  • 1. Data: 2014-05-03 20:50:39
    Temat: było? to jest chyba nie możliwe - ile on jechał!
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    http://raportdrogowy.interia.pl/aktualnosci/news-smi
    erc-28-latka-bmw-rozbilo-sie-o-drzewo,nId,1419343

    http://tnij.org/a2cm30x

  • 2. Data: 2014-05-03 21:43:05
    Temat: Re: było? to jest chyba nie możliwe - ile on jechał!
    Od: k...@g...com

    Szybko jechał. Kiedyś w wypadku zginął jeden z prezydentów Łodzi. Samochód był
    minimalnie mniej poharatany ale tez był trochę lepszy do tego ze zdjęcia. Prezydent
    zginął jego córka przeżyła. Ciekawie było w telewizji regionalnej. Dziennikarze byli
    jakoś szybko i pytali policjanta o przyczynę. Ten odpowiedział że nadmierna szybkość
    w granicach 160. Potem w telewizji mówili ze to był nieszczęśliwy wypadek i nic o
    przyczynie. Na tą okoliczność mamy w Łodzi ulicę ku chwale wszystkich piratów
    drogowych pod patronatem nieżyjącego byłego prezydenta Łodzi.

  • 3. Data: 2014-05-03 23:27:01
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2014-05-03 21:43, k...@g...com pisze:
> [...]
    przyczynie. Na tą okoliczność mamy w Łodzi ulicę ku chwale wszystkich piratów
    drogowych pod patronatem nieżyjącego byłego prezydenta Łodzi.

    100 km/h maks to było, przy 200 było by wiele kawałeczków. Na zdjęciach
    widać kawał samochodu. Pamiętacie test Ford Focus 200 km/h kontra
    ściana? Bmw ze zdjęć uderzyło w trudniejszy element bo punktowy.

  • 4. Data: 2014-05-04 00:15:13
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <k...@c...goznac>

    Powitanko,

    > http://raportdrogowy.interia.pl/aktualnosci/news-smi
    erc-28-latka-bmw-rozbilo-sie-o-drzewo,nId,1419343

    Pisza, ze zjechal na przeciwlegly pas. W takim razie najpierw mu wypadl
    silnik, a potem walnal w drzewo.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2014-05-04 08:46:58
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-05-04 00:15, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    erc-28-latka-bmw-rozbilo-sie-o-drzewo,nId,1419343

    > Pisza, ze zjechal na przeciwlegly pas. W takim razie najpierw mu wypadl
    > silnik, a potem walnal w drzewo.
    owinął się troche, a motoryna poleciała.

  • 6. Data: 2014-05-04 10:35:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    megrimsES wrote:
    > http://raportdrogowy.interia.pl/aktualnosci/news-smi
    erc-28-latka-bmw-rozbilo-sie-o-drzewo,nId,1419343

    > http://tnij.org/a2cm30x

    przy 100km/h to raczej jakoś mało prawdopodobna taka maskra...

    raczej bym stawiał na samochód powypadkowy i to solidnie powypadkowy który
    juz raz przeszedł podobne trafienie.

    przecież ten samochód sie rozleciał na drobne kawałki...

  • 7. Data: 2014-05-04 10:54:17
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-05-03 23:27, hisjusz pisze:

    > 100 km/h maks to było, przy 200 było by wiele kawałeczków. Na zdjęciach
    > widać kawał samochodu.

    Szczególnie ten kawał, który wciągają na lawetę.
    Nie lepiej pozamiatać to?

  • 8. Data: 2014-05-04 19:26:30
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > ściana? Bmw ze zdjęć uderzyło w trudniejszy element bo punktowy.

    Ja pamietam F-4 Phantom kontra sciana, ale przy 800km/h :)

  • 9. Data: 2014-05-04 22:53:18
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2014-05-04 10:35, Marek Dyjor pisze:
> [...]
    > który juz raz przeszedł podobne trafienie.
    >
    > przecież ten samochód sie rozleciał na drobne kawałki...

    http://www.youtube.com/watch?v=vFYHovJEUBg to jest 200 w ścianę, co
    dopiero o choinkę