  • 1. Data: 2011-01-27 17:57:22
    Temat: Powróżycie co rozwaliłem? :)
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    Tydzień temu wpadłem w dziurę.
    Efekt wizualny to połamany kołpak. Brak widocznych uszkodzeń ma oponie.
    Powietrze trzyma. Jeżdżąc po mieście nie odnotowałem żadnych problemów -
    brak bicia, ściągania przy ruszaniu czy hamowaniu, nic się nie tłucze.

    Dzisiaj wyskoczyłem na chwilę na A4 i po przekroczeniu 100km/h zaczęło
    bić na kierownicy i nawet żona na siedzeniu pasażera zauważyła że coś
    dziwnie trzęsie autem. Poniżej 100 jest OK.

    W sobotę GP idzie do mechanika, jak myślicie co to będzie?
    Opona, felga, zawieszenie?

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 2. Data: 2011-01-27 18:03:28
    Temat: Re: Powróżycie co rozwaliłem? :)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 27 Jan 2011 17:57:22 +0100, Marcin Kiciński wrote:
> [...]

    >dziwnie trzęsie autem. Poniżej 100 jest OK.
    >
    >W sobotę GP idzie do mechanika, jak myślicie co to będzie?

    Wywazenie.

    Tez kiedys zauwazylem ze jak sie szybko jezdzi po dziurach to potem
    trzesie :-)

    J.

  • 3. Data: 2011-01-27 18:12:18
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > W sobotę GP idzie do mechanika, jak myślicie co to będzie?
    > Opona, felga, zawieszenie?

    może być wszystko z wymienionych.

    Ja ostatnio rozwaliłem oponę i kołpak. Lekko pęknięty przy rancie + bąbel z
    boku opony w tym samym miejscu (może być od wewnętrznej strony)

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 4. Data: 2011-01-27 18:23:46
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-01-27 17:57, Marcin Kiciński wrote:
> [...]
    > dziwnie trzęsie autem. Poniżej 100 jest OK.
    >
    > W sobotę GP idzie do mechanika, jak myślicie co to będzie?

    najprawdopodobniej zgubiłeś ciężarek z felgi, albo ją skrzywiłeś... a
    więc jedź najpierw na wyważenie, jak będzie ok to będziesz się martwił :)

  • 5. Data: 2011-01-27 18:31:57
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-27 18:03, J.F. pisze:

    > Wywazenie.

    No to jest wersja optymistyczna :)
    Do tego jeszcze nowy kołpak za 50 zeta.

    > Tez kiedys zauwazylem ze jak sie szybko jezdzi po dziurach to potem
    > trzesie :-)

    U mnie są takie dziury, że wystarczy jeździć, wcale nie trzeba szybko ;)

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 6. Data: 2011-01-27 18:34:06
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2011-01-27 18:23, Olo pisze:

    > najprawdopodobniej zgubiłeś ciężarek z felgi, albo ją skrzywiłeś... a więc jedź
    > najpierw na wyważenie, jak będzie ok to będziesz się martwił :)
    Jest jeszcze możliwe uszkodzenie kordu w oponie.
    Swego czasu wymieniałem całkiem sprawne opony, gdyż nie dało się na nich jeździć.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 7. Data: 2011-01-27 18:38:51
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-27 18:31, Marcin Kiciński pisze:

    > No to jest wersja optymistyczna :)
    > Do tego jeszcze nowy kołpak za 50 zeta.

    > U mnie są takie dziury, że wystarczy jeździć, wcale nie trzeba szybko ;)
    Bo ty mieszkasz w Dziurowicach o ile dobrze pamiętam :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 8. Data: 2011-01-27 18:42:23
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-27 18:38, Gabriel 'wilk' pisze:
    > Bo ty mieszkasz w Dziurowicach o ile dobrze pamiętam :-)
    > pozdrawiam

    Dobrze pamiętasz :)
    Ale za to w święta mieliśmy odśnieżone i posypane, a w Jaworznie były
    zaspy ;P

    --
    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 9. Data: 2011-01-27 18:44:32
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-27 18:34, Przemysław Gubernat pisze:
    > Jest jeszcze możliwe uszkodzenie kordu w oponie.
    > Swego czasu wymieniałem całkiem sprawne opony, gdyż nie dało się na nich jeździć.

    I to jest chyba najgorsza opcja, bo oznacza zakup dwóch opon :(

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 10. Data: 2011-01-27 19:53:30
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-27 17:57, Marcin Kiciński pisze:
> [...]
    > dziwnie trzęsie autem. Poniżej 100 jest OK.
    >
    > W sobotę GP idzie do mechanika, jak myślicie co to będzie?

    Mógł zerwać się kord w oponie.
    Wyważenie wychodzi OK, a w pewnych zakresach
    prędkości plomby z zębów wylatują i łapy z łokci.
    Miałem tak kiedyś po przeleceniu przez przejazd kolejowy.
    w zakresie 120-140 - masakra. Powyżej 150 - bez problemu.