eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmmotorola milestone porazka serwisowaRe: motorola milestone porazka serwisowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Adramelech <a...@t...nie.ma>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: motorola milestone porazka serwisowa
    Date: Tue, 20 Apr 2010 11:01:02 +0000 (UTC)
    Organization: Your Company
    Lines: 27
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <hqhe58$1tt$1@news.task.gda.pl> <X...@1...0.0.1>
    <hqjg7n$7s3$1@news.onet.pl>
    <c...@k...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: chello087207252104.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1271761262 30731 87.207.252.104 (20 Apr 2010 11:01:02 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Apr 2010 11:01:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/5.04.25 Mime-proxy/2.0.c.3 (Win32)
    X-face: 9Y&w${!7BzI*!z!RckBXpkV&0C%dmL_ln|0`]UG9udE@%0[7)BxYw:cw4Al)~+^R@\,lRL!8;v*4.
    maSpf&*!FHI<IY.3d".bcPnDHpE|P3+]|o)DmM5oxH!v;tz4`Eai[=agK`M^q_b7MFjO
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:992405
    [ ukryj nagłówki ]

    joker77 <t...@p...com> Odpowiedz na
    news:c6a491a0-a7a4-40d6-8bae-c55444cba63d@k15g2000vb
    d.googlegroups.com:

    > Szkoda tylko, że teoria swoje, a praktyka swoje - znajomy dostał w
    > play toshibe g810, od października trzymają ją w serwisie bo brak płyt
    > głównych - a jak zaczął się awanturować że przez tyle miesięcy jest
    > telefonu to mu zaproponowali dwa wyjścia : zwrot 1zł (oczywiście bez

    To własnie jest nieznajomość praw konsumenta. To konsument decyduje czy chce
    by przedmiot był naprawiony czy wiemieniony na nowy. W sytuacji gdy naprawa
    bądź wymiana wiąże się z nadmiernymi kosztami na dla sprzedawcy, ten może
    zaproponować klientowi zwrot gotówki. Klient nie musi się zgodzić. W sytuacji
    gdy na półce leży taki sam aparta sprzedwca ma obowiązek spełnić żadanie
    klienta.
    Gdy ktoś reklamuje towar w tytułu gwarancji nie traci swoich praw z tytułu
    niezgodności towaru z umową. Warto jeszcze pamiętać, że nawet gdy korzystasz
    z gwaracnji serwis nie może spełnić twoich roższczeń poprzez wymiane
    urządzenia na inne, naprawione urządzenie. Wymiana może być tylko na nowe.
    Gwarancja/niezgodniość jest wtedy liczone od daty wamiany sprzętu na nowy(lub
    odbioru, już nie pamiętam).


    Pozdrawiam
    --
    Piotr Sobolewski
    "My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..."
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: