  • 1. Data: 2012-05-12 22:08:30
    Temat: C-tronic Żerniki Wrocławskie - chiptuning opinie
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    Witam,
    Myślę nad zawirusowaniem autka, może ktoś robił to w powyższej firmie?
    Ceny dość niskie (Laguna 1,9 - 700zł, Kangoo 1,5Dci 82KM - 700-800zł,
    Octavia 2007 2,0tdi 140KM- 800-900zł, hamownia przed i po, jak pojadę
    trzema autami to i jeszcze zejdą z ceny)
    Warto tam jechać, może coś innego we Wrocławiu? Tyle że 1500zł za czipa
    nie dam, znam wielu ludzi którzy zrobili czipa za 500-600zł (bez
    hamowni) i też jeżdżą, dlatego tutaj cena wydaje mi się fajna-
    szczególnie że dostanę wykres przed i po.

    Lukasz

  • 2. Data: 2012-05-13 18:48:09
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Lukasz" <w...@b...net.pl> wrote in message
> [...]
    > jeszcze zejdą z ceny)
    > Warto tam jechać, może coś innego we Wrocławiu?

    warto jechać do www.goodhope.pl miejsce sprawdzone i polecane przez wiele osób.
    Z Wrocławia masz jakieś 120km i myślę że warto tą odległość pokonać. W kwietniu
    byłem tam z Octavią 1.9TDI 90km (po wymianie wtrysków i turbiny) jak wjechałem
    na hamownię było 130KM i 280Nm po programie 165KM i 350Nm. Oczywiście w trakcie
    też był 1 czy 2 pomiary przeprowadzone. Oczywiście wszystko robione na twoich
    oczach jeśli chcesz czekać. Zapłaciłem 900zł do tego masz 2 lata gwrancji na
    program a jeśli po jeździe próbnej jesteś niezadowolony z efektów gość przywraca
    ci program do serii i nic nie płacisz. Po przejechaniu jakichś 8kkm nie
    zaobserwowałem żadnych problemów, auto lepiej się zbiera szczególnie powyżej
    2000 obrotów spalanie praktycznie bez zmian średnio koło 6l/100. Myślę że przy 3
    autach też spokojnie mógłbyś liczyć na rabat. Nie wypowiem się na temat firmy
    którą podałeś powyżej ale uwierz ze warto pojechać troszkę dalej do kogoś
    sprawdzonego niż liczyć na szczęście. Przeszukałbym na twoim miejscu fora czy są
    jakieś opinie na ich temat.

    Pzdr
    Piotrek

  • 3. Data: 2012-05-13 20:34:16
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-05-13 18:48, X-Man pisze:

    > warto jechać do www.goodhope.pl miejsce sprawdzone i polecane przez
    > wiele osób. Z Wrocławia masz jakieś 120km i myślę że warto tą odległość
    > pokonać.

    są polecane punkty bliżej, bodajże dynosoft czy też jetronic

    > Przeszukałbym na twoim miejscu fora czy są jakieś opinie na ich temat.

    tak jak widziałem to albo są pochlebne opinie, albo niepochlebne w
    stylu: "nie jedź tam, bo najlepszy jest dynosoft, więc oni na pewno się
    nie znają na tym co robią"- złych opinii o samym czipowaniu nie
    znalazłem. Ktoś wrzucił wykres http://www.freeimagehosting.net/hwzv3
    który na moje niewprawne oko nie wygląda źle.
    A wieźć dwa auta 120km w jedną stronę to dla mnie duża strata czasu (jak
    odstawię auto we Wrocławiu to zawsze mogę zorganizować sobie na ten czas
    inne, zostawiam, jadę dalej do pracy, jak nie mam czasu to odbieram
    później, jutro czy też wysyłam po auto żonę...

    Lukasz

  • 4. Data: 2012-05-14 09:42:20
    Od: omega_fan <o...@n...com>

    On 05/13/2012 08:34 PM, Lukasz wrote:

    > są polecane punkty bliżej, bodajże dynosoft czy też jetronic

    Tak jest. Mi Dynosoft zaproponował cenę o 700 zł wyższą niż Goodhope.
    Polecam Goodhope, jedź do Pleszewa, nie zawiedziesz się.

  • 5. Data: 2012-05-14 12:30:52
    Od: Sebastian <s...@g...com>

    W dniu sobota, 12 maja 2012 22:08:30 UTC+2 użytkownik Lukasz napisał:
    > Witam,
    > Myślę nad zawirusowaniem autka, może ktoś robił to w powyższej firmie?
    Hej
    Też chciałem do nich podjechać ale zobaczyłem ich całą ofertę w tym to:

    "NAPRAWA I KORYGOWANIE STANÓW LICZNIKÓW ELEKTRONICZNYCH

    Nastawienie parametrów licznika odbywa się poprzez wymianę danych związanych z
    przebiegiem i przesłanie ich za pomocą odpowiedniego programu do głównego komputera
    znajdującego się w bezpośrednim połączeniu z licznikiem. Duża część korekt wykonywana
    jest przez gniazdo diagnostyczne, lub przez wtyczkę bezpośredniego połączenia z
    licznikiem. Dla stałych klientów i warsztatów duże upusty cenowe ! Kasowanie
    przeglądów serwisowych GRATIS!!"

    pozdrawiam