  • 1. Data: 2010-04-19 15:52:57
    Temat: Nokia Map Loader
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Witam.

    Zrestartowałem sobie fona, sformatowałem kartę i chciałbym sobie załadować
    mapę Polski.
    Podłączam Nokię 6730 przez USB, odpalam Map Loadera v3.0.28.0 i stoję na
    wiecznym komunikacie "Waiting for phone" :/
    Może ktoś pomóc?
    Telefon w trybie PC Suite i tam też telefon widoczny i pełna komunikacja.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-04-19 20:09:15
    Temat: Re: Nokia Map Loader
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 19-04-2010 o 23:40:51 Endi <h...@c...com> napisał(a):

    > Wyłącz PC Suite odpal samego Loadera, jest do ściągniecia osobno,
    > podłącz w
    > trybie pamięci masowej

    Wyłaczyłem PC Suite

    Podłączam fon w trybie pamięci masowej
    Odpalam Loader Map
    Komunikat "You have connectes at least phone in mass storage mode.
    Reconnect your phone and select PC Suite mode" OK
    I "Waiting for phone"

    Podłaczam fon w trybie PC Suite
    Odpalam Loader Map
    Komunikat: "You have connected at least one phone without a valid Maps
    Drive. Either you are using an old Map version - then you must update your
    Maps application or reconnect your phone in mass storage mode - or your
    never started your Maps application - then you have to start the Maps
    application once and restart Map Loader" OK
    I "Waiting for phone"

    O co chodzi?

  • 3. Data: 2010-04-19 20:40:51
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał

    > Telefon w trybie PC Suite i tam też telefon widoczny i pełna komunikacja.

    Wyłącz PC Suite odpal samego Loadera, jest do ściągniecia osobno, podłącz w
    trybie pamięci masowej, albo samą kartę pamięci włóż do czytnika.

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5036
    (20100417) __________

  • 4. Data: 2010-04-19 21:27:20
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Piotr M" <x...@x...xx> writes:

    > Podłączam Nokię 6730 przez USB, odpalam Map Loadera v3.0.28.0 i stoję
    > na wiecznym komunikacie "Waiting for phone" :/

    Zanim wgrasz mape, najpierw wgraj aplikacje mapowa. Bez programu mapa
    nie zadziala.

    MJ

  • 5. Data: 2010-04-19 21:45:15
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 20-04-2010 o 00:27:20 Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    napisał(a):

    > Zanim wgrasz mape, najpierw wgraj aplikacje mapowa. Bez programu mapa
    > nie zadziala.

    Mam, mam. Najnowsza wersję 3.03.10
    Wcześniej raz wgrywałem mapki przez Nokia Ovi Suite i wszystko gładko
    szło, teraz nie wiem, nie będę przecież specjalnie Ovi Suite z powrotem
    instalować :/ Przez Map Loader musi się dać..

  • 6. Data: 2010-04-19 22:21:49
    Od: "user" <a...@g...pl>

    > Zanim wgrasz mape, najpierw wgraj aplikacje mapowa. Bez programu mapa
    > nie zadziala.

    Czy jest jakaś aplikacja najlepiej darmowa lub nie droga która obsługuje
    mapy Garmina ?
    Wiem że Nokia miała problemy z garminem tzn z kodowaniem znaków polskich
    czyli czasem nie za 1 razem udawało się zatwierdzić wyniki szukania np
    miasta czy ulicy lub po wpisaniu miejscowości był komunikat nie znaleziono i
    tak kilka razy aż znajdywał.

  • 7. Data: 2010-04-20 05:14:43
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał
    > or your never started your Maps application - then you have to start the
    > Maps application once and restart Map Loader

    Odpaliłeś w telefonie aplikację odpowiedzialną za Mapy? Musi się utworzyć
    struktura katalogów na karcie pamięci.

  • 8. Data: 2010-04-20 11:14:38
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 20-04-2010 o 08:14:43 Endi <h...@c...com> napisał(a):

    > U?ytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisa?
    >
    > Odpali?e? w telefonie aplikacje odpowiedzialn? za Mapy? Musi sie utworzyae
    > struktura katalogów na karcie pamieci.

    Jest. Wczytują się mapy online. Nawet w tle raz miałem i nic. Mam tam w
    ustawieniach Ustawienia->Mapa->Pamięć w użyciu E:Karta
    Chyba zainstaluje na chwilę te dziadowskie Nokia Ovi Suite bo tam jakoś z
    automatu szło. Tylko żeby nie pogryzło się z PC Suite..
    No chyba że jest jeszcze jakiś pomysł..

    PS.
    NOD Ci się przykleja do maili

  • 9. Data: 2010-04-20 15:56:25
    Od: "user" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    Witam.

    Czy do Nokia Map Loader można załadować dowolną mapę kompatybilna z Garminem
    np darmową z http://ump.waw.pl/ ?

  • 10. Data: 2010-04-20 17:02:37
    Od: "user" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    \Podpinam sie pod temat bo widzę że kolega ma ten sam problem co ja, Map
    loader też nie wytkrywa mi telefonu a sam telefon gdy uruchamiam w nim mapy
    i uruchamiam nokia map loader pisze ze na karcie jest za malo miejsca.
    Sam katalog "Sities" na karcie ma ponad 3 Gb nie wiem czemu bo nic w sumie
    nie wgrywałem prócz Nokia Maps