-
11. Data: 2011-01-28 14:21:23
Temat: Re: mit- jak zablokować drzwi
Od: MarMarK <m...@o...pl>
On 27 Sty, 23:00, Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl> wrote:
> > To o ile się nie mylę to nie zaryglujesz drzwi jak nie ma aku w aucie bo
> ten model ma ryglowanie drzwi przyciskiem na konsoli do czego potrzebny
> jest prąd :-(
Może być tak jak w GP - jest specjalna awaryjna blokada tylnych drzwi,
które też nie mają zamków na kluczyk ani żadnych guziczków do
ryglowania, bo normalnie zamykane są przyciskiem z konsoli. Blokada
jest dostępna po otwarciu drzwi, jest to mały otworek w okolicy zamka
a w nim plastikowy suwak.
Pozdrawiam
MK
-
12. Data: 2011-01-28 14:29:55
Temat: Re: mit- jak zablokować drzwi
Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>
W dniu 2011-01-28 14:21, MarMarK pisze:
> On 27 Sty, 23:00, Gabriel 'wilk'<g...@p...onet.pl> wrote:
>>> To o ile się nie mylę to nie zaryglujesz drzwi jak nie ma aku w aucie bo
>> ten model ma ryglowanie drzwi przyciskiem na konsoli do czego potrzebny
>> jest prąd :-(
>
> Może być tak jak w GP - jest specjalna awaryjna blokada tylnych drzwi,
> które też nie mają zamków na kluczyk ani żadnych guziczków do
> ryglowania, bo normalnie zamykane są przyciskiem z konsoli. Blokada
> jest dostępna po otwarciu drzwi, jest to mały otworek w okolicy zamka
> a w nim plastikowy suwak.
To jest blokada rodzicielska :-)
pozdrawiam
--
Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
Oskar Wilde
-
13. Data: 2011-01-28 14:30:51
Temat: Re: mit- jak zablokować drzwi
Od: Filip KK <n...@n...pl>
W dniu 2011-01-27 23:00, Gabriel 'wilk' pisze:
> To o ile się nie mylę to nie zaryglujesz drzwi jak nie ma aku w aucie
Bzdura.
> bo
> ten model ma ryglowanie drzwi przyciskiem na konsoli do czego potrzebny
> jest prąd :-( Chyba, że posiadasz we wszystkich drzwiach zamykanie
> mechaniczne kluczykiem w co wątpię. Jeśli się mylę to niech ktoś mnie
> poprawi. Jedynie to włożyć na chwile aku, kliknąć pilotem lub
> przytrzymać przycisk na konsoli do zaryglowania drzwi i wyjąć aku o ile
> da się otworzyć kluczykiem choćby drzwi kierowcy bo jeśli nie to później
> nie dostaniesz się do auta :-)
> pozdrawiam
Ale magiku żeś mu polecił... Szkoda że nie wiesz o tym, że można podać
prąd (bez otwierania maski czy klapy), dzięki któremu otworzymy i
zamkniemy central zamek... W ten sposób się otwiera samochody, w których
padł akumulator i nie można otworzyć z kluczyka auta, np. BMW.
-
14. Data: 2011-01-28 14:32:37
Temat: Re: mit- jak zablokować drzwi
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ihugd3$2au$1@news.onet.pl...
>W dniu 2011-01-28 14:21, MarMarK pisze:
>> On 27 Sty, 23:00, Gabriel 'wilk'<g...@p...onet.pl> wrote:
>>>> To o ile się nie mylę to nie zaryglujesz drzwi jak nie ma aku w aucie
>>>> bo
>>> ten model ma ryglowanie drzwi przyciskiem na konsoli do czego potrzebny
>>> jest prąd :-(
>>
>> Może być tak jak w GP - jest specjalna awaryjna blokada tylnych drzwi,
>> które też nie mają zamków na kluczyk ani żadnych guziczków do
>> ryglowania, bo normalnie zamykane są przyciskiem z konsoli. Blokada
>> jest dostępna po otwarciu drzwi, jest to mały otworek w okolicy zamka
>> a w nim plastikowy suwak.
> To jest blokada rodzicielska :-)
No i działa w drugą stronę, tzn. z zewnątrz można otworzyć.
-
15. Data: 2011-01-28 16:08:35
Temat: Re: mit- jak zablokować drzwi
Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>
W dniu 2011-01-28 14:32, Cavallino pisze:
> Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> news:ihugd3$2au$1@news.onet.pl...
>> W dniu 2011-01-28 14:21, MarMarK pisze:
>>> On 27 Sty, 23:00, Gabriel 'wilk'<g...@p...onet.pl> wrote:
>>>>> To o ile się nie mylę to nie zaryglujesz drzwi jak nie ma aku w
>>>>> aucie bo
>>>> ten model ma ryglowanie drzwi przyciskiem na konsoli do czego potrzebny
>>>> jest prąd :-(
>>>
>>> Może być tak jak w GP - jest specjalna awaryjna blokada tylnych drzwi,
>>> które też nie mają zamków na kluczyk ani żadnych guziczków do
>>> ryglowania, bo normalnie zamykane są przyciskiem z konsoli. Blokada
>>> jest dostępna po otwarciu drzwi, jest to mały otworek w okolicy zamka
>>> a w nim plastikowy suwak.
>> To jest blokada rodzicielska :-)
>
> No i działa w drugą stronę, tzn. z zewnątrz można otworzyć.
