  • 21. Data: 2011-01-29 16:32:24
    Temat: Re: mit- jak zablokować drzwi
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Ale magiku żeś mu polecił... Szkoda że nie wiesz o tym, że można podać
    > prąd (bez otwierania maski czy klapy), dzięki któremu otworzymy i
    > zamkniemy central zamek... W ten sposób się otwiera samochody, w których
    > padł akumulator i nie można otworzyć z kluczyka auta, np. BMW.

    to oswiec prosze gdzie chcesz przylozyc napiecie?

  • 22. Data: 2011-01-29 16:59:43
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-29 05:27, othello pisze:

> [...]
    > zamkach i drzwiach.
    > Jest tylko jeden problem... Należałoby jeszcze umieć czytac. Nie chodzi
    > tu bynajmniej o Język Polski, bo z tym raczej każdy jest w dostatecznym
    > stopniu zaznajomiony, lecz w przypadku prywatnego importu pojazdu
    > używanego taka instukcja (jeżeli w ogóle jest dostępna), to naczęsciej
    > jest pisana w zupełnie obcym i niezrozumiałym języku dla przeciętnego
    > zapaleńca motoryzacji.
    > Pracuję w Auto Industry od ponad 30 lat i nie słyszałem aby pojazd był
    > dopuszczony do ruch bez możliwości zamknięcia drzwi w jakiejkolwiek formie.
    To wypadałoby zapytać producentów czemu o tym nie piszą w książce
    serwisowej, jedyne opisy jakie widywałem dotyczą awaryjnego zamykania
    auta w przypadku braku działania karty czy pilota od C.Z.
    Jeśli masz rację to znaczy, że człowiek uczy się całe życie :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 23. Data: 2011-01-30 09:50:45
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Tu masz gotowy przepis:
    http://dziwnytuning.pl/132,Zepsul_sie_zamek_Klodka_g
    o.html
    wprawdzie dotyczy bagażnika, ale identycznie możesz zrobi z drzwiami
    Jacek

  • 24. Data: 2011-01-31 09:27:25
    Od: Rychu <r...@a...pl>

> [...]
    > http://www.autonews.com/assets/PDF/CA5978725.PDF
    > Te zamknięcia na rysunku/zdjęciu, nazywają się "SIDE DOOR LATCHES".

    Coś pomieszałeś strasznie. Bo nie chodzi o zamknięcie drzwi
    tylko o ich zaryglowanie. Natomiast element, który pokazałeś
    nie bardzo ma coś wspólnego z tym czy da się je zamknąć bez
    prądu czy nie. Do tego raczej potrzebny jest jakiś układ typu
    zamek z linką... albo po prostu linka.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)