  • 21. Data: 2014-05-04 20:50:11
    Temat: Re: mgla - zaczyna się
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 04 May 2014 20:03:53 +0200 osobnik zwany Sebastian
    Biały napisał:

    > Jak by jej się samochód popsuł we mgle

    a gdyby tu było przedszkole? W przyszłości?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2014-05-04 21:22:57
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Sebastian Biały wrote:

    > Jak by jej się samochód popsuł we mgle to też było by niezwykłe
    > wykroczenie?
    Urwalo kola, ze nie mozna sie stoczyc na pas awaryjny?

    > To głównie wina debili jadących za nią że nie
    > dostosowali prędkości. Jadąc we mgle masz mieć pewność że za granicą
    > widoczności jest betonowa ściana.

    To tez. Jazda bez widocznosci jest skrajna glupota.
    Tyle ze niepotrzebne zatrzymywanie sie na drodze wcale nie poprawilo
    bezpieczenstwa...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 23. Data: 2014-05-04 21:23:21
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    WOJO wrote:

    > Taaak, też jestem zdania, że wszelkie próby jazdy po autostradach nie
    > powinny być traktowane jak zwykłe wykroczenie... :)
    > WOJO

    Pod prad*

    ;P

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 24. Data: 2014-05-04 21:52:06
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-05-04 21:22, Rafał Grzelak pisze:

    > Urwalo kola, ze nie mozna sie stoczyc na pas awaryjny?

    Kiedyś jechałem z Wrocka na Brzeg Dolny.
    Przed samym Brzegiem jedzie się przez lasek, za nim mokradła i zakręt w
    lewo najpierw łagodny potem ostry. Widywałem tam pasy zdartej gumy
    podczas hamowania po asfalcie, potem poboczu.. itd.
    Któregoś dnia widzę mgłę na końcu lasku. Ot mgła.
    Jak w nią wpadłem to jakbym w mleku utonął. Nie widziałem własnej maski,
    nie widziałem przez boczną szybę asfaltu
    Zatrzymałem się bo wiem że jest zakręt ale go nie widzę. Asfaltu nie widzę.
    Wiedziałem że auta wyprzedziłem, więc trzeba uciekać.
    Jechałem na czuja, jak opona z prawej spadła z asfaltu to mocniej w lewo
    kierownicą skręcałem aby powrócić.
    Było tak przez około 30 metrów, potem wyjechałem z tego po prostu i się
    zrobiło klarownie.

    Nie wiesz w jaką mgłę wpadła ta kobieta.

    --
    Irokez

  • 25. Data: 2014-05-04 21:56:47
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 4 May 2014 20:11:05 +0200, WOJO napisał(a):

    > Znaczy się telepata dodatkowo? Potrafi przeniknąć do umysłu jadącego obok...
    > No ładnie.

    Ten obok sam mnie informuje że widzi na max 50 metrów :) Zatem żadna
    telepatia.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 26. Data: 2014-05-04 22:20:58
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-05-04 21:22, Rafał Grzelak pisze:
    > Urwalo kola, ze nie mozna sie stoczyc na pas awaryjny?
    Wystarczy przecież, żeby się kluczyki zgubiły :->

    Maciek

  • 27. Data: 2014-05-04 22:38:24
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Irokez wrote:

> [...]
    > tak przez około 30 metrów, potem wyjechałem z tego po prostu i się
    > zrobiło klarownie.
    >
    > Nie wiesz w jaką mgłę wpadła ta kobieta.

    Tez mi sie zdarzylo wjechac we mgle, gdzie prawie musialem sie
    zatrzymac. Chodzi mi po prostu o niepozostawianie samochodow tam, gdzie
    sie ich nie beda spodziewac.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 28. Data: 2014-05-04 23:13:59
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-05-04 18:44, t-1 wrote:

    > Co dowiódł rozwój wypadków.

    Widocznie kierujaca tez nie umiala wyczuc ironii.

    --

    memento lorem ipsum

  • 29. Data: 2014-05-04 23:15:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tom,

    Sunday, May 4, 2014, 11:38:15 AM, you wrote:

    >>> http://raportdrogowy.interia.pl/news-lodzkie-karambo
    l-na-s8,nId,1419391
    > Co to jest lewe pobocze na drodze typu S?

    Pas zieleni przy barierze oddzielającej jezdnie?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 30. Data: 2014-05-05 16:56:49
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 4 May 2014 11:43:59 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Zalezy jaka mgla ... ale jak mozna dalej pedzic we mgle ...

    No ten białoruski tir zapierniczał 95 km/h, wg tachografu. Mozna?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280