  • 1. Data: 2013-10-02 12:15:38
    Temat: saa7706h, posiada ktos dokumentacje?
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Hej
    Poszukuje wykazu rejestrow i adresow,odpowiedzialnych za przelaczanie wejsc.
    Moze ktos ma taka wiedze
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-10-02 13:54:25
    Temat: Re: saa7706h, posiada ktos dokumentacje?
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    wchpikus <w...@w...wp.pl> wrote:

    > Hej
    > Poszukuje wykazu rejestrow i adresow,odpowiedzialnych za przelaczanie wejsc.
    > Moze ktos ma taka wiedze

    http://www.nxp.com/documents/data_sheet/SAA7706H.pdf

    Pierwszy link w Google.

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 3. Data: 2013-10-02 14:27:36
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 2013-10-02 13:54, Adam Wysocki pisze:

    > http://www.nxp.com/documents/data_sheet/SAA7706H.pdf
    >
    > Pierwszy link w Google.

    To mozes mi wytlumaczyc jak bedzie wygladala wartosc i rejestr dla
    aktywowania wejscia aux lub cd-in?
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-10-02 14:37:50
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    wchpikus <w...@w...wp.pl> wrote:

    > To mozes mi wytlumaczyc jak bedzie wygladala wartosc i rejestr dla
    > aktywowania wejscia aux lub cd-in?

    Rzeczywiście, nie jest to jasne z tego datasheeta.

  • 5. Data: 2013-10-02 14:38:33
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    adres 1FFCH i dane 0E127F lub 0C177F dla aux?

    0E127F to 11100001001001111111
    0C177 to 11000001011101111111

    Str 12 switch-e AIC1 i AIC2 S1 i S2 .

    Z tego co rozumiem, piersze bajty ustawiaja te switche- tak?
    a co z reszta?

    na str 21 jest ramka.

    Czyli tak:
    Adres+ADDR H+ADDRL+data1+data2+data3+ data4
    .i tutaj nie wiem
    jakie stany odpowiadaja przelacznikom...