  • 11. Data: 2010-05-25 09:52:44
    Temat: Re: netbook do filmów
    Od: "keimak" <k...@N...pl>

    Ostatecznie wybrałem 1201HA - co prawda wolniejszy ale z wiekszym
    wyświetlaczem, myślę że do moich zastosować będzie ok.

    dzięki za rady
    keimak

  • 12. Data: 2010-05-25 12:00:33
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Ja sobie kupiłem Asusa Eee PC 1201n jest rewelacyjny. Zastąpił mi w
    zupełności lapcia. Jest szybki mały i ma HDMI

  • 13. Data: 2010-05-25 14:32:43
    Od: "keimak" <k...@N...pl>

    > Ja sobie kupiłem Asusa Eee PC 1201n jest rewelacyjny. Zastąpił mi w
    > zupełności lapcia. Jest szybki mały i ma HDMI

    Też o nim myślałem, ale ważniejsze dla mnie było dłuższe działanie i cena
    niż HD i wydajność.