  • 1. Data: 2010-07-19 07:45:56
    Temat: Mirrorless rośnie w siłę
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    Udział DSLR w rynku spada:

    http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&h
    l=it&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fbcnrank
    ing.jp%2Fnews%2F1007%2F100708_17586.html&sl=auto&tl=
    en

    (środkowy wykres).

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 2. Data: 2010-07-19 19:27:38
    Temat: Re: Mirrorless rośnie w siłę
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

> [...]
    l=it&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fbcnrank
    ing.jp%2Fnews%2F1007%2F100708_17586.html&sl=auto&tl=

    No, ale to w japończykowie. Oni tam mają małe rączki i lubują sie w mało
    przydatnych gadżetach ;)

  • 3. Data: 2010-07-19 22:11:05
    Temat: Re: Mirrorless ro?nie w siłę
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "kurdybanek" <k...@n...plt> napisał w wiadomości

> [...]
    en

    > No, ale to w japończykowie. Oni tam maj? małe r?czki i lubuj? sie w mało
    Za to mają właściwe odzienie, żeby mieć "jakość lustra w kieszeni" :)

  • 4. Data: 2010-07-19 22:13:55
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-07-19 09:45, Tomasz Jakubowski wrote:
> [...]
    l=it&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fbcnrank
    ing.jp%2Fnews%2F1007%2F100708_17586.html&sl=auto&tl=

    Moda na duże lustra się kończy.
    Swoją drogą średnio wierzę w wiarygodność tej statystyki. Może to być
    udział danej sieci czy sklepu internetowego, ale nie przedkładajmy tego na
    ogół.

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 5. Data: 2010-07-20 08:54:12
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2010-07-20 00:13, dominik pisze:

    > Moda na duże lustra się kończy.
    > Swoją drogą średnio wierzę w wiarygodność tej statystyki. Może to być
    > udział danej sieci czy sklepu internetowego, ale nie przedkładajmy tego na
    > ogół.

    Z drugiej strony - deklaracje Samsunga o wycofywaniu się z segmentu luster i chęci
    przejęcia rynku
    mirrorless o czymś świadczą.

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 6. Data: 2010-07-20 09:29:30
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-07-20 10:54, Tomasz Jakubowski pisze:

    > Z drugiej strony - deklaracje Samsunga o wycofywaniu się z segmentu
    > luster i chęci przejęcia rynku mirrorless o czymś świadczą.

    Na przykład mogą świadczyć o tym, że nie układała im się współpraca z
    Pentaxem. Ale czy o czymś więcej?

  • 7. Data: 2010-07-20 10:57:24
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "dominik" <u...@d...net.pl> wrote in message
> [...]
    > Swoją drogą średnio wierzę w wiarygodność tej statystyki. Może to być
    > udział danej sieci czy sklepu internetowego, ale nie przedkładajmy tego na

    Bo wreszcie 87% gospodyn domowych z Gdanska, ktora nie widzi roznicy miedzy
    zrobiona wlasnorecznie fotka szwagra na weselu z DSLRa a malpy ogladana
    potem na picasie w 800x600 zaczyna myslec samodzielnie i przestaje kupowac
    najdrozszy aparat, bo sprzedawca w sklepie wcisnal a poza tym sasieci
    zazdroszcza dlugiej lufy.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 8. Data: 2010-07-20 11:20:57
    Od: "gebi" <gebi_KASUJ_TOO_@_I_TO_poczta.fm>

    Użytkownik "Tomasz Jakubowski" <t...@s...cc> napisał w wiadomości
    > Z drugiej strony - deklaracje Samsunga o wycofywaniu się z segmentu luster i
    > chęci przejęcia rynku mirrorless o czymś świadczą.
    Samsung to sobie deklaruje co mu akurat w danym momencie pasuje. Jak nawiązywał
    współpracę z Pentaksem to szumnie krzyczał, że planuje w najbliższym czasie być
    trzecim (po Nikonie i Canonie) najważniejszym graczem na rynku DSLR. Póki co
    wyszło tak, że dostał cztery lustrzanki w prezencie od Pentaksa i na tym się
    zapędy skończyły (no dobra, GX10 i GX20 trochę się różniły od oryginałów) ale
    GX-1S i GX-1L to były wierne kopie Pentaksów.
    Tak więc mogą sobie krzyczeć bo taki jest marketing, a jak wyjdzie to zobaczymy
    za jakiś czas. Mogą np. stwierdzić, że skupią się na chęci przejęcia rynku
    cyfrowych kompaktów, albo telewizorów LCD ;-)

  • 9. Data: 2010-07-20 11:50:10
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2010-07-20 13:20, gebi pisze:
> [...]
    jakiś czas. Mogą
    > np. stwierdzić, że skupią się na chęci przejęcia rynku cyfrowych kompaktów, albo

    Akurat rynek cyfrowych kompaktów mają szansę w znaczniej mierze przejąć, bo
    przyszłość to smartfony,
    internet mobilny + społecznościówki. Wydaje mi się, że ten trend odbije się na rynku
    gabarytowo
    większych aparatów (bez rozróżniania czy to lustro czy nie).

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 10. Data: 2010-07-20 12:21:24
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    W dniu 2010-07-20 12:57, kamil pisze:

> [...]
    > przestaje kupowac najdrozszy aparat, bo sprzedawca w sklepie wcisnal a
    > poza tym sasieci zazdroszcza dlugiej lufy.

    Myślę, że to nie tak. Sprzedaż aparatów rośnie, bo aparaty tanieją. Rodziny
    często mają po kilka. Każdy dzieciak chce mieć swój - lawinowy wzrost liczby
    małych aparatów dla profanów powoduje że udział lustranek w całym rynku jest
    mniejszy, co wcale nie oznacza że sprzedaje się ich coraz mniej.
    No chyba, że tak jest - nie sprawdzałem :)