  • 1. Data: 2010-07-19 11:29:34
    Temat: mały i dobry - panasonic lumix TZ7 ?
    Od: "operka" <o...@y...de>

    Potrzebuję mały ale dobry aparacik.
    Polecają mi Panasonic Lumix PZ7.
    Mają rację ?

  • 2. Data: 2010-07-19 12:25:21
    Temat: Re: mały i dobry - panasonic lumix TZ7 ?
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Potrzebuję mały ale dobry aparacik.
    > Polecają mi Panasonic Lumix PZ7.

    Znajomy kupił i złego słowa nie mówi.
    Ztcp to mi brakowało "M" a ten dodali w późniejszym (obecnym) modelu - chyba tz10
    Ogólnie to fajny, mały sprzęt.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 3. Data: 2010-07-19 19:21:26
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    > Potrzebuję mały ale dobry aparacik.
    > Polecają mi Panasonic Lumix PZ7.
    > Mają rację ?

    Jesli stawiasz jakosc zdjec i ustawienia manualne nad duzym zakresem
    ogniskowych, to rozejrzyj sie za fx150. Pisalem tu o nim nie raz i wciaz go
    polecam - znakomity kompakt, w dodatku 2x tanszy niz TZ7.

    --
    KILu