  • 1. Data: 2011-03-19 22:52:33
    Temat: mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    hej
    mialem dzis nastepujaca sytuacje - na drodze krajowej, 2-3km za mniejsza
    miejscowoscia, zatrzymała mnie policja 'w cywilu' (czarna vectra turbo, woj.
    podlaskie). Jechalem 115km/h , pomyslalem: ok, zdarza sie, przyjme mandat i
    po sprawie. Po obejrzeniu nagrania z wideorejestratora okazalo sie ze vectra
    jechala za mna rowniez w terenie zabudowanym, gdzie poruszalem sie z
    predkoscia ca 70km/h. Ku mojemy zdziweniu policjant 'zaproponowal' dwa
    mandaty za kazde przekroczenie... Troche sie zdziwilem bo tym tokiem
    myślenia mogli za mna jechac jeszcze i 100 kilometrow i limit punktow by sie
    wyczerpal.... Policjant powiedzial, ze mogliby tak zrobic. Zirytowało mnie
    to niesamowicie. Na moje pytanie dlaczego nie zatrzymali mnie w terenie
    zabudowanym i jechali za mna jeszcze 2-3 km policjant odpowiedzial ze nie
    mieli sie gdzie zatrzymac(!). No fakt - lepiej zatrzymac 'przestepce' na
    drodze krajowej za górką niz w terenie zabudowanym na praktycznie pustej
    drodze...
    Co o tym myslicie? Nie mowie ze nie zasluzylem na mandat, ale drażni mnie
    postepowanie policji - pierwsze, że jest to nie fair, a z drugiej strony jak
    ogladam kampanie wizerunkowe policji i widze jak ich dzialanie wyglada w
    praktyce to ogarnia mnie smiech...
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-03-19 23:14:56
    Temat: Re: mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin karkow

> [...]
    > strony jak ogladam kampanie wizerunkowe policji i widze jak ich
    > dzialanie wyglada w praktyce to ogarnia mnie smiech...

    Typowe miśkowe cwaniactwo... pewnie liczyli na 150 km/h za miejscowością.

  • 3. Data: 2011-03-19 23:18:04
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    karkow <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > ogladam kampanie wizerunkowe policji i widze jak ich dzialanie wyglada w

    ale o co chodzi. Popełnileś dwa wykroczenia dostałeś dwa mandaty. Może chcieli
    Ci dac szansę i gdybyś w terenie nie zabudowanym nie pzrekroczył prędkości to
    by odpuścili. Tego nie wiesz. Może by się trafil taki co by jechał 140 i za
    nim by pojechali. Jak by były tam dwa fotoradary to też byś dostal z kazdego
    oddzielny mandat. Nie widzę nic niestosownego w postępowaniu policjantów. Od
    tego są i za to im placimy. I dziękuję za patriotyczne dobrowolne przekazanie
    skromnej kwoty na wspólne cele.

  • 4. Data: 2011-03-19 23:20:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kogutek

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Czyn_ci%C4%85g%C5%82y

  • 5. Data: 2011-03-19 23:35:51
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-19 23:20, to pisze:
    > begin kogutek

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Czyn_ci%C4%85g%C5%82y

    To chyba zbyt skomplikowane jak na kurzy móżdżek.

    JK

  • 6. Data: 2011-03-20 00:07:05
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    to <t...@a...xyz> napisał(a):

    > begin kogutek

    dostaĹ&#65533;eĹ&#65533; dwa mandaty.

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Czyn_ci%C4%85g%C5%82y

    Jak nie wiesz gdzie sobie możesz wsadzić tego linka. To informuję i objaśniam
    że w dupę. Jak znam zycie to Jak Ty byś zostal zlapany to byś napisal na
    usenecie ze sprawa do sądu i im pokażesz. Ale jak by cię złapali za coś
    takiego w programie pirat. To być tak jak ten szary motloch piszczal zeby nie
    nagrywać i zebral o najniższy mandat i najmniejszą ilosc punktów. Nie o
    mandaty idzie. Je można zaplacić albo nie zaplącić. Moze zapomną i z podatku
    nie odbiorą. A jak odbiorą z podatku to trochę mniej boli. Punkty bolą. No i
    boli że samemu nie można interpretować znaków, przepisow. Bo niebiescy
    potrafią się spod ziemi wytrzasnać. Jeszcze trochę i nauczycie się jeździc.
    Jak będzie 50 to 45 będziecie jechali drodzy akwizytorzy.

