  • 11. Data: 2014-06-10 19:34:18
    Temat: Re: linksys/cisco hackniete routery [cross]
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-06-08 18:57, rs pisze:
    > zainstalowałem tomato by shibby na E2000. przez ostatnie 24 godziny jest
    > ok. instalacja była zupełnie bezbolesna i zachowane zostały wszystkie
    > ustawienia. jutro zrobię to samo z E3000
    tomato, openwrt, ddwrt itp są dobre na routery eth-eth (i to raczej
    takie "bardziej wypaśne" niż pudełko za 75zł), ale nie widziałem czegoś
    takiego na sprzęt z adsl wbudowanym...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 12. Data: 2014-06-10 19:41:36
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/10/2014 3:44 AM, Poldek wrote:

    > Po instalacji Tomato zostały zachowane ustawienia z fabrycznego firmware?

    nie. zostały zachowane ustawienia usera. <rs>

  • 13. Data: 2014-06-10 19:43:46
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/10/2014 1:34 PM, BartekK wrote:
    > tomato, openwrt, ddwrt itp są dobre na routery eth-eth (i to raczej
    > takie "bardziej wypaśne" niż pudełko za 75zł), ale nie widziałem czegoś
    > takiego na sprzęt z adsl wbudowanym...

    E2000 a tym bardziej E3000 nie sa pudelkami za 75zl. nie maja tez
    wbudowanych modemow. <rs>

  • 14. Data: 2014-06-10 21:25:40
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał:

    > nie. zostały zachowane ustawienia usera. <rs>

    hm? :)

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 15. Data: 2014-06-12 10:21:40
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    rs wrote:

    > nie. zostały zachowane ustawienia usera. <rs>

    Czyli co zostało zachowane?

  • 16. Data: 2014-06-12 10:34:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Poldek,

    Thursday, June 12, 2014, 10:21:40 AM, you wrote:

    > Czyli co zostało zachowane?

    No przecież dostałeś odpowiedź.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2014-06-14 19:22:26
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > No przecież dostałeś odpowiedź.

    Tak, ale nie rozumiem tej odpowiedzi. Pytałem, czy zostały zachowane
    ustawienia z fabrycznego firmware, a odpowiedź brzmi, że nie zostały
    zachowane ustawienia z fabrycznego firmware, lecz zostały zachowane
    ustawienia usera. Czym to się różni dla autora wątku - tego nie rozumiem
    i w związku z tym nie rozumiem, co właściwie zostało zachowane.

    Z własnego doświadczenia wiem, że po zmianie firmware routera z
    fabrycznego na Tomato nie zostają zachowane ustawienia. Dlatego jestem
    zdziwiony i zaciekawiony - może w tym routerze da się zmienić firmware
    bez mozolnego wpisywania ustawień od nowa?

    Odrębna sprawa, że Shibby zdecydowanie zaleca, aby po instalacji Tomato
    wykonać czyszczenie NVRAM i wpisać całą konfigurację ręcznie od nowa.
    Dotyczy to zarówno wgrania Tomato na OFW, jak też wgrania nowszej (lub
    starszej) wersji Tomato na inne Tomato.

  • 18. Data: 2014-06-15 02:27:55
    Od: rs <n...@n...spam.info>

  • 19. Data: 2014-06-16 20:50:39
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    rs wrote:

    > zostały zachowane ustawienia usera. <rs>

    Przybliżysz - jakie przykładowo ustawienia zostały zachowane? :-)

  • 20. Data: 2014-06-16 21:14:15
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/16/2014 2:50 PM, Poldek wrote:

    > Przybliżysz - jakie przykładowo ustawienia zostały zachowane? :-)

    np: haslo admina, przekierowanie portow na konkretne IP, przypisanie
    komputerom statycznych IP w DHCP, sposob autentykacji i haslo do WiFi
    AP. <rs>