  • 1. Data: 2010-07-19 09:02:29
    Temat: problem z C 70-200 F4 IS
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    Kilka miesięcy temu zakupiłem owe szkiełko. Zapinam je do 5D Mk1.
    Od jakiegos tygodnia zauwazylem ze podczas pierwszego nacisniecia spustu
    wydobywa sie dziwny dzwięk jakby silniczka. W tym czasie obraz w wizjerze
    raz podskakuje. IS zaczyna przewaznie dopiero po drugim wcisnieciu juz z
    charakterystycznym dzwiekiem stabilizacji.
    Czy ktos sie spotkał z owym problemem?

    Pozdrawiam
    C.

  • 2. Data: 2010-07-19 10:11:07
    Temat: Re: problem z C 70-200 F4 IS
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Czy ktos sie spotkał z owym problemem?

    Miałem to kilka razy z 17-85IS na 350D. Potem, samo ustało.
    Legenda mówi, że masz problem ze stabilizatorem.

    Spróbuj przeczyścić styki i korpusu i obiektywu.
    Spróbuj wyłączyć IS, popstrykać fotki i ponownie go włączyć, może pomoże...

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 3. Data: 2010-07-19 12:27:33
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Spróbuj przeczyścić styki i korpusu i obiektywu.
    > Spróbuj wyłączyć IS, popstrykać fotki i ponownie go włączyć, może pomoże...

    :) cos jak informatyk z zepsutym samochodem, trzeba wyłączyć, wysiąść, wsiąść
    i włączyć jeszcze raz, może pomoże :)

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net

  • 4. Data: 2010-07-19 12:57:51
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Roger from Cracow" <r...@s...pl> wrote in message

    > :) cos jak informatyk z zepsutym samochodem, trzeba wyłączyć, wysiąść,
    > wsiąść
    > i włączyć jeszcze raz, może pomoże :)

    ale to byl specyficzny informatyk .... ten od M$ ;)

    c.

  • 5. Data: 2010-07-20 10:51:20
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:i21gbo$f2e$1@usenet.news.interia.pl...

    > :) cos jak informatyk z zepsutym samochodem, trzeba wyłączyć, wysiąść,
    > wsiąść
    > i włączyć jeszcze raz, może pomoże :)
    >
    > Roger

    Od czasu, gdy za pracę silnika odpowiada komputer - to działa :)