  • 11. Data: 2010-04-20 16:17:33
    Temat: Re: motorola milestone porazka serwisowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał
    > Dopiero co była o tym dyskusja. Jak podpisałeś specjalną umowę z
    > OPem na
    > świadczenie łącznej usługi TELEFONU+GSM w której explicite
    > napisano, że
    > awaria telefonu oznacza przerwę w świadczeniu usług, to możesz,
    > ale nikt
    > nigdy nie widział takich umów.
    > Jako normalny z ulicy możesz tylko grzecznie poprosić o telefon
    > zastępczy, jeżeli takowy oferują - no i znając życie grzecznie
    > zaproponują ci poza tym wypchanie się. Sąd zrobi tak samo.

    O przepraszam, sad moze miec inne zdanie.
    No chyba ze w umowie wyraznie zapisano ze awaria telefonu nie
    upowaznia do niczego ..

    J.

  • 12. Data: 2010-04-20 16:19:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "joker77" <t...@p...com> napisał w
    >Szkoda tylko, że teoria swoje, a praktyka swoje - znajomy dostał w
    >play toshibe g810, od października trzymają ją w serwisie bo brak
    >płyt
    >głównych - a jak zaczął się awanturować że przez tyle miesięcy
    >jest
    >telefonu to mu zaproponowali dwa wyjścia : zwrot 1zł (oczywiście
    >bez
    >rozwiązania umowy na usługi telekomunikacyjne), albo będzie
    >siedział
    >cicho i jak kiedyś przyjdą części to dostanie naprawiony.

    Niech przeczyta umowe .. w Erze np jest podany umowny koszt aparatu
    i nie jest on maly :-)

    J.

  • 13. Data: 2010-04-20 16:47:59
    Od: peter <p...@p...com>

    peter pisze:
    > Wczesniej pisalem jak ja zepsuc.
    > Sposob jest dosc skuteczny bo dzis z serwisu pani mi powiedziala ze
    > bede musial czekac 2 miesiace na jakies czesci.
    >
    > Mam zatem pytanie:
    > Da sie jakos rozwiazac umowe z playem w zwiazku z tym ze
    > tel dzialal 2 dni i czas oczekiwania na naprawe jest zupelnie
    > nie do przyjecia.
    > Mial ktos taki przypadek nie tylko w playu?

    hmm
    wczoraj zadzwonilem na infolinie motoroli i przedstawilem sytuacje.
    O dziwo, (tam chyba pracuja zupelnie inni ludzie niz w serwisie)
    mila pani stwierdzila, ze bedzie eskalowac problem gdzie sie da bo to
    nieslychane;)
    Najwyrazniej jej sie udalo bo dzis mialem 2 telefony z roznych instancji
    serwisowych, ze tel bedzie do odbioru najpozniej w przyszlym tygodniu i
    w razie problemow mam sie natychmiast kontaktowac z kims tam;)

    Przy okazji dowiedzialem sie, ze jestem pierwsza osoba ktora serwisuje
    milestona w Polsce, ale to akurat mnie nie dziwie bo pan z playa mowil
    ze moje zamowienie tez bylo pierwsze na liscie a jak sie zepsuje znowu
    to chyba tez bede pierwszy w biciu rekordu Polski w rzutach milestonem
    na odleglosc;)

  • 14. Data: 2010-04-20 20:30:48
    Od: badzio <b...@g...com>

    nanews:hqhe58$1tt$1@news.task.gda.pl:

    > Nawet jeśli nie jest napisane ile może trwać naprawa to kodeks cywilny
    > jasno to określa: 14 dni, jeśli części są sprowadzane z innego kraju to
    > 21 dni ale nie ma możliwości by serwis trzymał sprzęt 2 miesiące! Pozdrawiam

    A te zapisy sa nadal wazne? Nawet jesli, to dotycza tylko reklamacji z
    tytulu niezgodnosci z umowa. A Twoj przedpisca wymieszal obydwie
    mozliwosci - reklamacja z tytulu gwarancji (karta gwarancyjna) z
    niezgodnoscia.

  • 15. Data: 2010-04-30 18:50:48
    Od: peter <p...@p...com>

    peter pisze:
> [...]
    > tel dzialal 2 dni i czas oczekiwania na naprawe jest zupelnie
    > nie do przyjecia.
    > Mial ktos taki przypadek nie tylko w playu?

    Odebralem wczoraj ale dzisiaj zanioslem spowrotem bo sie nie dalo
    zadzwonic, poza ta drobna niedogodnoscia tel przeszedl wg serwisu
    z 30 roznych innych testow;)
    ja ma pecha i dostalem taki model czy te motorole takie sa?

  • 16. Data: 2010-05-01 01:07:14
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    peter pisze:

> [...]
    > z 30 roznych innych testow;)
    > ja ma pecha i dostalem taki model czy te motorole takie sa?

    Twój egzemplarz jakiś trefny mumsi być.

    Mam Milestonea od 2.5 miesiąca i zero problemów.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.