  • 41. Data: 2011-05-31 17:09:14
    Temat: Re: najdroższa fotografia świata
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.05.2011 09:26, b...@n...pl pisze:
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=12806

    Modelka sprawia wrażenie znudzonej krowy, wszystko jest jakieś
    pomarańczowe i się zlewa, kadrowanie jest straszliwe (no, chyba że na
    stronie jest tylko fragment ;) )

    Następny rekord pobije fotografia z serii "5 Murzynów w ciemnej sieni"
    autorstwa Baracka Obamy lub "7 bałwanów w śnieżnej zamieci" autorstwa
    (kto jest sławny i blady? o mam!) Marylina Mansona ;->

  • 42. Data: 2011-05-31 18:31:16
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 31 Maj, 19:09, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Modelka sprawia wra enie znudzonej krowy, wszystko jest jakie
    > pomara czowe i si zlewa, kadrowanie jest straszliwe (no, chyba e na
    > stronie jest tylko fragment ;) )
    > Nast pny rekord pobije fotografia z serii "5 Murzyn w w ciemnej sieni"
    > autorstwa Baracka Obamy lub "7 ba wan w w nie nej zamieci" autorstwa
    > (kto jest s awny i blady? o mam!) Marylina Mansona ;->

    Mnie to zdjecie zaintrygowalo. Czy ty masz jakies podstawy do
    wyrazania
    takich zdecydowanych opinii?
    StaM

  • 43. Data: 2011-07-01 18:49:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.05.2011 20:31, StaM pisze:

    > Mnie to zdjecie zaintrygowalo. Czy ty masz jakies podstawy do
    > wyrazania takich zdecydowanych opinii?

    Primo: o ile mi wiadomo żyjemy w kraju pozwalającym na posiadanie
    własnej opinii o "sztuce" - czyżbyś miał inne informacje?

    Secundo: zanim zaczniesz kogoś pouczać, może sam naucz się poprawnie
    pisać? Albo choćby cytować... Bez niszczenia poprawnie zakodowanych
    polskich znaków...