-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: Adramelech <a...@t...nie.ma>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: motorola milestone porazka serwisowa
Date: Tue, 20 Apr 2010 11:01:02 +0000 (UTC)
Organization: Your Company
Lines: 27
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <hqhe58$1tt$1@news.task.gda.pl> <X...@1...0.0.1>
<hqjg7n$7s3$1@news.onet.pl>
<c...@k...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: chello087207252104.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1271761262 30731 87.207.252.104 (20 Apr 2010 11:01:02 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Apr 2010 11:01:02 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/5.04.25 Mime-proxy/2.0.c.3 (Win32)
X-face: 9Y&w${!7BzI*!z!RckBXpkV&0C%dmL_ln|0`]UG9udE@%0[7)BxYw:cw4Al)~+^R@\,lRL!8;v*4.
maSpf&*!FHI<IY.3d".bcPnDHpE|P3+]|o)DmM5oxH!v;tz4`Eai[=agK`M^q_b7MFjO
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:992405
[ ukryj nagłówki ]joker77 <t...@p...com> Odpowiedz na
news:c6a491a0-a7a4-40d6-8bae-c55444cba63d@k15g2000vb
d.googlegroups.com:
> Szkoda tylko, że teoria swoje, a praktyka swoje - znajomy dostał w
> play toshibe g810, od października trzymają ją w serwisie bo brak płyt
> głównych - a jak zaczął się awanturować że przez tyle miesięcy jest
> telefonu to mu zaproponowali dwa wyjścia : zwrot 1zł (oczywiście bez
To własnie jest nieznajomość praw konsumenta. To konsument decyduje czy chce
by przedmiot był naprawiony czy wiemieniony na nowy. W sytuacji gdy naprawa
bądź wymiana wiąże się z nadmiernymi kosztami na dla sprzedawcy, ten może
zaproponować klientowi zwrot gotówki. Klient nie musi się zgodzić. W sytuacji
gdy na półce leży taki sam aparta sprzedwca ma obowiązek spełnić żadanie
klienta.
Gdy ktoś reklamuje towar w tytułu gwarancji nie traci swoich praw z tytułu
niezgodności towaru z umową. Warto jeszcze pamiętać, że nawet gdy korzystasz
z gwaracnji serwis nie może spełnić twoich roższczeń poprzez wymiane
urządzenia na inne, naprawione urządzenie. Wymiana może być tylko na nowe.
Gwarancja/niezgodniość jest wtedy liczone od daty wamiany sprzętu na nowy(lub
odbioru, już nie pamiętam).
Pozdrawiam
--
Piotr Sobolewski
"My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..."
adramel.cba.pl - portfolio 3d
Następne wpisy z tego wątku
- 20.04.10 11:28 joker77
- 20.04.10 11:58 Adramelech
- 20.04.10 12:26 gregor
- 20.04.10 16:17 J.F.
- 20.04.10 16:19 J.F.
- 20.04.10 16:47 peter
- 20.04.10 20:30 badzio
- 30.04.10 18:50 peter
- 01.05.10 01:07 Szadzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Smartwatch do mierzenia poziomu cukru za 59 dolarów
- Najnowszy iPhone i filmy na Whatsup
- Aple ma przycisk APARATU. SERIO? Tyle lat im to zajęło?
- Mulitisim
- Jaki telefon dla "SENIORA"? ;-)
- Android 11, jak odzyskać zdjęcie z kosza?
- Sterownik USB OTG - chyba nie jestem na czasie? :)
- blokowanie reklam w aplikacjach tel.
- Re: przeNosił wilk razy kilka...
- Najtańsze pakiety dla ofert "na kartę"
- Samsung Internet - odblokowanie "pobierz więcej dodatków"
- karta SIM w laptopie
- Nieaktualny portfel
- Yanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznych
- Program do SMS
Najnowsze wątki
- 2024-10-04 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-10-04 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-10-04 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-04 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (predictive modelling) <=
- 2024-10-03 Nieparzyste dmuchanie
- 2024-10-03 Prognozowanie zużycia energii przez PGE?
- 2024-10-03 Re: Drugi ekran na Androidzie
- 2024-10-03 sprawiedliwosc nierychliwa
- 2024-10-03 zloto
- 2024-10-03 Odkurzacz mnie bije :(
- 2024-10-03 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-03 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=