  • 41. Data: 2014-05-06 18:57:53
    Temat: Re: mgla - zaczyna się
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-05-05 22:14, giecik wrote:
    > Pytanie czy miała włączone światła i czy wogóle pomyślała o takim
    > wynalazku jak trójkąt ?

    Światła w gestej mgle ledwo widać. Nawet przeciwmgielne. Znaczy widac,
    ale nie wiadomo jak daleko. Trójkąt jusisz mieć *czas* postawić za
    samochodem. W tym czasie jakiś debil może ci zapakować w kufer. No i go
    nie widać we mgle. Po prostu go nie widać.

    > A z resztą skoro zatrzymała się po lewej bo bała się jechać to nawet nie
    > chce wiedzieć za co dostała prawo jazdy

    Ja chcę wiedzieć gdzie dają prawo jazdy zmuszające do jazdy z
    niebezpieczną prędkością we mgle. Przy czym "dostosowanie prędkości do
    warunków" jest subiektywne dla każdego kierowcy. Dla mnie czasem jest to
    nawet 5km/h (S1 na wysokości Imielina potrafi czasem wylać melko że
    maski nie widać). Co poradze że za mną jadą idioci z ujemnym refleksem
    których subiektywne poczucie długości kutasa nie jest dostosowane do
    warunków?

  • 42. Data: 2014-05-06 22:18:35
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2014-05-06, jerzu <t...@i...pl> wrote:
> [...]
    bol-na-s8,nId,1419391

    > http://kontakt24.tvn24.pl/temat,huki-i-mgla-jak-mlek
    o-nagranie-z-karambolu-na-s8,121920.html?categoryId=
    2

    Brak edukacji wychodzi. Zapnijcie pasy i siedźcie w samochodzie - chyba
    po to, żeby po zmiażdzeniu było trudniej wyciągnąć ratownikom. Cała
    zachodnia europa spierdala jak najdalej za barierki a Polak bedzie pasy
    zapinał....
    I tak mieli szczęście, że jechał białorusin z plandeką a nie cysterna z
    benzyną. Ciekawe ile by wtedy pasy dały...

    > Tam w materiale jest info, że ponoć nie stanęła tylko zwolniła.

    Tak jej pewnie papuga każe teraz mówić.

    --
    WildS

  • 43. Data: 2014-05-06 23:26:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 May 2014 22:18:35 +0200 (CEST), WildS napisał(a):
> [...]
    > po to, żeby po zmiażdzeniu było trudniej wyciągnąć ratownikom. Cała
    > zachodnia europa spierdala jak najdalej za barierki a Polak bedzie pasy

    A jesli sie nie myle, to cale USA jest uczone "zostan w samochodzie,
    nie wychodz, bo poza samochodem niebezpiecznie".

    I prawde mowiac nie wiem kto ma racje ... ale tam drogi wygladaja tak
    https://www.youtube.com/watch?v=d-_bzGldaAw

    J.

  • 44. Data: 2014-05-07 07:36:04
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-05-06 23:26, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > A jesli sie nie myle, to cale USA jest uczone "zostan w samochodzie,
    > nie wychodz, bo poza samochodem niebezpiecznie".

    Bo barierek mało?

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 45. Data: 2014-05-07 12:15:03
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Irokez wrote:

    > Nie wiesz w jaką mgłę wpadła ta kobieta.

    Czy miała włączone światło przeciwmgłowe z tyłu i czy włączyła migające
    pomarańczowe światła awaryjne, że się zatrzymuje?

    Jestem szowinistą - ponieważ to kobieta i wpadła na taki pomysł, żeby
    się zatrzymać we mgle na lewym pasie drogi ekspresowej, to obstawiam, że
    nie włączyła też tych dodatkowych świateł. Pewnie nawet nie wiedziała,
    że ma przeciwmgłowe, ani w jakich sytuacjach włącza się awaryjne migające.

  • 46. Data: 2014-05-07 12:17:24
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Sebastian Biały wrote:

    > Światła w gestej mgle ledwo widać. Nawet przeciwmgielne. Znaczy widac,
    > ale nie wiadomo jak daleko.

    Pewnie też tak rozumowała i dlatego nie włączyła światła przeciwgłowego,
    ani awaryjnych, że się zatrzymuje. No i dostała w tył kopa.

  • 47. Data: 2014-05-07 14:23:32

    Wed, 07 May 2014 12:17:24 +0200, w
    <536a0830$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>, Poldek <p...@i...pl>
    napisał(-a):

    > Pewnie też tak rozumowała i dlatego nie włączyła światła przeciwgłowego,
    > ani awaryjnych, że się zatrzymuje. No i dostała w tył kopa.

    Dzisiaj już wiemy, że nie była pierwsza.