  • 1. Data: 2012-05-12 21:40:54
    Temat: Poszukiwany spec od zamków w Warszawie.
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    Potrzebuję speca od zamków samochodowych, a w szczególności zamków
    Forda. Takiego, który naprawi wkładkę od zamka. Ma ktoś jakiś
    sprawdzony namiar w Warszawie?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 2. Data: 2012-05-13 16:24:58
    Temat: Re: Poszukiwany spec od zamków w Warszawie.
    Od: "BryQ" <b...@N...pl>

    Zadzwoń i zapytaj.
    http://www.chimko.pl/
    Kiedyś robiłem tutaj zamek i było bardzo sprawnie i niedrogo.

    Pozdro
    BryQ

  • 3. Data: 2012-05-21 12:48:56
    Temat: Re: Poszukiwany spec od zamkĂłw w Warszawie.
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak jerzu nawija makaron na uszy:

    > Potrzebuję speca od zamków samochodowych, a w szczególności zamków
    > Forda. Takiego, który naprawi wkładkę od zamka. Ma ktoś jakiś
    > sprawdzony namiar w Warszawie?

    Tylko Chlodna.

    --
    Dman-666
    AUY ASB

  • 4. Data: 2012-05-21 16:42:10
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 21 May 2012 12:48:56 +0200, Dman-666
    <d...@t...o2.pl> wrote:

    >Tylko Chlodna.

    Dzięki, ale już załatwione.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2012-05-22 12:01:55
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak jerzu nawija makaron na uszy:

    > Dzięki, ale już załatwione.

    A gdzie w koncu robiles i jaki prajs? Sam mam jeden zamek do uzdatnienia
    wiec kiedys sie musze wybrac.

    --
    Dman-666
    AUY ASB

  • 6. Data: 2012-05-22 17:28:19
    Temat: Re: Poszukiwany spec od zamkÄ,Ĺ,w w Warszawie.
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 22 May 2012 12:01:55 +0200, Dman-666
    <d...@t...o2.pl> wrote:

    >A gdzie w koncu robiles i jaki prajs? Sam mam jeden zamek do uzdatnienia
    >wiec kiedys sie musze wybrac.

    Lustrzana 18. Podjechałem z wymontowaną wkładką, za uzdatnienie 50 zł.
    Przy okazji zrobiłem w drugim aucie wkładkę - wymontowanie,
    uruchomienie i zamontowanie - 70 zł.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2012-05-23 10:14:48
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2012-05-22 17:28, jerzu pisze:

    > Lustrzana 18. Podjechałem z wymontowaną wkładką, za uzdatnienie 50 zł.
    > Przy okazji zrobiłem w drugim aucie wkładkę - wymontowanie,
    > uruchomienie i zamontowanie - 70 zł.

    No to chyba sporo. Na pl. Grzybowskim w bramie jest bardzo dobry spec od
    zamków/stacyjek. Ostatnio dorabiał mi brakujący kluczyk do haka.
    Otworzenie, wyjęcie wkładki, czyszczenie, dorobienie kluczyka i
    zmontowanie do kupy kosztowało mnie 70zł, a roboty przy tym sporo więcej.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 8. Data: 2012-05-23 12:02:15
    Temat: Re: Poszukiwany spec od zamkÄ‚ı‚w w Warszawie.
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] nawija
    makaron na uszy:

> [...]
    > Otworzenie, wyjęcie wkładki, czyszczenie, dorobienie kluczyka i
    > zmontowanie do kupy kosztowało mnie 70zł, a roboty przy tym sporo więcej.

    Slyszalem o nim w kontekscie dorobienia brakujacego kluczyka i
    rozsynchronizowanego kluczyka od centralnego (ze moge tam sprobowac)...a
    ze wkladki robi to nie wiedzialem.
    To ten przy "sznurkach/powrozach"?

    --
    Dman-666
    AUY ASB

  • 9. Data: 2012-05-23 13:46:54
    Temat: Re: Poszukiwany spec od zamkÄ,L,w w Warszawie.
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Dman-666" <d...@t...o2.pl> wrote in message

    > Tak se patrze i patrze jak krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] nawija
    > makaron na uszy:
    > Slyszalem o nim w kontekscie dorobienia brakujacego kluczyka i

    To ja sie podepne do watku - wiecie, gdzie (najchetniej Ochota, Srodmiescie,
    ew. Ursynow) znajde fachowca, ktory wymieni mikroprzelaczniki w kluczyku i
    nie popsuje elektroniki (klucz oplowski)?

    --
    Axel