  • 1. Data: 2010-05-22 21:18:11
    Temat: Dziwny problem
    Od: "Benjamin" <k...@o...pl>

    Witam
    Od pewnego czasu mam dosyć nietypowy problem. Otóż w trakcie pracy kompa -
    najczęściej podczs
    przegłądania stron internetowych - występuję "freeze", klikanie czy pisanie na
    klawiaturze nie
    pomaga. Po 3-4 sekundach komp wraca do normalnej pracy. Dosyć często na ekranie
    pojawiają się
    pewnego rodzaju przekłamania (artefakty). Czy to kwestia sprzętowa, czy może
    software'owa? Co może
    być przyczyną takiego zachowania kompa?

    --
    Pzdr
    Benjamin

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    5137 (20100522) __________

    http://www.eset.com

  • 2. Data: 2010-05-23 08:42:00
    Temat: Re: Dziwny problem
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Benjamin pisze:
> [...]
    > pojawiają się pewnego rodzaju przekłamania (artefakty). Czy to kwestia
    > sprzętowa, czy może software'owa? Co może być przyczyną takiego

    Sprawdzałeś temperaturę chipsetu? Grafika zintegrowana na płycie głównej?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2010-05-24 06:14:15
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <ht9hmi$r2a$1@inews.gazeta.pl>, Benjamin napisał(a):

> [...]
    pojawiają się
    > pewnego rodzaju przekłamania (artefakty). Czy to kwestia sprzętowa, czy może

    Wyłącz w NOD32 poniższą sygnaturę:

    > __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature
    database 5137 (20100522) __________

    > http://www.eset.com

    Jacek

  • 4. Data: 2010-05-24 07:43:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sat, 22 May 2010 23:18:11 +0200, Benjamin napisał(a):

    > Dosyć często na ekranie pojawiają się
    > pewnego rodzaju przekłamania (artefakty). Czy to kwestia sprzętowa, czy może
    software'owa? Co może
    > być przyczyną takiego zachowania kompa?

    Odkurz grafikę na początek.
    --