  • 1. Data: 2009-03-08 00:22:25
    Temat: ma ktoś stary aparat cyfrowy?
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Mam trochę nietypowe pytanie, ale postanowiłem spróbować, bo całkiem możliwe,
    że ktoś się znajdzie.
    Ma ktoś z Was moze jakiś stary, nieużywany aparat cyfrowy, z którym nie łączy
    Was żaden sentyment?
    Cel jest dosyć szczytny, jak ktoś się znajdzie to wytłumaczę o co chodzi.
    Pewnie jak nikt sie nie znajdzie to trzeba będzie z Allegro cos wybrać, ale
    wtedy nigdy nie wiadomo czy zadziała dobrze.

  • 2. Data: 2009-03-08 08:29:40
    Temat: Re: ma ktoś stary aparat cyfrowy?
    Od: "Karol J." <q...@p...ONIET.pl>

    > Ma ktoś z Was moze jakiś stary, nieużywany aparat cyfrowy
    ---------
    > z którym nie łączy Was żaden sentyment?

    to się chyba wyklucza :)

  • 3. Data: 2009-03-08 09:22:50
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-03-08 09:29:40 +0100, "Karol J." <q...@p...ONIET.pl> said:

    > ---------
    >

    > to się chyba wyklucza :)

    Przypuszczam, że nieużywany aparat cyfrowy to pierwsze egzemplarze
    pojawią się tak gdzieś za 20 lat.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-03-08 09:51:57
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał:

    > Przypuszczam, że nieużywany aparat cyfrowy to pierwsze egzemplarze
    > pojawią się tak gdzieś za 20 lat.
    >[...]

    Nie koniecznie. Ja swój pierwszy aparat cyfrowy dałem jakimś dzieciakom do
    zabawy już tak ze 2 lata temu. Aparat (Olympus Camedia 820) działał, ale co
    z tego - matryca o małej rozdzielczości 1024x768 i bardzo kiepskim zakresie
    tonalnym, żadnych nastaw manualnych, marny AF (nawet przy dobrym świetle
    trafiał tylko od czasu do czasu), do tego straszliwe zużycie prądu (komplet
    4akumulatorków AA wystarczał raptem na kilkadziesiąt zdjęć).

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 5. Data: 2009-03-08 12:23:52
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-03-08 10:51:57 +0100, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> said:

> [...]
    > trafiał tylko od czasu do czasu), do tego straszliwe zużycie prądu (komplet
    > 4akumulatorków AA wystarczał raptem na kilkadziesiąt zdjęć).

    Marku...
    ... i był nieużywany?

  • 6. Data: 2009-03-08 13:13:28
    Temat: Re: ma kto? stary aparat cyfrowy?
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 8 Mar 2009 13:23:52 +0100, JA wrote:
    > ... i był nieużywany?

    ,,nieuzywany'' bardziej tu chyba znaczy ,,obecnie nieuzywany'' niz ,,ani
    razu nie uzyty''.

    Niedzielna nuda? :-)
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 7. Data: 2009-03-08 13:39:51
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-03-08 14:13:28 +0100, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> said:

    > ,,nieuzywany'' bardziej tu chyba znaczy ,,obecnie nieuzywany'' niz ,,ani
    > razu nie uzyty''.
    >
    > Niedzielna nuda? :-)

    Też nuda, ale przekaz powinien być jasny.
    I w tej chwili już sam nie jestem pewien, jeśli zbłądziłem to przepraszam.
    Ale moim skromnym zdaniem nieużywany znaczy nowy.
    Obecnie powinien być nie używany.

  • 8. Data: 2009-03-08 14:14:44
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Dnia 08.03.2009 Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> napisał/a:
> [...]
    > trafiał tylko od czasu do czasu), do tego straszliwe zużycie prądu (komplet
    > 4akumulatorków AA wystarczał raptem na kilkadziesiąt zdjęć).

    Chodzi o aparat lepszy od komórki, dla kogoś, kto go naprawdę potrzebuje a nie
    jest w stanie wydać samodzielnie 300zł na nowy. Gdyby chodziło o jakieś dzieci
    to bym w ogóle nie zaczynał wątku. Ja mam swój stary kompakt, ale to był mój
    pierwszy aparat i nie chcę się go pozbywać, łatwiej już bym kupił na Allegro
    jakiś tani.

    Jak ktoś ma coś takiego to proszę o info.

  • 9. Data: 2009-03-08 14:15:37
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Dnia 08.03.2009 Karol J. <q...@p...ONIET.pl> napisał/a:
    > ---------
    >
    > to się chyba wyklucza :)

    Kurcze, przepraszam, źle się wyraziłem. Chodzi o aparat, który niejest używany
    obecnie. Jego stan wizualny może być kiepski, byle robił lepsze zdjęcia od
    komórki.

  • 10. Data: 2009-03-08 14:29:47
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Jacek Popławski pisze:
> [...]
    > jakiś tani.
    > Jak ktoś ma coś takiego to proszę o info.

    Zrób więc tak - idź na allegro - dział uszkodzone cyfrowe i szukaj
    canona A60, A75 z sławnym defektem matrycy - za darmo Ci go naprawią, a
    koszt to jakieś 20zł za taki aparat, często w świetnym stanie, no poza
    tą matrycą, która jak wiadomo musiała walnąć.
    Taki aparat wystarczy każdemu początkującemu. Super rewelacją nie jest,
    ale też i nie jest taki zły. Nawet manual jest.

    Swoją drogą to mógłbyś napisać skąd jesteś, bo są szanse, że przesyłka
    podwoi Ci koszt imprezy :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \