  • 1. Data: 2010-07-19 05:14:29
    Temat: Nowosci
    Od: M <m...@i...pl>

    Hej,

    Troche nowosci (u nas zima wiec w koncu jest czas wywolac letnie
    zapasy );).
    Ciag dalszy ameryki poludniowej, takie mini reportaze (przymiarki wiec
    nie bijcie );)

    http://kangury.net/gallery/reportaze/swieto-ulicy-il
    lampu/index.html
    http://kangury.net/gallery/reportaze/blokada/index.h
    tml

    pastele:
    http://kangury.net/gallery/tematy/pastel/index.html

    i troche nowych fotek na blogu:
    http://kangury.net/blog/index.php/2010/07/15/industr
    ial-za-plotem/

    pozdrawiam i zycze milego ogladania

  • 2. Data: 2010-07-19 06:23:42
    Temat: Re: Nowosci
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 18 Jul 2010 22:14:29 -0700 (PDT), M napisał(a):

    > pozdrawiam i zycze milego ogladania

    Zdjęcia fajne, ale galeria to jakieś nieporozumienie - dlaczego u licha
    wyskakuje mi okienko nie po kliknięciu na miniaturkę, tylko już jak mam nad
    nią myszkę?

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 3. Data: 2010-07-19 06:36:28
    Od: M <m...@i...pl>

    > Zdjęcia fajne, ale galeria to jakieś nieporozumienie - dlaczego u licha
    > wyskakuje mi okienko nie po kliknięciu na miniaturkę, tylko już jak mam nad
    > nią myszkę?

    hmmm .... noooo .... ten typ tak ma?

    W sumie to nie wiem jak lepiej pokazac pozostale informacje (mape,
    tytul, gdzie/kiedy zrobione).
    Jakos mi sie to wszystko nie ma gdzie zmiescic :( ktos ma jakies
    lepsze pomysly? a najlepiej jakis przyklad?

  • 4. Data: 2010-07-19 08:04:22
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-07-19 08:36, M pisze:

    > hmmm .... noooo .... ten typ tak ma?
    >
    > W sumie to nie wiem jak lepiej pokazac pozostale informacje (mape,
    > tytul, gdzie/kiedy zrobione).

    W pełnym podglądzie obrazka, a nie w miniaturce?

    > Jakos mi sie to wszystko nie ma gdzie zmiescic :( ktos ma jakies
    > lepsze pomysly? a najlepiej jakis przyklad?

    Pod miniaturką w jakiejś skróconej formie a pełna informacja w normalnym
    oknie ze zdjęciem?

  • 5. Data: 2010-07-19 10:39:53
    Od: M <m...@i...pl>

    > W pełnym podglądzie obrazka, a nie w miniaturce?

    racja, chyba najprosciej bedzie najlepiej .... nie ma co
    kombinowac ...

  • 6. Data: 2010-07-19 15:17:04
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 19 of Jul 2010 07:14, M wrote:

> [...]
    > zapasy );).
    > Ciag dalszy ameryki poludniowej, takie mini reportaze (przymiarki wiec

    Lubię te kolory, Zaskakuje ichnia skłonność do adaptacji nowinek.
    Meloniki, teraz chyba bardziej boliwijskie niż londyńskie,
    tuby (helikony?) i trąbki zamiast tradycyjnej queny
    i charango (też stosunkowo niedawno adoptowanego).

    > http://kangury.net/gallery/reportaze/blokada/index.h
    tml

    Bardzo, bardzo brakuje kolorów w drugim reportażu.

    nb

  • 7. Data: 2010-07-20 00:12:06
    Od: M <m...@i...pl>

> [...]
    > i charango (też stosunkowo niedawno adoptowanego).

    html

    > Bardzo, bardzo brakuje kolorów w drugim reportażu.

    Dobrych kolorow - byc moze brakuje. Niestety zdjecia byly robione "w
    samo poludnie" w tropikalnym sloncu i ich jakosc pozostawiala duzo do
    zyczenia (IMHO lepiej juz bez).
    Dzieki za uwagi.