  • 1. Data: 2010-10-26 14:02:52
    Temat: panel LCD LP104V2 czy komuś wpadł w ręce? (hld1027)
    Od: "PrzemekD" <biuro@_e-wolo_min.pl_>

    Witam.

    Coś takiego dostałem i chciałem oprogramować. niestety danych jak na lekarstwo na
    jego temat :( google tym razem mi zbytnio nie pomogły...

    widzę tam układ LG: GVS690H9 - ale info na jego temat też brak :/

    Znalazłem kilka pdf'ów o nim - to mam sprzeczne dane: jedne mówią że mam Vcc=5V a
    inne, że 3.3V

    w każdym razie nie mogę zrobić nawet prostego testu - a jak na złość dane są tylko do
    niego wysyłane, nie ma tam żadnych lini statusu czy cóś...

    Panel jest na pewno sprawny - wyjęty z urządzenia w stanie "żywym", podświetlanie też
    działa. Niestety - urządzenia dawno już na tym świecie nie ma i nawet nie mogę
    sprawdzić tego nieszczęsnego Vcc :(

    --
    Przemek
    http://www.e-wolomin.pl

  • 2. Data: 2010-10-26 21:02:27
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 10/26/2010 10:02 AM, PrzemekD wrote:
    > Coś takiego dostałem i chciałem oprogramować. niestety danych jak na lekarstwo na
    jego temat :( google tym razem mi zbytnio nie pomogły...

    http://www.datasheetarchive.com/LP104V2-datasheet.ht
    ml
    Wygląda na w miarę kompletne. BTW. jeśli to jest ten, to jest bez
    sterownika (tzn. wysyłasz cyfrowy sygnał video). Ciężko będzie
    wysterować bezpośrednio z AVRka.

    > Znalazłem kilka pdf'ów o nim - to mam sprzeczne dane: jedne mówią że mam Vcc=5V a
    inne, że 3.3V

    Z tych PDFów które znalazłem wynika że 3.3V.

    > w każdym razie nie mogę zrobić nawet prostego testu - a jak na złość dane są tylko
    do niego wysyłane, nie ma tam żadnych lini statusu czy cóś...

    A masz czym wysterować żeby coś pokazał? Albo chociażby żeby zegary
    wystawić. W najgorszym przypadku podłącz na chwileczkę samo zasilanie i
    zobacz czy będzie jakakolwiek reakcja.

    j.