  • 1. Data: 2012-05-13 23:47:18
    Temat: na 'brakującą wahę'
    Od: "lamia" <l...@p...pl>

    będe teraz niebywaaale małostkowa:
    'pozdrowienia' dla chłopaka, co podszedł do mnie kilka dni temu siedzącej w
    aucie na parkingu koło Mc/BP, z prośbą 5zł 'bo kończyła mu się waha', i
    otrzymał w pomocy 2 dyszki - do zwrotu.
    Pomagam jeśli mogę, ale nie robię prezentów nieznajomym, co wyjaśniłam - i
    proszę kolego sam sobie wyciągnąć wnioski, jak to się nazywa.
    Jak widać o pieniędze (nawet drobne) i o honor (nawet drobny) niełatwo w
    Polsce.
    Mam nadzieję, że to nie jakiś nowy sposób na nieopodatkowaną pensję.

  • 2. Data: 2012-05-13 23:58:19
    Temat: Re: na 'brakującą wahę'
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello lamia,

    Sunday, May 13, 2012, 11:47:18 PM, you wrote:

    > będe teraz niebywaaale małostkowa:

    Skąd pomysł, że ten osobnik czyta naszą grupę?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2012-05-14 00:12:58
    Od: "lamia" <l...@p...pl>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> wrote in message
    > Skąd pomysł, że ten osobnik czyta naszą grupę?

    mój post jest bardziej dla innych. (na ewentualną podobną sytuację - z taką
    określoną intencją dzielę się przypuszczniem. Ponieważ pewnien detal mnie
    zastanowił w tej sytuacji, więc możliwe że było to działanie
    zamierzone/zainscenizowane. Trudno powiedzieć).

    ps: a kto czyta tę grupę? - zagubieni bez paliwa w obcym mieście nie mają
    szansy?

  • 4. Data: 2012-05-14 00:38:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 13 May 2012 23:47:18 +0200 osobnik zwany lamia
    wystukał:

    > Mam nadzieję, że to nie jakiś nowy sposób na nieopodatkowaną pensję.

    wiesz czyją matką jest Nadzieja?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2012-05-14 00:43:40
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sun, 13 May 2012 23:47:18 +0200, lamia wrote:

> [...]
    > aucie na parkingu koło Mc/BP, z prośbą 5zł 'bo kończyła mu się waha', i

    W Toruniu może?
    Jeśli tak, to ten gość tam zbiera już kilka lat na tą wachę - chyba na
    księżyc chce lecieć.

    > Pomagam jeśli mogę, ale nie robię prezentów nieznajomym

    To nie rozumiem... u góry napisałaś że dałaś mu 2 dyszki.
    No chyba że masz jakieś niebywałe możliwości windykacyjne :)

  • 6. Data: 2012-05-14 00:43:56
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-05-13 23:47, lamia pisze:
    > Mam nadzieję, że to nie jakiś nowy sposób na nieopodatkowaną pensję.

    Jak dalas sie zrobic na tak stary numer, to ostrzege Cie: nie zatrzymuj
    sie zadnym turkom/rumunom/cyganom co stoja przy samochodzie i mowia ze
    skonczylo im sie paliwo. Podwieziesz ich do stacji, zatankuja sobie caly
    kanister, i zaplaca "zlotem" sciaganym z palcow. :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 7. Data: 2012-05-14 00:58:35
    Od: to <t...@i...pl>

    begin lamia

    > ps: a kto czyta tę grupę?

    Głównie trolle. :>

  • 8. Data: 2012-05-14 00:59:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello lamia,

    Monday, May 14, 2012, 12:12:58 AM, you wrote:

    > mój post jest bardziej dla innych. (na ewentualną podobną sytuację -

    Nie mierz innych swoją miarą...

    [...]

    --
    Best regards,