  • 21. Data: 2012-05-14 11:31:14
    Temat: Re: na 'brakującą wahę'
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 May 2012 10:02:53 +0200 osobnik zwany Tomasz Pyra
    wystukał:

    > Chyba że operatora zmienił, bo Kolina nadawał z Aster, a to przyszło z
    > Chello.

    UPC przejęło Astera. Zobaczymy jak to wpłynie na adres koliny.
    Ale to chyba nie ono bo za mało błędów

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2012-05-14 14:20:46
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2012-05-13 23:47, lamia pisze:
> [...]
    > Mam nadzieję, że to nie jakiś nowy sposób na nieopodatkowaną pensję.

    Jednemu takiemu, powiedziałem że go będę holować. Bo jadę w tamtą stronę, a
    ponoć miał Malucha...... i już go więcej nie widziałem :D

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 23. Data: 2012-05-14 14:58:29
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "lamia" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > proszę kolego sam sobie wyciągnąć wnioski, jak to się nazywa.
    > Jak widać o pieniędze (nawet drobne) i o honor (nawet drobny) niełatwo w

    5 zł na wachę? Ja rozumiem że na chleb czy piwo ale nawet jakby znalazł 4
    takich naiwnych to i tak nie dojechałby dalej niz do następnej stacji.

  • 24. Data: 2012-05-14 15:00:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.05.2012 14:58, Agent pisze:

    > 5 zł na wachę? Ja rozumiem że na chleb czy piwo ale nawet jakby znalazł
    > 4 takich naiwnych to i tak nie dojechałby dalej niz do następnej stacji.

    Oj, na jakieś 20km starczy ;)

  • 25. Data: 2012-05-14 16:19:03
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    lamia wrote:

> [...]
    > widać o pieniędze (nawet drobne) i o honor (nawet drobny) niełatwo w
    > Polsce. Mam nadzieję, że to nie jakiś nowy sposób na nieopodatkowaną

    Nie wiedzialem, ze ktos sie faktycznie daje na to nabrac...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 26. Data: 2012-05-14 23:01:19
    Od: "lamia" <l...@p...pl>

    "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> wrote in
    message news:4fb0c1cd$1@news.home.net.pl...
    > ale nie mając drobnych dała mu 20zł i kazała zwrócić 15.

    miała 5. pożyczyła 20.

  • 27. Data: 2012-05-15 01:34:27
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Mon, 14 May 2012 23:01:19 +0200, lamia wrote:

    > "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> wrote in
    > message news:4fb0c1cd$1@news.home.net.pl...
    >
    > miała 5. pożyczyła 20.

    I że kiedy niby wierzyciel odda? :)

  • 28. Data: 2012-05-15 17:14:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 May 2012 14:19:03 +0000 osobnik zwany
    =?iso-8859-2?Q?Rafa=B3 Grzelak?= wystukał:

    > Nie wiedzialem, ze ktos sie faktycznie daje na to nabrac...

    jakby się nie nabierali toby proceder nie trwał tyle lat po całym kraju.

  • 29. Data: 2012-05-15 23:34:26
    Od: "lamia" <l...@p...pl>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    > I że kiedy niby wierzyciel odda? :)

    że najpiewniej nigdy.
    ryzyko inwestycji.

  • 30. Data: 2012-05-15 23:36:43
    Od: "lamia" <l...@p...pl>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:jotrru$mn8$4@inews.gazeta.pl...
    > jakby się nie nabierali toby proceder nie trwał tyle lat po całym kraju.

    no nikt nie pisał że taki proceder jest :p
    dotąd spotykałam ubogie żebractwo - a 'na bogato' to pierwszy raz się
    natknęłam.