Ale auto jest zamknięte od wew tak jak chciał wątkotwórca :-)
pozdrawiam
--
Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
Oskar Wilde
-
16. Data: 2011-01-28 17:33:39
Temat: Re: mit- jak zablokować drzwi
Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>
W dniu 2011-01-28 14:32, Cavallino pisze:
>> To jest blokada rodzicielska :-)
>
> No i działa w drugą stronę, tzn. z zewnątrz można otworzyć.
Mylicie się :)
Są dwa przełączniki i jeden blokuje klamkę wewnętrzną a drugi zewnętrzną :)
Nie wiem tylko co się stanie, gdy użyjemy obydwu jednocześnie ;)
Pozdrawiam
--
Marcin Kiciński
Grande Punto 360° 1.4 77KM
-
17. Data: 2011-01-28 23:18:41
Temat: Re: mit- jak zablokować drzwi
Od: jerzu <t...@p...onet.pl>
On Fri, 28 Jan 2011 17:33:39 +0100, Marcin Kiciński
<k...@t...poczta.onet.pl> wrote:
>Nie wiem tylko co się stanie, gdy użyjemy obydwu jednocześnie ;)
Nie korci Cię żeby spróbować? ;)
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200
-
18. Data: 2011-01-29 04:57:54
Temat: Re: mit- jak zablokować drzwi
Od: othello <b...@v...com>
Gabriel 'wilk' wrote:
> Lub nie da się wcale zaryglować wszystkich drzwi gdy nie ma aku w aucie :-)
> pozdrawiam
>
A to już jest wierutna bzdura. Bez dodatkowych komentarzy!
othello
-
19. Data: 2011-01-29 05:27:26
Temat: Re: mit- jak zablokować drzwi
Od: othello <b...@v...com>
J_K_K wrote:
> Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> news:ihsllo$9j0$1@news.onet.pl...
>
>> - wciśnięcie przy otwartych drzwiach kierowcy (i przekręconej
>> stacyjce) guziczka na konsoli
>
>
> Przecież nie ma akumulatora.
>
> Swoją drogą nie takie głupie pytanie, jak by się wydawało.
Bardzo głupie!
Należy przeczytać instrukcje obsługi, albo przynajmniej rozdział o
zamkach i drzwiach.
Jest tylko jeden problem... Należałoby jeszcze umieć czytac. Nie chodzi
tu bynajmniej o Język Polski, bo z tym raczej każdy jest w dostatecznym
stopniu zaznajomiony, lecz w przypadku prywatnego importu pojazdu
używanego taka instukcja (jeżeli w ogóle jest dostępna), to naczęsciej
jest pisana w zupełnie obcym i niezrozumiałym języku dla przeciętnego
zapaleńca motoryzacji.
Pracuję w Auto Industry od ponad 30 lat i nie słyszałem aby pojazd był
dopuszczony do ruch bez możliwości zamknięcia drzwi w jakiejkolwiek formie.
Odnośnie pojazdu Alfa;
http://www.autonews.com/assets/PDF/CA5978725.PDF
Te zamknięcia na rysunku/zdjęciu, nazywają się "SIDE DOOR LATCHES".
Othello
-
20. Data: 2011-01-29 11:08:12
Temat: Re: mit- jak zablokować drzwi
Od: alfauser <t...@p...onet.pl>
W dniu 2011-01-29 05:27, othello pisze:
> J_K_K wrote:
>
>> Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w
>> wiadomości news:ihsllo$9j0$1@news.onet.pl...
>>
>>> - wciśnięcie przy otwartych drzwiach kierowcy (i przekręconej
>>> stacyjce) guziczka na konsoli
>>
>>
>> Przecież nie ma akumulatora.
>>
>> Swoją drogą nie takie głupie pytanie, jak by się wydawało.
>
> Bardzo głupie!
> Należy przeczytać instrukcje obsługi, albo przynajmniej rozdział o
> zamkach i drzwiach.
> Jest tylko jeden problem... Należałoby jeszcze umieć czytac. Nie chodzi
> tu bynajmniej o Język Polski, bo z tym raczej każdy jest w dostatecznym
> stopniu zaznajomiony, lecz w przypadku prywatnego importu pojazdu
> używanego taka instukcja (jeżeli w ogóle jest dostępna), to naczęsciej
> jest pisana w zupełnie obcym i niezrozumiałym języku dla przeciętnego
> zapaleńca motoryzacji.
> Pracuję w Auto Industry od ponad 30 lat i nie słyszałem aby pojazd był
> dopuszczony do ruch bez możliwości zamknięcia drzwi w jakiejkolwiek formie.
>
> Odnośnie pojazdu Alfa;
> http://www.autonews.com/assets/PDF/CA5978725.PDF
> Te zamknięcia na rysunku/zdjęciu, nazywają się "SIDE DOOR LATCHES".
>
BTW mam drukowaną instrukcję w języku polskim i nie ma nic o zamykaniu
drzwi bez prądu
Teraz chciałem wyjąć aku który trzyma taka taśma. Przypuszczam że dynks
który ją trzyma znajduje w szczelinie o szer 0.5cm bo z drugiej strony
aku gdzie jest dużo miejsca nie ma nic.
A tak fajnie zrobili że można odłączyć klemę bez narzędni, myślałem że
dalej też będzie łatwo, prosto i przyjemnie ;)