  • 11. Data: 2010-03-23 10:30:14
    Temat: Re: najtańsze rozmowy i smsy między dwiema osobami
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "tomek" news:op.u90jeiidbh2smj@tom-pc

    > Optymalnie jest
    > doładowywać Fresha co 2 miesiące za 30 zł. każdy z dwóch prepaidów. Za 15
    > zł. miesięcznie mamy Stan Darmowy i środki na koncie.

    Za te środki na koncie można kupować pakiety - ich plusem jest to, że nie
    przepadają kiedy w ostatnim dniu ich ważności kupimy kolejny pakiet. W
    wyniku takiego ruchu minuty nam się sumują. Jeszcze przed stanem darmowym
    uzbierałem w ten sposób około 13 godzin na rozmowy i... i nadal zbieram :)

  • 12. Data: 2010-03-23 13:01:13
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > uzbierałem w ten sposób około 13 godzin na rozmowy i... i nadal zbieram :)

    Heh - witaj w klubie - ja mam 12 h 19 min :)
    Bedzie rozpacz, jak kiedys si ezapomni o przedluzeniu :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2010-03-23 13:08:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SDD pisze:

    > Heh - witaj w klubie - ja mam 12 h 19 min :)
    > Bedzie rozpacz, jak kiedys si ezapomni o przedluzeniu :)

    Albo jak w końcu wprowadzą darmowe rozmowy w sieci i na stacjonarne,
    wówczas z mieszanymi uczuciami będziesz patrzył, jak pozwalasz się tym
    kilkunastu-kilkudziesięciu godzinom oddalić w niebyt ;)

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2010-03-23 13:25:33
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Liwiusz pisze:
    > SDD pisze:
    nie chce sie wtrącać w wyzszość Plaja nad ORange, bo znam jedynie orange
    ale z pakietami to sie "jedzie" tak: za 4.6zł na allegro kupuje sie
    pakiet za 6zł który wystarcza na: 14 dni - 1000 minut do OR+stacj.
    (mozna tez kupować inne pakiety, czasami warto)
    czyli lekko licząc - dycha na miesiać. Druga osoba moze puszczać dzwonki
    przez rok, za pomocą "triku" *550+numer orange
    Warto zauważyć ze dzieki takim pakietom, wole zadzwonić do
    ubezpieczalni, banku, parafii, szpitala, gdziekolwiek gdzie jest
    stacjonarny; a dotychczas wolałem przez 3 minuty klikać myszką www

    ToMasz

  • 15. Data: 2010-03-23 14:16:39
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 22 Mar 2010 19:43:24 +0100, PlaMa <m...@w...pl>
    wrote:

    >Chcemy z dziewczyną oszczędzić sobie trochę kasy na rozmowach ze sobą,

    1. najlepiej nie dzwonic do siebie wogole
    2. najlepiej nie dzwonic do siebie czesto
    3. najlepiej ze soba zamieszkac, wiec nie bedziecie musieli do siebie
    czesto dzwonic -.....poza tym jak sie mieszka, to o czym mozna w kolko
    rozmawiac (jak malzenstwo z wieloletnim stazem).
    4. najlepiej sie rozstac....i znalezc sobie partnera co mniej gada

    A wg mnie PlayFresh - waznosc konta 365dni/po kazdym doladowaniu i
    pakiety 100min/5zl (do play i stacjonarne) to jest najtansze
    rozwiazanie (pod warunkiem, ze nie paplacie calymi godzinami).

    Albo rozmawiac via skype (tu mozecie calymi godzinami) a via komorka
    to ja jestescie poza domami.

    --
    ThinkXtra

  • 16. Data: 2010-03-23 15:12:39
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    Użytkownik "spiderpl" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    [..]
    > Play fresh - pakiet minut na stacjonarne i do play=5zł co daje 100 minut
    > po 5 groszy

    Ty chyba wysr.ć się juz nie potrafić bez Fresha. Jak coś piszesz to podaj
    argumentację. Zauważ baranie że jeden telefon jest w Erze z umową na dwa
    lata. Najlepszym więc wyjściem jest wykorzystanie tego, a nie pakować się w
    inną sieć. Uwierz że poza Play 95% społeczeństwa korzysta z innych
    operatorów.
    Wg mnie najlepszym jest zakup tic-tacowego startera i korzystanie bez
    doładowywania bez oporu. Osoba z abonamentowym telefonem wykupuje za
    niewielkie pieniądze usługę "sieć rodzinna" i bez kombinowania, bez
    dodatkowych telefonów normalnie żyje sobie olewając pryszczatą dzieciarnię,
    dla której świat się zaczyna i kończy na Play Fresh

  • 17. Data: 2010-03-23 17:16:44
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 23-03-2010 o 16:12:39 Krzysiek <k...@g...w.pl> napisał(a):

    > Ty chyba wysr.ć się juz nie potrafić bez Fresha.

    LOL

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 18. Data: 2010-03-23 17:22:28
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-03-22 19:43, PlaMa pisze:

    > Minusem jest drogi "goły" internet i wysokie
    > koszty rozmów przychodzących (nie jest to jakiś mocny argument ale jest :))

    To znaczy, że jak ktoś do Ciebie dzwoni to Ty za to płacisz?

    --
    animka

  • 19. Data: 2010-03-23 23:03:31
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 23-03-2010 o 18:22:28 Animka <a...@t...nieja.wp.pl> napisał(a):

    > To znaczy, że jak ktoś do Ciebie dzwoni to Ty za to płacisz?

    Bo to jest taka rozmowa:

    - masz play?
    - tak
    - łe, to nie będę do ciebie dzwonić bo masz drogo

    :)

  • 20. Data: 2010-04-02 08:36:21
    Od: basteku <b...@N...interia.pl>

    W dniu 2010-03-23 16:12, Krzysiek pisze:

    > niewielkie pieniądze usługę "sieć rodzinna" i bez kombinowania, bez

    hehehe :)) niewielkie pieniadze :)) z tego co pamietam w reklamie bylo
    "za darmo" :))

    > ... pryszczatą dzieciarnię, dla której świat się zaczyna i kończy na Play Fresh

    Hmm ... troche pojechales :)) .. jak twierdzisz, ze Ci co mniej placa sa
    pryszczaci :)
    Miesiecznie doladowuje 30zl, mam za darmoche do wszystkich w sieci Play
    .. za darmoche a nie za darmoche z gwiazdka :), 15 zl przeznaczam na
    pakiet 500MB (starcza z palcem w .. ) ... i mam 15 zl na rozmowy z
    pozostalymi .. jak potrzeba :) .. akurat tyle rozmawiam, ze spokojnie
    wystarcza :)

    A do watkotworcy to akurat uwazam, ze Krzysiek jednak ma racje, tylko
    nie potrzebnie dodaje swoje komentarze :) .. trzeba wykorzystac, ze
    jeden tel. jest w erze.

    Pozdr.