  • 101. Data: 2011-10-24 23:20:14
    Temat: Re: ..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-24, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Mozna jechac bez konsekwencji do 10 km/h wiecej niz jest ograniczenie
    > jezeli wynika to z bledu predkosciomierz lub kierujacego no i koniec
    > kropka. Czego tu jest nie rozumiec? Ja pierdole...

    Ale masz jakieś wsparcie w przepisach? Bo z cytowanego tutaj
    rozporządzenia wcale to nie wynika.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 102. Data: 2011-10-24 23:23:09
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-24, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Wiesz, ze na 99% majac na znaku minimalna predkosc 40 km/h i jadac 40
    > km/h wg. licznika lamiesz przepisy? Bo predkosc minimalna jest wieksza a
    > ty jedziesz mniej.

    Wiesz, że często zgodnie z przepisami można jechać wolniej niż
    wskazuje znak C-14? I to na 100%.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 103. Data: 2011-10-24 23:26:39
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-24, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

> [...]
    html

    > Art. 129h ust. 5 pkt 3

    Ten przepis wcale nie pozwala jechać powyżej ograniczenia.

    pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 104. Data: 2011-10-24 23:44:39
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/10/2011 17:00, AZ wrote:

    > Wytlumacze ci jak chlop krowie na miedzy. Nie mozna jechac szybciej niz
    > wskazuje ograniczenie na znaku

    O, wreszcie załapałeś, możemy skończyć debatę.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 105. Data: 2011-10-24 23:53:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysiek,

    html
    > Ten przepis wcale nie pozwala jechać powyżej ograniczenia.

    Jasne. Nie pozwala. I nie zabrania. Bo nie jest od tego.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 106. Data: 2011-10-25 00:02:15
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-24, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

> [...]

    [ciach]

    > Jasne. Nie pozwala. I nie zabrania. Bo nie jest od tego.

    Czyli nie jest to odpowiedź na zadane pytanie...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 107. Data: 2011-10-25 08:23:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-24 22:20, Iksinski pisze:

    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > W większości to chyba jednak zawyżają.

    Oczywiście - tak wynika z kontekstu. Podają zawyżoną prędkość.
    To "zaniżanie" to pomyłka. Przecież zaniżanie to oczywista bzdura,
    ponieważ wtedy kierowca nie był by w stanie jeździć zgodnie
    z przepisami.

    > Nie widziałem samochodu (ale nie
    > twierdzę, że takich nie ma), który by zaniżał wskazania.

    Otóż to - nie ma takich (oczywiście jeżeli samochód jest
    zgodny z homologacją), który by zaniżał wskazania.
    W najgorszym wypadku (dla kierowcy) prezentowana prędkość
    byłaby zgodna z faktyczną.

    > Jako odniesienie traktuję wskazania prędkości z GPS.

    To akurat nieistotne.

  • 108. Data: 2011-10-25 08:46:12
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2011-10-22 21:56, KrisB pisze:
    > Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > No ale czemu się wkurzał ?... Że mu widok zasłaniałem ?..

    jazda prawym pasem jak jest wolny to Twój zasmarkany obowiązek

    Mnie niestety też wkurzają wieśniacy jadący 70km/h lewym pasem

  • 109. Data: 2011-10-25 09:27:46
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-10-24 15:54, kamil pisze:
> [...]
    oz,770.html

    > I według ciebie "urządzenie nie zapisuje" oznacza to samo, co "można
    > jechać"?

    Tu nie chodzi o to że można jechać w sensie prawnym. Chodziło o to, że
    wskazania prędkościomierza w różnych autach mogą być różne, a tolerancja
    na którą zezwalają przepisy może wynosić +/- 10km/h. Może się więc
    zdarzyć, że dwa auta jadące licznikowe 70km/h będą miały faktyczną
    różnicę prędkości 20km/h.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 110. Data: 2011-10-25 09:28:42
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-24 17:53, kamil pisze:

    > Znak B-33
    >
    > "Oznacza zakaz przekraczania prędkości określonej na znaku liczbą
    > kilometrów na godzinę."
    >

    > Będziesz łaskawy wskazać, gdzie tam jest mowa o +10km/h z uwagi na
    > niedokładność prędkościomierza?

    Zostało Ci to wytłumaczone wielokrotnie. Kolejny raz nie ma
    najmniejszego sensu.

    Mała podpowiedź, co znaczy dla kierowcy 70km/h?

    A.