  • 1. Data: 2011-05-16 09:46:23
    Temat: Symulator DSLR
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Całkiem fajnie zrobiony, polecam wszystkim zastanawiającym się, czy warto zamienić
    kompakta na lustrzankę z
    kitowym obiektywem, ewentualnie szukającym pretekstu do zakupu jaśniejszego zooma:

    http://camerasim.com/camera-simulator.html

    Pozdrawiam,
    --
    Mirek

  • 2. Data: 2011-05-16 10:42:29
    Temat: Re: Symulator DSLR
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > zamienić kompakta na lustrzankę z
    > kitowym obiektywem, ewentualnie szukającym pretekstu do zakupu

    Coś majstrowanie przesłoną nie bardzo działa.
    Że było na grupie opublikowane 13 maja to nie wspomnę.

    --
    Jasio
    Jesli wyszlo ci raz, sprobuj raz jeszcze.

  • 3. Data: 2011-05-16 11:19:05
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Jasio napisał(a):
    > Co? majstrowanie przes?on? nie bardzo dzia?a.

    Działa, tylko trzeba włączyć "Aperture Priority"

    > ?e by?o na grupie opublikowane 13 maja to nie wspomne.

    O ja durna ci.., faktycznie. :-)

    --
    Mirek

  • 4. Data: 2011-05-16 12:41:22
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-05-16 12:42, Jasio pisze:
    > Coś majstrowanie przesłoną nie bardzo działa.

    To akurat działa.

    Nie działa efekt rozmycia (tzn jest binarny: albo rozmyte, albo nie).

  • 5. Data: 2011-05-16 12:54:36
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-05-16 12:42, Jasio wrote:
    > Coś majstrowanie przesłoną nie bardzo działa.

    W trybie Av i na manualu działa i ma wpływ na rozmycie tła.
    Sam symulator jest świetny i bardzo mi się podobał.

    > Że było na grupie opublikowane 13 maja to nie wspomnę.

    13 maja i kiedyś wcześniej jeszcze ze dwa razy. Ale skoro jeszcze ludzie
    to odkrywają to pewnie warto.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 6. Data: 2011-05-16 12:57:23
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:iqr61i$1o4r$2@news2.ipartners.pl...

    > To akurat działa.
    >
    > Nie działa efekt rozmycia (tzn jest binarny: albo rozmyte, albo nie).

    Dlatego twierdzę, że nie działa. Nie mam w aparacie dwóch wartości: 1.8 i 22
    tylko jeszcze kilka pomiędzy.

  • 7. Data: 2011-05-16 12:57:59
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-05-16 14:41, Jakub Witkowski wrote:
    > To akurat działa.
    > Nie działa efekt rozmycia (tzn jest binarny: albo rozmyte, albo nie).

    Nieprawda - pewnie algorytm jest nie do końca dobry, ale tło rozmywa się
    stopniowo, przynajmniej jak ja próbowałem to widziałem więcej stopni
    rozmycia niż dwa.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 8. Data: 2011-05-16 13:13:05
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-05-16 14:57, dominik pisze:

    > Nieprawda - pewnie algorytm jest nie do końca dobry, ale tło rozmywa się
    > stopniowo, przynajmniej jak ja próbowałem to widziałem więcej stopni
    > rozmycia niż dwa.

    Pradwa, prawda, bo miało być "rozmycia ruchu", tylko "ruchu" mi się zgubiło przy
    edycji :)

  • 9. Data: 2011-05-16 13:13:43
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-05-16 14:57, Jasio pisze:
> [...]
    > wiadomości news:iqr61i$1o4r$2@news2.ipartners.pl...

    > Dlatego twierdzę, że nie działa. Nie mam w aparacie dwóch wartości: 1.8 i 22

    Rozmycie przyszłony działa dobrze, miałem na myśli ruch - tylko nie dopisałem.