    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: nieudana aktywacja pakietu internetowego [Play]
    Date: Thu, 26 Jan 2012 10:53:57 +0100

    On Wed, 25 Jan 2012 22:18:23 +0100, McRella <n...@c...pl> wrote:

    >"Nie udało się wykonać operacji w OM" a mam taryfę Play Fresh 5. Zresztą
    >na taryfie "darmowe smsy do wszystkich sieci" też tak jest. OCB?

    o to że musiałeś zmieniać taryfę, bo ten komunikat pojawia się po
    zmianie taryfy. Nawet jeśli masz już napisane że jesteś w innej
    taryfie we freshu to i tak jeszcze się wszystko nie przemigrowało na
    nową taryfę i nie można nic aktywować, dlatego ten komunikat, pełna
    migracja trwa przeważnie do 24 godzin więc spróbuj ponownie za jakiś
    czas aktywować, będzie działać