  • 11. Data: 2011-03-20 08:59:58
    Temat: Re: mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    kogutek pisze:

    > ale o co chodzi. Popełnileś dwa wykroczenia dostałeś dwa mandaty. Może chcieli
    > Ci dac szansę i gdybyś w terenie nie zabudowanym nie pzrekroczył prędkości to
    > by odpuścili. Tego nie wiesz. Może by się trafil taki co by jechał 140 i za
    > nim by pojechali. Jak by były tam dwa fotoradary to też byś dostal z kazdego
    > oddzielny mandat. Nie widzę nic niestosownego w postępowaniu policjantów. Od
    > tego są i za to im placimy. I dziękuję za patriotyczne dobrowolne przekazanie
    > skromnej kwoty na wspólne cele.

    Wszystko cacy, tyle, że policja ma "strzec bezpieczeństwa Państwa i jego
    obywateli". Za to płacimy. A oni po stwierdzeniu naruszenia zasad
    bezpieczeństwa nie włączyli sygnałów aby zatrzymać kierowcę (powinni
    włączyć sygnały i go zatrzymać po dojechaniu do dogodnego miejsca.
    Policja jednak pozwoliła kierowcy dalej łamać przepisy i naruszać
    bezpieczeństwo. Mogli jeszcze mierzyć jego prędkość co 100 m i dać 3 a
    może i 4 mandaty.

    Ale może "przestrzegać zasad etyki zawodowej" właśnie realizuje się
    przez tłuczenie kasy dla budżetu państwa. A to nie budzi szacunku.

    Zauważ, że kierowca bije się w pierś. Ja też uważam, ze za wykroczenia
    wypada płacić. Ale nie pojmuję dlaczego policja zamiast spowolnić
    kierowcę sygnałami i ukarać go natychmiast, woli cichaczem za nim jechać
    i czekać aż więcej przepisów naruszy.

    Seco

  • 12. Data: 2011-03-20 09:51:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie.

    > Nie mówię, że nigdy nie przekroczyłem prędkości, ale zirytowało mnie twoje
    > postępowanie niesamowicie.

    To wypad z tymi wynurzeniami na jakieś forum dla melepetów.
    KAPELUSZ PLONK WARNING !!!

  • 13. Data: 2011-03-20 10:12:12
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-19, karkow <k...@o...pl> wrote:

    > Co o tym myslicie? Nie mowie ze nie zasluzylem na mandat, ale drażni mnie
    > postepowanie policji - pierwsze, że jest to nie fair, a z drugiej strony jak
    > ogladam kampanie wizerunkowe policji i widze jak ich dzialanie wyglada w
    > praktyce to ogarnia mnie smiech...

    Ja myślę, że policjanci powinni zostać ukarani za brak reakcji na
    łamanie przpisów. Jeśli to robią na polecenie przełożonego: przełożony
    powinien co najmniej wylecieć z policji na zbity pysk.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 14. Data: 2011-03-20 11:29:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Mar 2011 22:52:33 +0100, karkow wrote:
    >Troche sie zdziwilem bo tym tokiem
    >myślenia mogli za mna jechac jeszcze i 100 kilometrow i limit punktow by sie
    >wyczerpal.... Policjant powiedzial, ze mogliby tak zrobic. Zirytowało mnie
    >to niesamowicie.

    A moze powinienes byc im wdzieczny ze tego nie zrobili :-)

    >Na moje pytanie dlaczego nie zatrzymali mnie w terenie
    >zabudowanym

    A jak bysmy pana tam zatrzymali to za wioska bys pan jechal wolniej ?
    :-)

    A jakbysmy tam zatrzymali a potem przyjechali tu i poczekali za
    krzakiem z szuszarka to tez mialbys pan pretensje ? :-)

    J.

  • 15. Data: 2011-03-20 12:55:31
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    n...@o...pl napisał(a):

    > Witam serdecznie.

    > Nie mówię, że nigdy nie przekroczyłem prędkości, ale zirytowało mnie twoje
    > postępowanie niesamowicie.

    > postepowanie policji - pierwsze, że jest to nie fair...
    > Myślę, że to, że jeździsz jak idiota to po pierwsze nie fair, a po drugie kiedy
    > czytam Twoje żale, ogarnia mnie pusty śmiech.
    > Brawo Policjanci! Pokażcie cwaniakom, że nie opłaca się stwarzać zagrożenia.
    > Pozdrawiam.
    >
    > Sebastian
    > http://www.speedyelise.fora.pl/

