  • 11. Data: 2013-10-02 12:44:09
    Temat: Re: miniaturowy nadajnik/namiernik
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    LeonKame napisał:

    > http://allegro.pl/nowy-lokalizator-samochodowy-gps-t
    k110-z-gprs-gsm-i3561396533.html

    A co jeśli kot nie ma prawa jazdy?

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2013-10-02 13:08:49
    Od: pawel2420 <z...@n...pl>

    W dniu 2013-10-02 12:28, LeonKame pisze:
    > http://allegro.pl/mini-lokalizator-gps-dla-psa-lub-k
    ota-akcesoria-i3568786722.html

    Do noszenia tak dużego urządzenia potrzebny jest chyba kot mutant.

    Paweł

  • 13. Data: 2013-10-02 14:08:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.10.2013 13:08, pawel2420 pisze:
    ota-akcesoria-i3568786722.html

    > Do noszenia tak dużego urządzenia potrzebny jest chyba kot mutant.

    Ooo, właśnie... Skoro można hodować tak wielkiego psa jak ten na
    zdjęciu, to ja chcę mieć podobnej wielkości kotka - pumę na przykład :)

    A poważniej - kotu takie coś można niby zainstalować na szelkach jak
    plecak... tylko jak o coś zahaczy...

  • 14. Data: 2013-10-02 15:50:24
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2013-10-02 14:08, Andrzej Lawa pisze:
    > A poważniej - kotu takie coś można niby zainstalować na szelkach jak
    > plecak... tylko jak o coś zahaczy...
    ... to będzie musiał poczekać na Twoją pomoc, przynajmniej będziesz
    wiedział gdzie jest :)

    --
    Michał

  • 15. Data: 2013-10-02 16:49:02
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    to niepojęte jak taki mały kot buszując losowo po różnych zaroślach i
    śmietnikach jest w stanie znaleźć drogę do domu będąc jak pisali 2km od
    domu...

    miałem kota, potrafił to od najmłodszych lat...

    niepojęte...

  • 16. Data: 2013-10-02 17:02:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "inny punkt siedzenia..." napisał w wiadomości
> [...]
    >od domu...
    >miałem kota, potrafił to od najmłodszych lat...

    Eee, to moze i pojete, bo w koncu tez trafiales do domu za mlodu.
    A kot jeszcze ma nos i nie waha sie zaznaczyc swoj teren.

    Golab wywieziony w ciezarowce 1000 km dalej trafia do domu, i to jest
    niepojete ...

    J.

  • 17. Data: 2013-10-02 17:07:32
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-10-02 16:49, inny punkt siedzenia... pisze:
> [...]
    > domu...
    >
    > miałem kota, potrafił to od najmłodszych lat...

    On nie robi tego losowo, ma z góry zadane kryteria wyszukiwania.

    :):):):)

  • 18. Data: 2013-10-02 22:11:26
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    wiadomości news:l2gnk4$7ei$1@node2.news.atman.pl...
    > Ave!
    >

    > Mam prośbę o "burzę mózgów" - coś małego i niedrogiego co by się nadawało
    > do namierzania niewielkiego zwierzęcia (kota).

    Już kiedyś podawałem
    http://twistedsifter.com/2013/01/bluetooth-location-
    stickers-by-sticknfind/.
    Niestety zasięg malutki.
    Wojtek

    --
    Bo my, Polacy tak mamy,
    że we wszystkim przesadzamy :(

  • 19. Data: 2013-10-02 22:15:43
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    wiadomości news:l2gnk4$7ei$1@node2.news.atman.pl...
    > 1. mały telefon z GPS nadający pozycję przez komórkowy internet

    Aero2...? Wydaje mi się, że da się zastosować. Za darmo prawie do końca 2016
    roku, 512/256, roaming w plusie bez dodatkowych kosztów. Chwaliłem sobie
    leżąc na diabetologii, nawet radio sobie nastawiłem w kompie na suchawki i
    szło płynnie. Jedyna wada, ze rozpina po godzinie, ale od czego jest
    "automatrycznie połącz ponownie"?
    W jaki aparat/urządzenie to wsadzisz... oj, tu już nie wymyślę.

    > 2. mały nadajnik radiowy + odbiornik z silnie kierunkową anteną (taki
    > zestaw jak do dawnych radioamatorskich polowań na "lisa")

    Mogło by zginąć w zakłóceniach, poza tym trudno powiedzieć, co do kwestii
    formalnych. Jak kot spyli do inego "kwartału", a nie obrócisz na czs anteny,
    to sygnał może zginąć i co... będziesz kręcić "a nuż złapię sygnał"? Ja bym
    optował za jedynką, tylko to Aero2 wsadzić w coś sensownego. Ja sobie chwalę
    tę usługę, szybkość powinna wystarczyć.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 20. Data: 2013-10-02 22:17:35
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Michał Lankosz" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > ... to będzie musiał poczekać na Twoją pomoc, przynajmniej będziesz
    > wiedział gdzie jest :)

    Pół biedy, gdy zahaczy się o jakąś gałązkę i po prostu nie będzie mógł pójść
    dalej, ale jeśli np. zaciśnie mu się to na szyi, itp., to może być mało
    ciekawie.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.