  • 1. Data: 2010-07-19 09:41:02
    Temat: Jaki to model sony?
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Sony wypuściło kompakt z automatyczną podstawką, która obraca aparat i
    strzela w przypadkowych momentach fotki. Taki gadżet imprezowy. Pamięta
    ktoś jaki to model aparatu miał to?

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 2. Data: 2010-07-19 09:47:38
    Temat: Re: Jaki to model sony?
    Od: ps <p...@g...pl>

    Sony Party-shot IPT-DS1 http://www.fotopolis.pl/index.php?n=10137 ?

  • 3. Data: 2010-07-19 10:04:58
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 19.07.2010 11:47, ps wrote:

    > Sony Party-shot IPT-DS1 http://www.fotopolis.pl/index.php?n=10137 ?

    Dzięki, o to chodziło.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 4. Data: 2010-07-19 22:09:44
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-07-19 11:41, b...@n...pl wrote:
    > Sony wypuściło kompakt z automatyczną podstawką, która obraca aparat i
    > strzela w przypadkowych momentach fotki. Taki gadżet imprezowy. Pamięta
    > ktoś jaki to model aparatu miał to?

    Żaden miał to w zestawie, jest dokupywane osobno i pasuje do kilku w miarę
    nowych aparatów. Nie strzela też przypadkowo, tylko usiłuje złapać ruch i
    uśmiechy ludzi. Jak dla mnie jedyne rozsądne wykorzystanie tejże
    technologii (wykrywanie uśmiechów). Oczywiście wszędzie gdzie jest
    fotograf zrobi on lepsze zdjęcia.

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 5. Data: 2010-07-20 19:15:35
    Od: JD <j...@g...com>

    On 20 Lip, 00:09, dominik <u...@d...net.pl> wrote:
    >Oczywiście wszędzie gdzie jest
    > fotograf zrobi on lepsze zdjęcia.

    Ale nie sobie, a chyba o to w reklamie tego gadżetu chodziło.

    JD