  • 1. Data: 2010-03-21 17:52:08
    Temat: telefon i supermemo
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    Cześć.
    Czy ktoś z Was używa programu supermemo w telefonie ? Czy jest sens ?
    Jaki telefon się do tego nadaje ? Przeczytałem, że z windowsem, ale coś na
    stronach supermemo było też o iphonie. Symbiana i javę odpuszczam, bo mam i
    nie znalazłem. Czy pod widnowsem będą chodzić kursy na PC (kupiłem parę lat
    temu) ?
    Chciałbym wrócić do nauki z tym programem, ale nie daję rady z laptopem
    (trzeba używać codziennie). Z telefonem byłoby mi łatwiej.
    Pzdr
    owp

  • 2. Data: 2010-03-22 07:33:42
    Temat: Re: telefon i supermemo
    Od: joker77 <t...@p...com>

    PC - rodzina procesorów x86
    Telefon(PPC) - rodzina procesorów ARM

    - Mam nadzieje że widzisz różnice?

  • 3. Data: 2010-03-22 12:05:16
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    >PC - rodzina procesorów x86
    >Telefon(PPC) - rodzina procesorów ARM
    >
    >- Mam nadzieje że widzisz różnice?

    Chodzi mi raczej o oprogramowanie. Procesor może być dowolny, byle uciągnął
    :-)

  • 4. Data: 2010-03-22 12:51:24
    Od: monowalker <m...@n...pamietam.mai.la>

    W dniu 2010-03-22 08:33, joker77 pisze:
    > PC - rodzina procesorów x86
    > Telefon(PPC) - rodzina procesorów ARM
    >
    > - Mam nadzieje że widzisz różnice?

    A ty?

    http://www.supermemo.pl/supermemo_ux
    http://www.supermemo.pl/supermemo_mobile

    --
    monowalker

  • 5. Data: 2010-03-22 13:03:38
    Od: monowalker <m...@n...pamietam.mai.la>

    W dniu 2010-03-21 18:52, owp pisze:
> [...]
    > Chciałbym wrócić do nauki z tym programem, ale nie daję rady z laptopem
    > (trzeba używać codziennie). Z telefonem byłoby mi łatwiej.

    Teoretycznie:
    "Nie ma możliwości przenoszenia kursów ze starszych wersji SuperMemo."

    Praktycznie - da się, ale to hmm... wymaga jakichś umiejętności
    programistycznych. Trzeba wyeksportować dane z SuperMemo, przetworzyć i
    wczytać je do bazy sqlite SMM. Żadnych oficjalnych narzędzi do tego nie ma.

    --
    monowalker

  • 6. Data: 2010-03-22 15:03:43
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 22-03-2010 o 13:05:16 owp <o...@g...pl> napisał(a):

    > Chodzi mi raczej o oprogramowanie. Procesor może być dowolny, byle
    > uciągnął :-)

    Piszą że:
    "Do prawidłowego działania program wymaga urządzenia Pocket PC z dotykowym
    ekranem, z procesorem 400MHz lub szybszym, systemu Windows Mobile 5.0 (lub
    nowszy), przynajmniej 7 MB wolnej pamięci RAM (Memory)"

    także spokojnie

    I jeszcze że:
    "Program SuperMemo Mobile jest aktualnie dostępny za darmo do prywatnego
    użytku."

    Skorzystałbym, niestety pożegnałem się z Windowsem :/

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 7. Data: 2010-03-22 16:18:51
    Od: joker77 <t...@p...com>

    > A ty?

    Widzę, ale pytanie dotyczyło: czy kurs z PC będzie działał na
    Telefonie - więc odpowiedź, nie będzie, poprzez różnice w
    architekturze jest jak najbardziej na miejscu.
    Autor wiadomości nie podał ani wersji programu, ani modelu telefonu,
    na którym chciałby uruchamiać SuperMemo - z linka który dałeś można
    założyć, że nie zajrzał nawet na stronę producenta programu.

    W sumie można przyjąć, że programy stworzone dla platformy .Net można
    uruchomić i na PC, i na PPC ale będą dosyć ograniczone.

  • 8. Data: 2010-03-22 20:35:50
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    Wyluzuj. Czytałem info na tronach supermemo, choć dość pobieżnie. Chciałem
    się dowiedzieć jak się sprawdza sm na telefonie i jakiego sprzętu najlepiej
    używać. Pytanie o kursy z PC było dodatkowo - zresztą wg monwalkera działają
    po modyfikacjach.