  • 1. Data: 2009-03-06 16:06:19
    Temat: Serwis do publikowania?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Jakie polecicie serwisy do publikowania zdjęć? W krótkich słowach.
    Picassa nie podoba mi się strasznie. I jest w kolejce ostatnia,
    niezależnie od tego co jest jeszcze. Już nie licząc tego, że
    dajemy goglom prawa do robienia wszystkiego z naszymi zdjęciami.

    Najlepiej coś co nie wymaga instalowania jakichś podejrzanych
    programów, które wymagają w opisie (jak Picassa) 100MB wolnego
    miejsca na dysku. Najlepiej bez programów.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 2. Data: 2009-03-06 16:29:19
    Temat: Re: Serwis do publikowania?
    Od: darkelf <d...@d...darkelf>

    Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    > niezależnie od tego co jest jeszcze. Już nie licząc tego, że dajemy
    > goglom prawa do robienia wszystkiego z naszymi zdjęciami.

    flickr

  • 3. Data: 2009-03-07 08:36:21
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Jakie polecicie serwisy do publikowania zdjęć? W krótkich słowach.
    > Picassa nie podoba mi się strasznie. I jest w kolejce ostatnia,

    singapore

  • 4. Data: 2009-03-07 11:59:09
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "darkelf" <d...@d...darkelf> napisał w wiadomości

    > flickr

    a jakis inny odpowiednik picasy? Przede wszystkim _lepszy transfer_ (szybsze
    otwieranie galerii) i mniej
    udziwnien

    --
    pozdr Z.

  • 5. Data: 2009-03-07 12:32:00
    Od: Paweł Rumian <c...@c...barg.cy>

    Najtanszy serwer wirtualny w ovh.pl kosztuje miesiecznie 60 groszy, co w ciagu
    roku daje zawrotna kwote 7.20 PLN, adres w domenie ovh jest za darmo.
    http://www.ovh.pl/prywatne/produkty/20gp.xml

    Galerie tworzysz sobie sam np. w jalbumie i wrzucasz na serwer.
    Jest szybko i dobrze, trzeba tylko troche wiecej czasu poswiecic na
    przygotowanie zdjec.

    --
    Paweł Rumian
    e-mail -> ROT13

  • 6. Data: 2009-03-07 13:15:51
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. pisze:

    > Najlepiej coś co nie wymaga instalowania jakichś podejrzanych programów,
    > które wymagają w opisie (jak Picassa) 100MB wolnego miejsca na dysku.
    > Najlepiej bez programów.

    Mi się podoba społeczność opery (http://portal.opera.com/). Całkiem
    ładnie to wygląda. Ale przyznam się, że zasad publikacji nie czytałem.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 7. Data: 2009-03-07 13:24:50
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    >
    >Galerie tworzysz sobie sam np. w jalbumie i wrzucasz na serwer.
    >Jest szybko i dobrze, trzeba tylko troche wiecej czasu poswiecic na

    Tylko zróć uwagę, że serwer w proponowanej ofercie nie obsługuje php. Stawiam,
    że podana galeria pewnie tego wymaga...

  • 8. Data: 2009-03-07 14:25:52
    Od: Paweł Rumian <c...@c...barg.cy>

    Dnia sobota, 7 marca 2009 14:24 osoba znana jako
    s...@a...pl nastukała:

    otoz wlasnie nie wymaga ;)

    --
    Paweł Rumian
    e-mail -> ROT13

  • 9. Data: 2009-03-07 14:30:30
    Od: Paweł Rumian <c...@c...barg.cy>

> [...]

    > Tylko zróć uwagę, że serwer w proponowanej ofercie nie obsługuje php.
    > Stawiam, że podana galeria pewnie tego wymaga...

    zreszta zawsze mozna wybrac troszke drozsza opcje...

    Polecam bo sam uzywam i jestem baardzo zadowolony, a mialem i mam do czynienia
    z wieloma hostingami. OVH jest naprawde dobre i bardzo konkurencyjne takze
    pod wzgledem ceny.
    --
    Paweł Rumian
    e-mail -> ROT13

  • 10. Data: 2009-03-07 15:57:34
    Od: <s...@a...pl>

    >otoz wlasnie nie wymaga ;)

    A to przepraszam, wydawało mi sie, że wszelkie galerie choć troche zaczepiają o
    php.

    >zreszta zawsze mozna wybrac troszke drozsza opcje...

    % znacznie droższą :)

    >Polecam bo sam uzywam i jestem baardzo zadowolony, a mialem i mam do czynienia
    >z wieloma hostingami. OVH jest naprawde dobre i bardzo konkurencyjne takze
    >pod wzgledem ceny.

    To fakt, korzystam na razie od 2 mięsiecy (po przejscu z home.pl) i jestem
    zadowolony. Dobry wybór dla osób potrzebujacych dużych transferów (czyli np. do
    prezentowania zdjęć). W 90PLAN limit miesieczny to 600GB... Cena 167zł netto,
    czyli uczciwa. Polecam też o12.pl z obsługą na cpanelu :)