  • 1. Data: 2013-10-02 10:46:26
    Temat: Silnik asynchroniczny 3 fazowy małej b. mocy
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    Czołem. Poszukiwany sinik jak w topiku, ale możliwie jak najmniejszej
    mocy, najlepiej mocno poniżej 100 W. Przy tych mocach dominują silniki 1
    fazowe z pomocniczą fazą rozruchową. Widział ktoś takowe cudo, seryjne i
    do kupienia ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2013-10-02 11:20:53
    Temat: Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy małej b. mocy
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PeJot napisał:

> [...]
    > mocy, najlepiej mocno poniżej 100 W. Przy tych mocach dominują silniki 1
    > fazowe z pomocniczą fazą rozruchową. Widział ktoś takowe cudo, seryjne i

    Najmniejszy jaki kojarzę, napędza wentylator chłodzący nieco większy
    silnik sterowany falownikiem. Ten większy, to też nie kolos, ma mniej
    niż 1kW. Mały ma długość ze 20 cm i średnicę 10-12 cm. I wygląda całkiem
    normalnie, jak większe silniki. Jaką ma moc, tego nie wiem, ale przy
    okazji zerknę, może ma jakąś tabliczkę. No i nie wiem gdzie to kupić,
    ale świadectwo istninia, to też jest coś.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2013-10-02 11:30:37
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

> [...]
    > okazji zerknę, może ma jakąś tabliczkę. No i nie wiem gdzie to kupić,
    > ale świadectwo istninia, to też jest coś.

    Pierwszy strzał z gugla -- http://www.silpol.waw.pl/silniki-elektryczne.html
    W tabeli http://www.silpol.waw.pl/upload/_bcc.pdf najmniejszy silnik o mocy
    0,09kW.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2013-10-02 11:39:31
    Od: Michał Smolnik <m...@g...com>

    W dniu 02.10.2013 10:46, PeJot pisze:> Czołem. Poszukiwany sinik jak w
> [...]
    > mocy, najlepiej mocno poniżej 100 W. Przy tych mocach dominują silniki 1
    > fazowe z pomocniczą fazą rozruchową. Widział ktoś takowe cudo, seryjne i

    Motovario ma moce od 70W. Silniki typu T-TB 8 biegunowe.

    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 5. Data: 2013-10-02 11:45:29
    Od: k...@g...com

    A byłeś w jakimś sklepie z częściami zamiennymi do AGD?

  • 6. Data: 2013-10-02 11:49:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >A byłeś w jakimś sklepie z częściami zamiennymi do AGD?

    A znasz jakis sprzet AGD podlaczany do 3 faz ?

    No chyba ze falownik w srodku ...

    J.

  • 7. Data: 2013-10-02 12:08:49
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 2 października 2013 11:49:57 UTC+2 użytkownik J.F napisał:
    > A znasz jakis sprzet AGD podlaczany do 3 faz ?

    Betoniarka? :]

    L.

  • 8. Data: 2013-10-02 12:19:31
    Temat: Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy ma?ej b. mocy
    Od: orcos <s...@z...pl>

    W dniu 2013-10-02 11:49, J.F pisze:

    > A znasz jakis sprzet AGD podlaczany do 3 faz ?

    Kuchenka elektryczna.

    Co wygrałem? ;)

    --
    ...|_OR|...
    ...|COS|...

  • 9. Data: 2013-10-02 12:34:37
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2013-10-02 12:19, orcos pisze:

    > Kuchenka elektryczna.
    >
    > Co wygrałem? ;)

    PeJot może ufunduje nagrodę, jeśli znajdzie się w tej kuchence silnik
    trójfazowy <100W :D

    --
    Michał

  • 10. Data: 2013-10-02 14:07:35
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 2 października 2013 12:34:37 UTC+2 użytkownik Michał Lankosz napisał:

    > PeJot może ufunduje nagrodę, jeśli znajdzie się w tej kuchence silnik
    >
    > trójfazowy <100W :D
    >

    > --
    >
    > Michał

    ja tam bym spuścił w kanał tfurce tematu. Akurat przy mocy sporo mniejszej niż 100W
    stosowanie silnika trójfazowego ma taki sens ja używanie dziurawych prezerwatyw w
    celach antykoncepcyjnych. Pojawianie się takich tematów świadczy że ilość
    inteligencji na Ziemi jest stała a ludzi przybywa. Jedynym uzasadnieniem mogło by być
    że trójfazowy będzie mniejszy od jednofazowego. Jeśli kryterium przydatności miała by
    być wielkość to komutatorowy o takiej mocy będzie jeszcze mniejszy.