  • 1. Data: 2010-03-22 18:43:24
    Temat: najtańsze rozmowy i smsy między dwiema osobami
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Chcemy z dziewczyną oszczędzić sobie trochę kasy na rozmowach ze sobą,
    aktualnie ja jestem w mBank a ona w Erze i za chiny nam się nie opłaca
    taki układ.

    Ja chcę przenieść numer a ona kupić drugą kartę (jest uwiązana z
    aktualną przez 2 lata jeszcze). Zastanawiamy się nad Play i Heyah.

    Za play przemawia fakt, że po doładowaniu za 30 zł będę miał darmowe
    rozmowy ze wszystkimi w play (czyli domyślnie z nią + moi rodzice,
    którzy są w play i kilku znajomych), 1000 smsów do wszystkich, minuty za
    przychodzące połączenia. Minusem jest drogi "goły" internet i wysokie
    koszty rozmów przychodzących (nie jest to jakiś mocny argument ale jest :))

    Za heyah przemawiają darmowe smsy w sieci, darmowe połączenia po
    doładowaniu za 30 zł i tani goły internet. Minusy - 1000 sms do
    wszystkich jest jednak lepsze niż darmowe smsy tylko w heyah, no i
    droższe połączenia do play (rodzice i kilku znajomych)

    Ogólnie jestem już na 85% za play ale może jakiś inny op oferuje coś
    ciekawego? Polecicie coś?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 2. Data: 2010-03-22 18:50:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał
    > Ogólnie jestem już na 85% za play ale może jakiś inny op oferuje
    > coś ciekawego? Polecicie coś?

    W Orange POP za 6zl/mc mozesz kupic 1000 minut po 3 gr do 3
    wybranych osob.
    A jak wiecej gadacie i czesciej doladowujecie, to GO tez sa ciekawe
    bonusy.

    J.

  • 3. Data: 2010-03-22 19:08:43
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał
    >
    > W Orange POP za 6zl/mc mozesz kupic 1000 minut po 3 gr do 3 wybranych osob.
    > A jak wiecej gadacie i czesciej doladowujecie, to GO tez sa ciekawe bonusy.

    Z orange poczekaj do pierwszego, bo niewiadomo czy przedłużą promocje.

    ToMasz

  • 4. Data: 2010-03-22 19:24:53
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 22-03-2010 o 19:50:23 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > W Orange POP za 6zl/mc mozesz kupic 1000 minut po 3 gr do 3 wybranych
    > osob.

    Po co polecać coś gorszego?

    Przy tym układzie co miesiąc dziewczyna i chłopak musieliby doładowywać
    aby mieć aktywną kartę na wychodzące i z tego zżerałoby 6zł. W tym Freshu
    doładują sobie raz na 2mce 30 zł i mają darmowe do siebie i nic nie zżera.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2010-03-22 20:09:08
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > W Orange POP za 6zl/mc mozesz kupic 1000 minut po 3 gr do 3 wybranych
    > osob.

    A to nie lepiej w POPie za 6zl/14 dni 1000 minut po 0 gr do wszystkich w
    Orange i na stacjonarne?
    Chyba, ze juz sie ta szumna promocyja skonczyla.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-03-22 20:17:40
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]

    >doładują sobie raz na 2mce 30 zł i mają darmowe do siebie i nic nie zżera.

    A po pewnym czasie intensywnej znajomosci biadolenie: "Ło matko, mam 500 zl
    na koncie, jak to wydac...".
    Wystarczy, ze jedno bedzie mialo aktywna karte na wychodzace. Drugiemu
    wystarczy tylko na przychodzace, a tu w Orange jest chyba 360 dni jakos
    mniej wiecej.
    Tak wiec pierwsza osoba doladowuje raz za 25 zl, z czego oplaca sobie za 4
    pakiety, druga w ostatnim dniu wznosci zakupionego prepaida doladowuje za 50
    zl i potem tak co 3 miesiace. Jesli promocja sie utrzyma, to maja gadanie na
    rok za 225 zl powiedzmy.

    We Freshu rok gadania to 360 zl. Mozna ewentualnie troszke przyoszczedzic
    kupujac za te 30 zl pakiety 100 min/5zl - i pomiedzy kolejnymi aktywowaniami
    "Stanu Darmowego" jechac na pakietach. Oplacalnosc tego zalezalaby od
    intensywnosci rozmow - pakiety to tylko 5 godzin w ciagu miesiaca. Moze
    wystarczyc na miesiac, a moze i na 1 dzien.

    Pozdrawiam
    SDD
    Druga strona doladowywalaby po 50 zl na 3 m-ce, z czego

  • 7. Data: 2010-03-22 20:28:44
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Tak wiec pierwsza osoba doladowuje raz za 25 zl, z czego oplaca sobie za 4
    > pakiety, druga w ostatnim dniu wznosci zakupionego prepaida doladowuje za
    > 50

    Tu poprawka - niestety - musi doladowac za 50 zl - czyli w kalkulacji
    wychodzi 250 zl koszt - i tak taniej niz w Playu.
    Argumenty typu "przeciez w Playu zostaje kasa" sa bez sensu.
    Kase wydajesz w momencie doladowania i juz wowczas ja tracisz. Jesli chodzi
    PRZEDE WSZYSTKIM o darmowe polaczenia pomiedzy numerami , to dodatki, ktore
    sie we wplaconej kasie jeszcze zmieszcza maja marginalne znaczenie.
    Tak, jakby ktos Ci wmawial, ze pompka do roweru za 5 zl sprzedawana z
    garnkami za 2000 (czyli w sumie placisz 2005 zl - i dostajesz pompke +
    garnki) jest lepszym zakupem niz pompka za 10 zl sprzedawana z kolem za 40
    zl (placisz 50 zl i dostajsz pompke + kolo) w sytuacji, gdy Ciebie
    interesuje tylko pompka.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2010-03-23 08:12:18
    Od: "janusz" <c...@g...pl>

    Jak ma ere bierze siec rodzinna ty kupujesz tak taka ona placi za nr 10 zł
    macie po 2000 min do siebie ty nie musisz doładowywać nr działa mimo to

  • 9. Data: 2010-03-23 08:34:44
    Od: spiderpl <s...@n...pl>

    W dniu 22-03-2010 19:43, PlaMa pisze:
> [...]
    > droższe połączenia do play (rodzice i kilku znajomych)
    >
    > Ogólnie jestem już na 85% za play ale może jakiś inny op oferuje coś

    Play fresh - pakiet minut na stacjonarne i do play=5zł co daje 100 minut
    po 5 groszy

  • 10. Data: 2010-03-23 09:02:32
    Od: tomek <q...@l...pl>

> [...]
    > 40
    > zl (placisz 50 zl i dostajsz pompke + kolo) w sytuacji, gdy Ciebie

    Pakiety minut w Orżnąć działają niezależnie od aktywności wychodzących.
    Wychodzące najtaniej przedłużyć usługą Przelew SMS. Optymalnie jest
    doładowywać Fresha co 2 miesiące za 30 zł. każdy z dwóch prepaidów. Za 15
    zł. miesięcznie mamy Stan Darmowy i środki na koncie.