    From: "SDD" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: najtańsze rozmowy i smsy między dwiema osobami
    Date: Mon, 22 Mar 2010 21:17:40 +0100

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:op.u9zhjrja13q3bq@piotr-asus...
    Dnia 22-03-2010 o 19:50:23 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Przy tym układzie co miesiąc dziewczyna i chłopak musieliby doładowywać
    >aby mieć aktywną kartę na wychodzące i z tego zżerałoby 6zł. W tym Freshu
    >doładują sobie raz na 2mce 30 zł i mają darmowe do siebie i nic nie zżera.

    A po pewnym czasie intensywnej znajomosci biadolenie: "Ło matko, mam 500 zl
    na koncie, jak to wydac...".
    Wystarczy, ze jedno bedzie mialo aktywna karte na wychodzace. Drugiemu
    wystarczy tylko na przychodzace, a tu w Orange jest chyba 360 dni jakos
    mniej wiecej.
    Tak wiec pierwsza osoba doladowuje raz za 25 zl, z czego oplaca sobie za 4
    pakiety, druga w ostatnim dniu wznosci zakupionego prepaida doladowuje za 50
    zl i potem tak co 3 miesiace. Jesli promocja sie utrzyma, to maja gadanie na
    rok za 225 zl powiedzmy.

    We Freshu rok gadania to 360 zl. Mozna ewentualnie troszke przyoszczedzic
    kupujac za te 30 zl pakiety 100 min/5zl - i pomiedzy kolejnymi aktywowaniami
    "Stanu Darmowego" jechac na pakietach. Oplacalnosc tego zalezalaby od
    intensywnosci rozmow - pakiety to tylko 5 godzin w ciagu miesiaca. Moze
    wystarczyc na miesiac, a moze i na 1 dzien.

    Pozdrawiam
    SDD
    Druga strona doladowywalaby po 50 zl na 3 m-ce, z czego