  • 1. Data: 2010-03-23 08:46:40
    Temat: Windows Mobile hasła
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Witam
    Czy znacie może program do odkrywania haseł ukrytych pod gwiazdkami dla
    systemu Windows Mobile ??
    pozdrawiam
    orcio

  • 2. Data: 2010-03-24 12:34:04
    Temat: Re: Windows Mobile hasła
    Od: "space_jazz" <s...@o...pl>

    Cwaniaczek , co ?

  • 3. Data: 2010-03-24 14:35:59
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    Użytkownik "orcio" <o...@N...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy znacie może program do odkrywania haseł ukrytych pod gwiazdkami dla
    > systemu Windows Mobile ??
    > pozdrawiam
    > orcio
    Na tej stronie napewno znajdziesz kogoś, kto pomoże Ci w Twoim problemie
    http://katalog-stron.abix.com.pl/wpis/25824

  • 4. Data: 2010-03-24 16:20:09
    Od: orcio <o...@N...pl>

    orcio pisze:
    > Witam
    > Czy znacie może program do odkrywania haseł ukrytych pod gwiazdkami dla
    > systemu Windows Mobile ??
    > pozdrawiam
    > orcio

    Czy już tylko takie prymitywy jak Ci co do tej pory odpowiedzieli na mój
    post zaglądają na tą grupę? Chodzi mi o coś w stylu SnadBoy Software
    Revelation v2.0 tylko na Windows Mobile.
    pozdrawiam
    orcio