  • 1. Data: 2011-03-19 11:48:28
    Temat: Chwalę - regeneracja reflektorów Łódź
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Witam wszystkich.
    Postanowiłem polecić zainteresowanym firmę, która rewitalizowała
    reflektory ksenonowe w mojej Lagunie. Niezainteresowanych przepraszam i
    od razu zastrzegam, że nie jestem w jakikolwiek sposób związany
    biznesowo z prezentowaną firmą (poza faktem skorzystania z ich usługi).
    Otóż po prawie sześciu latach eksploatacji i ponad 200 kkm przebiegu
    samochodu coraz bardziej odnosiłem wrażenie, że coś jest nie tak z
    oświetleniem drogi. Lampy ksenonowe świeciły bardzo byle jak. I nic
    dziwnego: zabrudzone soczewki, zmatowiałe klosze i odbłyśniki czarne
    pośrodku na górze oraz zmatowiałe po bokach. Wszystko to sprawiło, że
    lepiej widać było w oświetleniu samochodu jadącego za mną niż mojego.
    Po zabiegach polerowania kloszy wraz z naniesieniem warstwy
    zabezpieczającej, czyszczeniu soczewek oraz czyszczeniu i metalizacji
    odbłyśników lampy świecą jak nowe. Wyglądają zresztą też.
    Tak więc jeśli ktoś ma podobny problem i jest z Łodzi lub okolic polecam
    usługi firmy Aquaress z ul. Inflanckiej 6 w Łodzi. Szczegóły powie Wam
    Google (Aquaress reflektory).
    Zapłaciłem poniżej 1/5 najtańszej znalezionej ceny nowych reflektorów
    (bez osprzętu), więc IMHO warto zadzwonić, dopytać się i umówić.
    Niedogodnością jest to, ze należy raczej we własnym zakresie reflektory
    wymontować z samochodu i po naprawie zamontować oraz koniecznie
    wyregulować. No ale np. w serwisie Renault pełna cena za wymianę
    reflektorów wraz z ceną nowych części to kilka tysięcy złotych więc coś
    za coś.
    Szerokości i jasności! ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 2. Data: 2011-03-19 12:25:26
    Temat: Re: Chwalę - regeneracja reflektorów Łódź
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    W sumie zastanawialem sie nad takim czyms w jednym samochodzie :/ wrrr tez nie
    ma jasnosci. Jechalem autem z takimi samymi zarowkami ale nowym i mnie
    olsnilo... ze moje to juz swieczki :D

    Regeneracja we Wroclawiu - ktos cos poleca? Zapewne powodem jest utleniona
    metalizacja.

    A gowniane robia te samochody a pie#$% przepisy jeszcze bardziej dobijaja
    slepia naszych samochodow...

    90zl za sztuke nie wydaje sie az taka duza kwota, w koncu nie kazdy ma sprzet
    do takich operacji.

  • 3. Data: 2011-03-19 13:54:51
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 19.03.2011 11:48, R2r pisze:
    > Otóż po prawie sześciu latach eksploatacji i ponad 200 kkm przebiegu
    > samochodu coraz bardziej odnosiłem wrażenie, że coś jest nie tak z
    > oświetleniem drogi. Lampy ksenonowe świeciły bardzo byle jak.

    też tak miałem, do czasu aż pewien pacan wymusił na mnie pierwszeństwo.
    I wyszło mnie to taniej niż 1/5 nowych reflektorów. Do tego strzelająca
    poducha szybę załatwiła, więc i tych wstrętnych mikroodprysków z niej
    się pozbyłem:)

  • 4. Data: 2011-03-20 11:36:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Mar 2011 13:54:51 +0100, Albercik wrote:

> [...]
    >I wyszło mnie to taniej niż 1/5 nowych reflektorów. Do tego strzelająca
    >poducha szybę załatwiła, więc i tych wstrętnych mikroodprysków z niej

    No tak, ale gdzie takiego pacana znalezc na zawolanie, bo ja bym
    chetnie skorzystal :-)

    J.

  • 5. Data: 2011-03-20 12:12:21
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2011-03-19 12:25, Papkin pisze:
    > Regeneracja we Wroclawiu - ktos cos poleca?
    Można wysłać do Łodzi kurierem. Na stronie Aquaress widnieje informacja
    o zniżce 40 zł rekompensującej koszty wysyłki m.in. dla klientów z
    Wrocławia. :-)
    Nie korzystałem z tego, ale dowiedzieć się możesz telefonicznie.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 6. Data: 2011-03-20 12:17:31
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    http://skocz.pl/dcpel

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 7. Data: 2011-03-20 12:36:12
    Temat: Re: Chwalę - regeneracja reflektorów Łód?
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-03-20 11:36, J.F. pisze:

    > No tak, ale gdzie takiego pacana znalezc na zawolanie, bo ja bym
    > chetnie skorzystal :-)
    >
    > J.

    W Poznaniu masz co zmiane swiatel na skrzyzowaniu
    Przybyszewskiego->Bukowska. Po remoncie nawierzchni zmieniono znaki na
    skrzyzowaniu, a wszyscy i tak jezdza po staremu. Czyli jak wjedziesz
    zgodnie ze znakami, to na bank ktos Ci wjedzie z drugiej strony pod
    prad. Codziennie doswiadczam tej sytuacji wracajac z pracy. Napisalem
    juz w tej sprawie do policji, ale g..no to dalo, nawet odpowiedzi nie
    dostalem :| Tak wiec czekam, kiedy samochod mi sie znudzi, i wtedy wjade
    dosyc szybko zgodnie ze znakami ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 8. Data: 2011-03-20 13:46:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > skrzyzowaniu, a wszyscy i tak jezdza po staremu. Czyli jak wjedziesz
    > zgodnie ze znakami, to na bank ktos Ci wjedzie z drugiej strony pod prad.

    A co konkretnie się zmieniło?
    Nie było mnie tam jakiś czas.

  • 9. Data: 2011-03-22 23:01:20
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-03-20 13:46, Cavallino pisze:

    > A co konkretnie się zmieniło?
    > Nie było mnie tam jakiś czas.

    Po remoncie nawierzchni pojawiły się znaki:
    http://dl.dropbox.com/u/19405770/znak.jpg

    ktorych nie bylo wczesniej, a ludzie jadą i tak "na krzyż" jak przed
    remontem. Dzisiaj byłem pierwszy na skrzyżowaniu, wjechalem zgodnie ze
    znakami, z przeciwka pierwszy jadacy nie skumal i wieeeelkim łukiem
    prawie po trawniku mnie objechal, pani za mna nie pojechala za mna,
    tylko po staremu i wpier... sie prosto pod maske policyjnego transita,
    wjezdzajacego na skrzyzowanie prawidlowo. Ale byla zdziwiona... A
    policjanci wyjatkowo cierpliwi, staneli naprzeciwko niej i cierpliwie
    czekali az opusci skrzyzowanie - zatrzymali caly ruch z przybyszewskiego
    tym sposobem :P Ale wysiasc im sie nie chcialo i dac pouczenia. A
    odpowiedzi z Policji nadal nie mam... Jeszcze poczekam i napisze pismo
    papierowe.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 10. Data: 2011-03-22 23:36:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Po remoncie nawierzchni pojawiły się znaki:
    > http://dl.dropbox.com/u/19405770/znak.jpg

    Kumam, widziałem podobne na Chartowie ostatnio.
    Masz rację - mało kto je widzi (ja też, wstyd się przyznać ich nie
    zauważyłem za pierwszym razem).