  • 1. Data: 2009-03-06 17:48:15
    Temat: WhereIsIt i pliki CR2
    Od: Aa <A...@a...pl>

    Witam!

    Postanowiłem skatalogować moje płyty ze zdjęciami wykorzystując program
    WhereIsIt. Dodałem do niego plugin, który powinien tworzyć w katalogach
    miniaturki plików. Sęk w tym, że mimo możliwości wyboru tworzenia
    miniaturek dla plików *.cr2 on ich nie tworzy. Pliki pochodzą z 400D,
    który jest supportowany przez ten plugin. W czym może być problem?

    pzdr,
    Aa

  • 2. Data: 2009-03-07 09:28:57
    Temat: Re: WhereIsIt i pliki CR2
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@o...pl>

    --
    Krzysztof Sordyl
    KS STUDIO
    Użytkownik "Aa" <A...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miniaturek dla plików *.cr2 on ich nie tworzy. Pliki pochodzą z 400D,
    > który jest supportowany przez ten plugin. W czym może być problem?

    ja mam pluginy:
    GRAPHICS DESCRIPTION PLUGINS
    DIGITAL CAMERA RAW FILES PLUGIN
    i to wystarcza na wszystkie pliki graficzne łacznie z cr2
    może masz plugin do starszej wersji programu ?

    --
    Krzysztof Sordyl
    KS STUDIO

  • 3. Data: 2009-03-07 10:41:59
    Od: Aa <A...@a...pl>

    Wgrałem najnowsze. Nie wiem w czym jest problem, bo z kilku płyt zrobiło
    miniaturki dla *.cr2 a z kilku nie. Ustawienia bez zmian, ten sam
    sprzęt, te same wakacje ;)

    pzdr,
    Aa