  • 51. Data: 2012-05-16 17:51:03
    Temat: Re: na 'brakującą wahę'
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *J.F* w wiadomości news:jp0gt1$feb$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > A wskazesz przepis mowiacy o tym ze mozesz odjechac bez placenia?

    ???
    Bardzo wiele razy oddalałem się z towarem bez płacenia na miejscu, czasem fv
    na przelew, czasem podpisanie jakiegoś kwitka. Pominę sytuacje płacenia
    kartą, gdzie pieniądze trafiają na konto sprzedawcy po czasie. Nigdy Policją
    mnie nie straszono, witano i żegnano z uśmiechem, tylko na stacji paliw
    proste sprawy urastają do rangi problemu jak widzę...

    Nie widzę problemu by z takiej stacji odjechać w sytuacji gdy pojawi się
    taki problem, za wczasu tylko pod numerem 112 opisać że pojawi się
    zgłoszenie o kradzież...

    > Zapomniales o pkt 5 - bierz pan wiadro i wylewamy to paliwo (trudne w
    > wielu autach).

    To był punkt 3, ja nie mam pompki do spuszczania paliwa, natomiast stacja
    powinna być przygotowana na to że nie jest przygotowana by wystawić fakturę
    z odroczonym terminem płatności.

    > Oraz 6 - pan chwile poczeka az sie system naprawi :-)

    W moim przypadku gdy chciałem zrobić dokumentację wskazującą ile faktycznie
    paliwa zatankowałem by nie zgłosili tankowania tira termina ruszył. A
    właśnie jak klient chce zapłacić, natomiast pracownicy stacji mu to
    uniemożliwiają to ewentualne zgłoszenie kradzieży samo w sobie jest już
    przestępstwem.

    Ja rozumiem płatność odroczoną, natomiast pracownicy stacji nawet to
    blokują, za to mają jakieś dziwne upodobania do zbierania komórek...

    Pozdr

  • 52. Data: 2012-05-16 19:13:55
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-05-16 17:49, Adam Płaszczyca wrote:
    > 'Prosze bardzo, wylewajcie'.

    A jak nie mają czym/jak to co? I jaki ew. przepis mówi o tym, że możesz
    odjechać ciągle nie płacąc? :>

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 53. Data: 2012-05-16 19:42:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 19:13:55 +0200, dominik napisał(a):

    > A jak nie mają czym/jak to co?
    Ich problem.

    > I jaki ew. przepis mówi o tym, że możesz
    > odjechać ciągle nie płacąc? :>

    Kurna, nastepny niewolnik i ofiara lewicowych szkółek...

    A jaki przepis pozwala Ci oddychać?

    Masz przepis, który zakazuje odjechac w takiej sytuacji?

    --
    ___________ (R)

  • 54. Data: 2012-05-16 20:00:12
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Adam Płaszczyca* w wiadomości news:c1.01.3Vt2yh$1CK@mike.oldfield.org.pl
    napisał(a):
    > Ich problem.
    > Kurna, nastepny niewolnik i ofiara lewicowych szkółek...
    > A jaki przepis pozwala Ci oddychać?
    > Masz przepis, który zakazuje odjechac w takiej sytuacji?

    Oj, za szybko na falandyzacje... ominie nas kilka zapewne ciekawych
    historii, twierdzeń i teorii.

    Pozdr

  • 55. Data: 2012-05-17 01:21:49
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-05-16 19:42, Adam Płaszczyca wrote:
    > Ich problem.

    No właśnie niekoniecznie - bo brak możliwości odciągnięcia tego nie
    usprawiedliwia Cię do tego by nie zapłacić (nawet jak chcesz zapłacić
    kartą, której użyć się akurat nie da) i odjechać.

    > Kurna, nastepny niewolnik i ofiara lewicowych szkółek...
    >
    > A jaki przepis pozwala Ci oddychać?
    >
    > Masz przepis, który zakazuje odjechac w takiej sytuacji?

    To podasz konkretny argument prawny, który to właśnie Ciebie ochroni w
    takim przypadku? :>

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 56. Data: 2012-05-17 12:18:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 17 May 2012 01:21:49 +0200, dominik napisał(a):

    > No właśnie niekoniecznie - bo brak możliwości odciągnięcia tego nie
    > usprawiedliwia Cię do tego by nie zapłacić (nawet jak chcesz zapłacić
    > kartą, której użyć się akurat nie da) i odjechać.

    Przepraszam, a te wydumania to skąd?

    > To podasz konkretny argument prawny, który to właśnie Ciebie ochroni w
    > takim przypadku? :>

    Przed czym ma mnie chronić? Kurna, kolejny zurzędniczony...
    Jesli cos nie jest zakazane, to jest dozwolone. Wyjaśnij mi, czemu nie
    miałbym prawa odjechać. Jaka ustawa mi tego zakazuje?

    --
    ___________ (R)

  • 57. Data: 2012-05-17 21:27:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 May 2012, Przembo wrote:

    > *Adam Płaszczyca* w wiadomości news:c1.01.3Vt2yh$1CK@mike.oldfield.org.pl
    >
    > Oj, za szybko na falandyzacje...

    Kiedy to nie jest falandyzacja.
    Umowa została zawarta, przypomnę że umowa to cos takiego, co
    polega na uzgodnieniu woli stron *przed* ich wykonaniem.
    Jedna strona swoja czesc wykonała, druga ma dług do urelugowania.
    Druga strona nie daje podstaw do oskarżenia o kradzież czy
    oszustwo - "nie płaci bo się nie da".
    Tyle.

    > ominie nas kilka zapewne ciekawych historii,
    > twierdzeń i teorii.

    No chyba że o to chodziło ;)

    pzdr, Gotfryd