  • 1. Data: 2011-03-19 12:01:07
    Temat: kupowanie opon w internecie
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    Cześć.
    Mimo że zawsze obiecuje sobie, że trzeba kupić opony przed sezonem, to jakoś
    przypomina mi się za późno i kupuję, gdy są najdroższe.
    W związku z tym szukam w internecie gdzie taniej. Okazuje się, że wszystkie
    sklepy, które mają niższe ceny (na daną oponę), wykorzystują taką ofertę
    jedynie jako haczyk na klienta. Następnego dnia dzwoni ktoś z firmy i tłumaczy
    (różnorako) dlaczego akurat tych opon już/jeszcze nie ma, proponuje inne 'o
    wiele lepsze'. Takie metody stosują m.inn. mixoponki.pl, sklepopon.pl,
    realmoto.pl, wszystko po to, żeby być na lepszym miejscu w porównywarkach
    (jeszcze jest metoda na 1 oponę dostępną). W końcu kupiłem w oponeo.pl -
    drożej, ale przynajmniej jest :-) A może macie jakieś lepsze jak kupić taniej
    i dobrze ?

  • 2. Data: 2011-03-19 12:16:28
    Temat: Re: kupowanie opon w internecie
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "owp" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A może macie jakieś lepsze jak kupić taniej
    > i dobrze ?

    netcar

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 3. Data: 2011-03-19 12:25:56
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 19 Mar, 12:01, "owp" <o...@g...pl> wrote:
    > Cze .
    /> Takie metody stosuj m.inn. mixoponki.pl, sklepopon.pl,
    > realmoto.pl, wszystko po to, eby by na lepszym miejscu w por wnywarkach
    > (jeszcze jest metoda na 1 opon dost pn ). W ko cu kupi em w oponeo.pl -
    > dro ej, ale przynajmniej jest :-) A mo e macie jakie lepsze jak kupi taniej
    > i dobrze ?

    Tez powiem NetCar. Nie najtaniej ale za to prawie na pewno dostarcza
    jesli przyjma zamowienie

  • 4. Data: 2011-03-19 12:27:32
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-19 12:16, kml pisze:

    > netcar

    Wlasnie wszedlem na ich strone i znalazlem pelno opon po 25zl. Ciekawe.
    Zamawiam ;D

  • 5. Data: 2011-03-19 12:32:02
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-19 12:01, owp pisze:
> [...]
    > (różnorako) dlaczego akurat tych opon już/jeszcze nie ma, proponuje inne 'o

    Stary numer:
    http://hellfire.blogkierowcy.pl/2009/08/10/opony-w-p
    romocji/

> [...]
    > drożej, ale przynajmniej jest :-) A może macie jakieś lepsze jak kupić taniej

    www.oponytanio.pl
    Tyle że oczywiście nie spodziewaj się cen takich jak te wymyślone,
    często niższe niż hurtowe w innych sklpeach.

  • 6. Data: 2011-03-19 12:32:44
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "owp" <

> [...]
    > oponeo.pl -
    > drożej, ale przynajmniej jest :-) A może macie jakieś lepsze jak kupić

    sprawdz na http://oponypso.pl/
    zamówiłem przez internet z opcją odbioru w wybranym punkcie (kilkanaście
    w całym kraju)
    nie płacisz wtedy nic za przesyłkę - cena była ok 40 zł niższa niż u
    konkurencji na jednej
    oponie - przesyłka była do odbioru w JEDEN dzień po zamówieniu SZOK -
    oponki oczywiście
    nówki, rok produkcji 2010 .

  • 7. Data: 2011-03-19 12:34:34
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Kilka razy kupowalem w opony.com - zawsze bez problemow. Ceny tez ok.

    Dysiek

  • 8. Data: 2011-03-19 12:40:18
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-19 12:27, neoniusz pisze:

    > Wlasnie wszedlem na ich strone i znalazlem pelno opon po 25zl. Ciekawe.
    > Zamawiam ;D

    http://www.netcar.pl/opony/letnie/osobowe/continenta
    l+contipremiumcontact+2+185+55r15+82h,185%2055R15,40
    ,0,5-0,115562805,szi.html

    Chyba dobra oferta, nie? ;)

  • 9. Data: 2011-03-19 12:49:43
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-03-19 12:01, owp pisze:
    (...)
    > drożej, ale przynajmniej jest :-) A może macie jakieś lepsze jak kupić taniej
    > i dobrze ?

    Przedpiścy już wymieniali, więc jedynie przyłączam się do tych głosów:
    netcar.pl - kupowałem dla siebie już ze 3 komplety, felgi, plus 2
    komplety dla znajomych, zawsze bez problemu.
    pwz

    P.S. W żaden sposób - oprócz tego, że kupowałem u nich j.w. - nie jestem
    z tym sklepem związany.
    pwz

  • 10. Data: 2011-03-19 12:58:46
    Od: "szufla" <b...@p...pl>