  • 81. Data: 2011-03-24 06:57:21
    Temat: Re: mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
    Od: "Ktostam" <k...@a...pl>

    Użytkownik "RadekNet" napisał w wiadomości grup

    >I Ty sie tym chwalisz na publicznej grupie? Nie wstyd Ci? Aaa nie wstyd, bo
    >anonim.. no tak.

    Nie chwalę się, bo nie ma specjalnie czym, a raczej opisuję sytuację. Staram
    się nikogo nie obrażać ale nie widzę też powodu żeby zaraz się ujawniać.
    Pozwolisz że dla mniej dociekliwych pozostanę anonimowy (z tego co wiem mam
    takie prawo).
    Przyjąłeś błędnie zapewne + 20 w mieście, no cóż Twoje prawo. Najczęściej
    jest to jednak owo 60-65 (do niedawna dozwolone 60), dodaj do tego zawyżenie
    licznika (przy tej prędkości jakieś 3-5 kmh no i wychodzi morderca ze mnie.
    Ale ok. Zapewne masz rację, w zatłoczonych parkującymi autami uliczkach przy
    każdej szkole i przedszkolu włączam nitro i jest 120. Wiesz taka szkoła
    przetrwania dla naszych pociech. Jadąc w mieście 50 stajesz się
    automatycznie zawalidrogą. Smutne ale prawdziwe. Przepisy sobie a życie
    sobie. I tak jak pisałem w poprzednim poście, dopóki nie zmieni się
    taryfikator raczej się to nie zmieni. To 70 niech będzie kiedy się spieszę
    (np. do pracy na 7-mą, na umówioną konkretnie godzinę widząc że jadąc trochę
    szybciej nie będę musiał przekładać terminu u dentysty a jadąc powoli mogę
    się spóźnić np itd.)

    PZDR

  • 82. Data: 2011-03-24 13:09:18
    Od: StaCH <s...@u...com>

    On 20 Mar, 14:12, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja tez .. dlatego predkosci dopuszczalne powinny wynosic 80/120/180

    W pelni popieram!
    Trasa Siekierkowska: 2 pasy miejscami 3 i 4 w jedna strone,
    rozdzielone jezdnie a znaki ograniczaja do 80 miejscami do 60.
    Trasa Torunska to samo, zakret przy Powazkach ograniczenie do 60 a za
    zakretem przez pewien czas brak podwyzszenia "przez zapomnienie" i
    zaplacilem mandat za to ze nie postawiono znaku za zakretem
    podwyzszajacego predkosc do 80.
    Ogolnie wyglada na to ze ktos ma prowizje od zamowien na znaki drogowe
    ustawiane bez uzasadnienia a jesli uzasadnieniem jest zle polozony lub
    zla jakosc nawierzchni asfaltowej to powinien beknac wykonawca i
    doprowadzic w ramach rekojmi nawierzchnie do stanu gwarantujacego
    odpowiednia przyczepnosc. Ale taniej postawic znak i mozna zarabiac
    lapiac kierowcow.
    Dzialania policji w tym wzgledzie stanowia represje za to ze sie
    jezdzi i nie maja nic wspolnego z dzialaniami prewencyjnymi. A juz
    sporzadzanie planow wplywow z mandatow powinno nam dawac do myslenia.

  • 83. Data: 2011-03-24 19:52:38
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 23.03.2011 20:30, Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Do setki? Szczęśliwiec. Ja codziennie jeżdżę trzypasmówką z
    > ograniczeniem do 50.

    Ups... tego nie przewidzialem ;)
    W temacie predkosci zawsze mi staje przed oczami stara jedynka
    (Wawa-Gdansk), gdzie miszcze kierownicy musieli poginac po 150, a w
    innych krajach jakos mozna po podobnych drogach grzecznie 100 jechac.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 84. Data: 2011-03-24 20:03:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości news:

    > W temacie predkosci zawsze mi staje przed oczami stara jedynka
    > (Wawa-Gdansk), gdzie miszcze kierownicy musieli poginac po 150, a w innych
    > krajach jakos mozna po podobnych drogach grzecznie 100 jechac.

    Bo ruch odbywa się po drogach o lepszej jakości.
    Też 150.

  • 85. Data: 2011-03-24 20:43:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-24 19:52, RadekNet pisze:

    > Ups... tego nie przewidzialem ;)

    No cóż, są i takie :) Sam takową regularnie podążam. Jakoś
    w innych krajach jak jest takie ograniczenie i do tego droga
    jest w teranie zabudowanym z przejściami dla pieszych itd. to
    jednak ludzie jadą bliżej tych 50, niż 100.

    > W temacie predkosci zawsze mi staje przed oczami stara jedynka
    > (Wawa-Gdansk), gdzie miszcze kierownicy musieli poginac po 150, a w
    > innych krajach jakos mozna po podobnych drogach grzecznie 100 jechac.

    Nadal tak potrafią poginać.

  • 86. Data: 2011-03-24 20:48:52
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-24, RadekNet <r...@r...com> wrote:

    > Ups... tego nie przewidzialem ;)

    No to na dokładkę: na tej drodze mamy w jednym miejscu przejście
    podziemne dla pieszych i kilkaset metrów dalej skrzyżowanie, zakręt i
    przejście dla pieszych bez świateł, ograniczenie w obu miejscach takie
    samo. Pytanie za dychę: w którym miejscu regularnie jest ustawiany
    fotoradar?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 87. Data: 2011-03-25 10:41:15
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Artur Maśląg* wrote in <news:img7be$tt0$1@mx1.internetia.pl>:
> [...]
    > jest w teranie zabudowanym z przejściami dla pieszych itd. to
    > jednak ludzie jadą bliżej tych 50, niż 100.

    W Austrii jak byla droga z ograniczeniem do 80 to bylo bardzo trudno mi sie do
    tych 80 zblizyc, bo balem sie ze wylece na zakretach. U nas na takich stawiaja
    30.

    pozdr, rdx

  • 88. Data: 2011-03-25 11:01:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-25 10:41, radxcell pisze:

    > W Austrii jak byla droga z ograniczeniem do 80 to bylo bardzo trudno mi sie do
    > tych 80 zblizyc, bo balem sie ze wylece na zakretach.

    No, we Włoszech to się kiedyś zastanawiałem, czy przypadkiem nie będę
    musiał dojechać na wstecznym. Problem w tym, że Twój przykład (podobnie
    jak opisywany przeze mnie) nie ma związku z omawianym tematem. Ot
    ściemniłeś, by można było napisać na wszelki wypadek, że ograniczenie
    prędkości jest złe. Szkoda tylko, ze zapomniałeś o tym, że mowa była
    o drodze na terenie zabudowanym z naziemnymi przejściami dla pieszych.

    > U nas na takich stawiaja 30.

    Zdziwiłbyś się...

  • 89. Data: 2011-03-27 12:33:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 19:46:18 +0100, RadekNet napisał(a):

    > Jakby pojezdzil w kraju, gdzie sie przepisow przestrzega to by zmienil
    > zdanie (tzn zobaczyl, ze sie da tak jezdzic). Mandat z 3-pasmowki z
    > ograniczeniem do 100 nie w Polsce zarobilem...

    Jeździłem, jeżdżę. Róznica w tym, że ograniczeń duuuużo mniej i w miare
    sensowne.

    --