  • 1. Data: 2011-03-19 23:38:26
    Temat: MONDEO nie chce mi odpalic - akumulator nie ma sily krecic - chociaz jest sprawny...
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    A wiec mam starego grata Mondeo 98 no i po zimie nie chce mi odpalic.
    Myslalem, ze to akumulator bo tak powoli krecil (objaw jakby akumulator)
    i stawal.

    No i wziolem 2 akumulator no i to samo. No to podlaczylem z 2 samochodu
    na tzw. klemy no i stoi... czyli cos blokuje...

    No i pytanie co zrobic?

    Moze domowym sposobem? Czy speca mechanika musze sciagac do domu... co
    bedzie kosztowne?

  • 2. Data: 2011-03-19 23:43:54
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    fReLuZ napisał(a):
    > Moze domowym sposobem?
    Sprawdź kabel masowy. Dodaj dodatkową masę na silnik.
    A jak nie to, to rozrusznik do roboty.
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2011-03-19 23:45:31
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl>

    Przestań bajki pisać, że akumulator nie ma siły kręcić choć jest sprawny
    :-)))
    Kręci najwyżej rozrusznik.
    Wyjmij niesprawny aku z auta i w jego miejsce załóż pewny, z działającego
    auta lub inny pewny. Oczywiście nie wkładaj małego aku np z benzyniaka 1.0
    do diesla 2,4 bo znowu napiszesz, że aku nie ma siły kręcić choć jest dobry.
    Wake up sir :-)))

    Dawid

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Baza sygnatur wirusow (VPS): 110319-1, 2011-03-19
    > Przetestowano na: 2011-03-19 23:42:17
    > avast! - copyright (c) 1988-2011 ALWIL Software.

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 110319-1, 2011-03-19
    Przetestowano na: 2011-03-19 23:45:32

  • 4. Data: 2011-03-20 00:15:04
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    > Wyjmij niesprawny aku z auta i w jego miejsce załóż pewny, z działającego
    > auta lub inny pewny.

    No przeciez to zrobil !

    sz.

  • 5. Data: 2011-03-20 07:47:26
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    No wlasnie podlanczam na kable z 2 samochodu mimo sprawnego akumulatora
    w samochodzie - aby miec pewnosc.

    teraz tak jakby sie cos zakleszczylo i nawet nie przekreci, kontrolki
    nie przygasaja.

  • 6. Data: 2011-03-20 08:29:42
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > No wlasnie podlanczam na kable z 2 samochodu mimo sprawnego akumulatora w
    > samochodzie - aby miec pewnosc.

    podłaczyć drugi na kable a wyjąć jeden i włożyć drugi to diametralna różnica

    > teraz tak jakby sie cos zakleszczylo i nawet nie przekreci, kontrolki nie
    > przygasaja.

    sprawdz mase silnika, jak po wymianie (nie podłączeniu drugiego na kable)
    dalej będzie to samo - zajmij sie rozrusznikiem.

    ps. odpowiadaj pod cytatem

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 7. Data: 2011-03-20 10:12:31
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    > podłaczyć drugi na kable a wyjąć jeden i włożyć drugi to diametralna
    > różnica

    Niczego nie trzeba wyjmowac, zeby sprawdzic. Plus do plusa, minus do masy i
    proba. Koniec.

    sz.

  • 8. Data: 2011-03-20 11:31:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Mar 2011 23:38:26 +0100, fReLuZ wrote:
> [...]
    >
    >No i wziolem 2 akumulator no i to samo. No to podlaczylem z 2 samochodu
    >na tzw. klemy no i stoi... czyli cos blokuje...

    A kable masz "400A 15 zl" ?

    >No i pytanie co zrobic?

    podlacz to auto kablami, wlacz silnik, poczekaj 15 minut i sprobuj
    jeszcze raz. Albo wyciagnij akumulator, naladuj prostownikiem, odpal
    jutro.

    J.

  • 9. Data: 2011-03-20 12:33:28
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-03-19 23:38, fReLuZ pisze:
> [...]
    >
    > No i pytanie co zrobic?
    >
    > Moze domowym sposobem? Czy speca mechanika musze sciagac do domu... co

    A przed zima zmieniony plyn w ukladzie chlodzenia na porzadny? Czy woda?
    Jak woda, to cos peklo i woda na tloku stoi i nie moze przepchnac, bo
    jest niescisliwa. Wykrecic swiece i sprawdzic. O ile diagnoza moja
    trafiona, to nie obedzie ise bez powazniejszej naprawy.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 10. Data: 2011-03-20 20:37:58
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2011-03-20 12:33, venioo pisze:

> [...]
    > jest niescisliwa. Wykrecic swiece i sprawdzic. O ile diagnoza moja
    > trafiona, to nie obedzie ise bez powazniejszej naprawy.

    Plyn jakis niebieski taki... wyglada, ze nie woda:)