  • 1. Data: 2011-01-27 15:30:44
    Temat: Kraków-Ciechocinek
    Od: "PIX" <h...@i...pl>

    Hej

    Wyjazd niedziela rano którędy najlepiej ?

    PIX

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5824
    (20110127) __________

  • 2. Data: 2011-01-27 16:57:30
    Temat: Re: Kraków-Ciechocinek
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    PIX pisze:

    > Hej
    >
    > Wyjazd niedziela rano którędy najlepiej ?

    A dlaczego nie najprościej przez olkusz, dąbrowę górniczą, częstochowę,
    łódź, włocławek?

    --
    Piotr Czyż

  • 3. Data: 2011-01-27 18:13:26
    Od: "PIX" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Czyż" <i...@i...com> napisał w wiadomości

    > A dlaczego nie najprościej przez olkusz, dąbrowę górniczą, częstochowę,
    > łódź, włocławek?
    >
    > --
    > Piotr Czyż
    A przez Katowice i dalej na Łódź ??? Chyba że jakiś rjemoncik jest po drodze

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5825
    (20110127) __________

  • 4. Data: 2011-01-27 18:18:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 27 Jan 2011 18:13:26 +0100, PIX napisał(a):

    > __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow
    5825 (20110127) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    Byłbyś uprzejmy posprzątać sobie w komputerze, aby ten przestał śmiecić
    grupę tym spamem reklamowym?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2011-01-27 18:37:49
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-27 18:13, PIX pisze:
    > Użytkownik "Piotr Czyż"<i...@i...com> napisał w wiadomości

    > A przez Katowice i dalej na Łódź ??? Chyba że jakiś rjemoncik jest po drodze
    A po cholere jechać do Katowic, wystarczy do Jaworzna/Mysłowic i z A4 na
    S1/E75 i po kłopocie
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2011-01-28 09:08:02
    Od: Franc <k...@w...wp.pl>

    Dnia Thu, 27 Jan 2011 15:57:30 +0000 (UTC), Piotr Czyż napisał(a):

    > A dlaczego nie najprościej przez olkusz, dąbrowę górniczą, częstochowę,
    > łódź, włocławek?

    Proponuję sprawdzić, jak wygląda sytuacja z remontem drogi na odcinku
    Włocławek-Toruń. Jechałem z 3 miesiące temu i były wahadła (chyba z 5).
    Można przestać z godzinkę extra w związku z tym. Jeżeli dalej są, to można
    opłotkami się przebić.

    --
    Franc

  • 7. Data: 2011-01-28 11:19:19
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    Franc pisze:

> [...]
    > Włocławek-Toruń. Jechałem z 3 miesiące temu i były wahadła (chyba z 5).
    > Można przestać z godzinkę extra w związku z tym. Jeżeli dalej są, to

    No i te opłotki to właśnie Ciechocinek :) Jak byś nie kombinował to i tak
    musisz tamtędy przejechać, ew. przeprawiać się pontonem przez Wisłę :)

    --
    Piotr Czyż

  • 8. Data: 2011-01-28 12:34:25
    Od: "PIX" <h...@i...pl>

    > No i te opłotki to właśnie Ciechocinek :) Jak byś nie kombinował to i tak
    > musisz tamtędy przejechać, ew. przeprawiać się pontonem przez Wisłę :)
    >
    > --
    > Piotr Czyż

    To jest pomysł :) dlaczego o tym nie pomyślałem

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5826
    (20110128) __________

  • 9. Data: 2011-01-28 12:40:08
    Od: Franc <k...@w...wp.pl>

    Dnia Fri, 28 Jan 2011 10:19:19 +0000 (UTC), Piotr Czyż napisał(a):

    > No i te opłotki to właśnie Ciechocinek :) Jak byś nie kombinował to i tak
    > musisz tamtędy przejechać, ew. przeprawiać się pontonem przez Wisłę :)

    Z kierunku, z którego będzie jechał PIX to najpierw musi przejechać cały
    Włocławek, potem ładnych 30 kilimetrów (na oko) prosto i dopiero przed
    Toruniem ma zjazd w prawo na Ciechocinek.
    Natomiast roboty i wahadła zaczynją się zaraz na granicy administracyjnej
    Włocławka i ciągną się przez 5 kilmetrów (znów na oko).
    Dltego polecam:
    1. sprawdzenie, czy nadal grzebią (wyłączony cały jeden pas)
    2. jeżeli tak, to na wysokości końca zakładów ANWIL odbić w lewo i
    opłotkami leżącymi po lewej stronie głównej drogi przbijąc się do przodu.
    Po iluś kilometrach droga wróci znów do głównej i będzie z powrotem na
    trasie ileś tam kilmetrów przed zjazdem do Ciechocinka.

    --
    Franc

  • 10. Data: 2011-01-28 12:50:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 28 Jan 2011 12:34:25 +0100, PIX napisał(a):

    > __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow
    5826 (20110128) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    po raz kolejny - mógłbyś przestać wysyłać te tandetne reklamy na grupę?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel