  • 1. Data: 2010-04-18 20:01:14
    Temat: Nokia Care Sute +Nokia E72
    Od: "user" <a...@g...pl>

    Witam
    Kupiłem E72 z Orange, zmieniłem product code na 0587331 próbuje uaktualnić
    firmware telefonu na najnowsze oryginalne NOKIA POLSKA za pomocą Nokia Pc
    Suite ale nie wykrywa nowszego oprogramowania i karze fleszować od nowa ale
    po chwili krzyczy że straciło połączenie z telefonem...
    Próbowałem oprogramowania Nokia Care Suite ale nie wykrywa modelu telefonu
    proszę o pomoć.

  • 2. Data: 2010-04-19 18:59:14
    Temat: Re: Nokia Care Sute +Nokia E72
    Od: "user" <a...@g...pl>

    Użytkownik "user" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale po chwili krzyczy że straciło połączenie z telefonem...
    > Próbowałem oprogramowania Nokia Care Suite ale nie wykrywa modelu telefonu

    ok poradziłem już sobie z wgraniem najnowszego oprogramowania nie
    brandowanego.

  • 3. Data: 2010-10-25 18:42:56
    Od: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl>

    On Mon, 19 Apr 2010 20:59:14 +0200 user <a...@g...pl> wrote:

    > Użytkownik "user" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ok poradziłem już sobie z wgraniem najnowszego oprogramowania nie
    > brandowanego.

    Właśnie robiłem upgrade i jednego dnia nowa wersja była dostępna, ale
    nie udawało się jej ściągnąć. Drugiego - nie było nowszej wersji.
    Trzeciego - pojawiła się z powrotem i tym razem się udało. Ale nie
    używałem programu, bo nie chciałem się męczyć i kombinować czy uda się
    go uruchomić na emulatorze. Ten model na szczęście umie sam ściągać
    pliki i potem je instalować, w dodatku również przez Internet z WiFi (na
    E70 nie udało mi sie uruchomić WiFi...).

    R.
    --
    Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
    macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)