  • 7. Data: 2011-03-20 01:19:46
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-19 22:52, karkow pisze:
> [...]
    > zdziwilem bo tym tokiem myślenia mogli za mna jechac jeszcze i 100
    > kilometrow i limit punktow by sie wyczerpal.... Policjant powiedzial, ze

    To jest ponoć prawda - mogą jechać dowolnie długo i liczyć punkty. W
    sensie że nic im nie nakazuje zatrzymania kierowcy bezpośrednio po
    wykryciu wykroczenia.
    Jak to się ma do "stania na straży bezpieczeństwa drogowego" to już pan
    rzecznik policji zapytany o to w telewizji nie umiał powiedzieć.

    I jest to jedna z ich praktyk "biznesowych", bo IMO policjant powinien
    mieć obowiązek włączenia kogutów natychmiast jak zobaczy że ktoś
    popełnia wykroczenie - zatrzymać to już może tam gdzie uzna za
    bezpieczne, ale pierwsza sprawa to powinien niezwłocznie uniemożliwić
    dalsze popełnianie wykroczeń.

    Bo jak się ogląda te wszystkie wyścigi które urządzają sobie załogi aut
    z videoradarami, to zastanawiam się kiedy jakiś podpuszczony przez nich
    kierowca kogoś zabije, albo kiedy oni w coś wydzwonią w czasie
    "napędzania" filmowanego.

    Nie raz można spotkać się z relacjami z akcji videoradarów gdzie jeden
    kierowca jest potem karany za kilka wykroczeń. Ale kilka _różnych_
    wykroczeń.
    Czyli np. przekroczenie prędkości, wyprzedzanie w niedozwolonym miejscu
    i wymuszenie pierwszeństwa - to się jeszcze jako tako trzyma kupy.

    Natomiast sytuacja o której mówisz to już jakiś bełkot.
    Bo przekroczenie prędkości to przekroczenie prędkości - jedno
    wykroczenie gdzie każde się za najwyższe przekroczenie i już.

    Bo idąc tropem tego co piszesz o policjantach, to ktoś kto na
    dozwolonych 50 jechał 72km/h dostanie jeden mandat za przekroczenie o
    20-30km/h.
    Ale jak ten ktoś zwolni do 65km/h, to już dostanie dwa mandaty - drugi
    za jazdę 10-20km/h.

  • 8. Data: 2011-03-20 07:57:13
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    >Jechalem 115km/h , pomyslalem: ok, zdarza sie, przyjme mandat i po sprawie.
    >w terenie zabudowanym, gdzie poruszalem sie z predkoscia ca 70km/h.
    Nie mówię, że nigdy nie przekroczyłem prędkości, ale zirytowało mnie twoje
    postępowanie niesamowicie.

    > Co o tym myslicie? Nie mowie ze nie zasluzylem na mandat, ale drażni mnie
    postepowanie policji - pierwsze, że jest to nie fair...
    Myślę, że to, że jeździsz jak idiota to po pierwsze nie fair, a po drugie kiedy
    czytam Twoje żale, ogarnia mnie pusty śmiech.
    Brawo Policjanci! Pokażcie cwaniakom, że nie opłaca się stwarzać zagrożenia.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 9. Data: 2011-03-20 08:33:08
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > że w dupę. Jak znam zycie to Jak Ty byś zostal zlapany to byś napisal na
    > usenecie ze sprawa do sądu i im pokażesz. Ale jak by cię złapali za coś

    jakbyś częsciej oglądał Uwaga Pirat to wiedziałbyś, ze nigdy nie bylo
    inaczej jak wystawienie mandatu za najwyższe przekroczenie prędkości z
    dokonanych pomiarów i mandat jest _jeden_.
    Mandaty sie sumują jesli popełniasz różne wykroczenia np. prędkość+linia
    ciągła+inne wykroczenia

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 10. Data: 2011-03-20 08:35:04
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > 50 jechał 72km/h dostanie jeden mandat za przekroczenie o 20-30km/h.
    > Ale jak ten ktoś zwolni do 65km/h, to już dostanie dwa mandaty - drugi za

    mało tego. Żeby osiągnąć 72km/h musisz przyspieszć. Jesli teraz
    wideorejestrator dokona w tym czasie 10 pomiarów to dostaniesz 10 mandatów?
    Bzdura wg mnie.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl