  • 1. Data: 2011-05-19 11:01:11
    Temat: mavica CD300
    Od: "Jan Kowalski" <s...@o...pl>

    Witam!
    Kto ma aparat Sony Mavica CD300. Chodzi mi o to że nie mogę dopasować żadnej
    płyty CEDRW 8cm do aparatu.podczas formatowania wywala mi komunikat że to
    błąd kompatybilności. próbowałem na płytach różnych producentów. dzięki

  • 2. Data: 2011-05-19 11:20:23
    Temat: Re: mavica CD300
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

> [...]
    > płyty CEDRW 8cm do aparatu.podczas formatowania wywala mi komunikat że
    > błąd kompatybilności. próbowałem na płytach różnych producentów. dzięki

    Plyt z predkoscia x2 max tez probowales?

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 3. Data: 2011-05-19 13:15:37
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Jan Kowalski wrote:

> [...]
    > formatowania wywala mi komunikat że to błąd kompatybilności.
    > próbowałem na płytach różnych producentów. dzięki

    Krótko:
    Są dwie możliwości: 1) albo masz zepsuty aparat,
    2) albo używasz niewłaściwego typu płyt, patrz:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/CD-RW - za czasów
    gdy ten aparat powstawał istniały tylko płyty z
    zapisem 1x - 4x, niewykluczone że CDRW wsadzane
    do aparatu to odmiana HS (zapis 4x do 12x) albo
    nawet US.. Różnią się technologią wykonania - i
    przez to "nie pójdą" w niedostosowanym sprzęcie.

    Albert Einstein (1879-1955)