    Masz 115% racji. To drobny cwaniaczek. Wiedzial ile może maksymalnie pojechać
    i z premedytacją jechał szybciej. Jak bym był policjantem z drogówki to za
    każde tlumaczenie że nie zauważylem ile jechałem kierował bym na badania. Po
    to zakladają w każdym aucie duży szybkościomierz żeby wiedzieć ile się jedzie.
    Jak ktos nie widzi tego co ma przed ślipiami to i tego co za szybą nie
    zobaczy. A jeśli wie że jedzie więcej niż jest to dopuszczalne w konkretnym
    miejscu to robi to celowo i nie ma zmiłuj się. To były dwa oddzielne
    wykroczenia. Należaly się dwa mandaty. Gdyby się nie nalezaly to rownież w
    sytuacji kiedy ktoś jedzie z Zakopanego do Gdańska i na każdym fotoradarze
    zrobią mu fotkę. To nie dostanie mandatu z nawyższym przekroczniem tylko
    wszystkie gdzie bylo przekroczenie. Obligatoryjnie w takich sytuacjach dawał
    bym jeśli bym mógł podwojną ilość punktów i niskie mandaty. Taki myk powinien
    być albo normalna ilość punktow i wysoki mandat albo niski mandat lub nawet
    pouczenie i punkty x 2. Taki eksperyment powinni zrobić. Jeszcze by do ustawy
    dopisać ze jak zaplaci 20 x zwykla stawka to nie ma punktów.

  • 16. Data: 2011-03-20 13:09:08
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Ale nie pojmuję dlaczego policja zamiast spowolnić
    > kierowcę sygnałami i ukarać go natychmiast, woli cichaczem za nim jechać
    > i czekać aż więcej przepisów naruszy.
    >
    > Seco
    To się nazywa prewencja. Dali mu szansę na jeden mandat. Jak by za miastem
    jechał tyle ile tam bylo można albo mniej to nie wykluczone żeby mu odpuścili.
    A na pewno zaproponowali by najniższy mandat. Prewencja w wypadku kierowcow to
    nie jechanie za kimś do momentu uzbierania 25 punktow tylko dużo punkttow za
    drobne wykroczenia. Żeby delikwent doszedł do 20 punktow. Potem już jest z
    górki. Jak mądry to nie będzie dalej łapal. a jak glupi to wyłoży sie na
    jednym wykroczeniu i zda PJ do urzędu.

  • 17. Data: 2011-03-20 13:11:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kogutek

    > Jak znam zycie to Jak Ty byś zostal zlapany to byś (...)

    Czyli kiepsko znasz. ;-)

    > Punkty bolą. No i boli że samemu nie można
    > interpretować znaków, przepisow. Bo niebiescy potrafią się spod ziemi
    > wytrzasnać. Jeszcze trochę i nauczycie się jeździc. Jak będzie 50 to 45
    > będziecie jechali drodzy akwizytorzy.

    Tylko, że jakoś moi niektórzy kumple nadal jeżdżą 150-200 po mieście i
    mają prawka, a mandaty dostają jacyś pechowcy, którzy pojechali 110/90 w
    środku lasu...

  • 18. Data: 2011-03-20 13:13:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > jakbyś częsciej oglądał Uwaga Pirat to wiedziałbyś, ze nigdy nie bylo
    > inaczej jak wystawienie mandatu za najwyższe przekroczenie prędkości z
    > dokonanych pomiarów i mandat jest _jeden_. Mandaty sie sumują jesli
    > popełniasz różne wykroczenia np. prędkość+linia ciągła+inne wykroczenia

    Tu nawet uwaga pirat nie potrzeba. Przecież to jest jak byk jedno
    wykroczenie. Co za różnica, że było kilka znaków? A jakby na tej drodze
    co kilkaset metrów było powtórzone to samo ograniczenie, to by mu
    wystawili 10 takich samych mandatów?

  • 19. Data: 2011-03-20 13:17:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kogutek

    > To się nazywa prewencja. Dali mu szansę na jeden mandat. Jak by za
    > miastem jechał tyle ile tam bylo można albo mniej to nie wykluczone żeby
    > mu odpuścili.

    Znajdź se jakiś słownik i przeczytaj, co to znaczy "prewencja".

    Jakie byłoby działanie prewencyjne w sytuacji, w której za miastem
    jechałby te 90 km/h, miśki by mu odpuściły, a on by nawet nie wiedział,
    że wcześniej za nimi jechali?

  • 20. Data: 2011-03-20 13:28:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 20 Mar 2011 12:17:44 GMT, to wrote:
> [...]
    >Jakie byłoby działanie prewencyjne w sytuacji, w której za miastem
    >jechałby te 90 km/h, miśki by mu odpuściły, a on by nawet nie wiedział,

    Tak jest. Prewencja to jest jakby zatrzymali i choc pouczyli.
    Albo wlaczyli koguty i pogrozili palcem przez okno.

    A jeszcze lepsza prewencja jest wlepic komus 20 pkt. Wtedy wiekszosc
    jezdzi przez rok grzecznie i przepisowo :-)

    J.