  • 1. Data: 2014-06-06 22:37:08
    Temat: i3-4150 - czy to dobry wybór?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    Witam

    ostatnio napaliłem się na używanego xeona. w jakimś tam teście miał 5
    tyś punków. Niestety, "standard allegro" przewiduje olanie pytań
    potencjalnego klienta, a juz pytani o realizacje gwaracji powoduje
    nałożenie "bana".
    Tak więc wróciłem do probline.pl i patrze co mają, a potem ile to ma
    punktów. Zbaraniałem. intel i3 czasami jest lepszy (ma więcej punktów)
    niż i7! no tak, pewno dlatego zeby nikt tego nie skumał. a może jest w
    tym jakiś klucz?
    Wylosowałem sobie i3-4150, bo ma też koło 5 tyś pukntów. do niego tanią
    płytę główną Gigabyte GA-H81M-S2PV. Komputer ma być do netu, pisana
    dokumetów, być może spróbuje zagrać w wiedzimia lub quaka.... i żadne
    inne gry
    czy to dobry wybór? Czy za podobną cene mogę mieć coś lepszego? OD wielu
    lat mam procesory amd, ale nie jestem fanatykiem :)

    ToMasz

  • 2. Data: 2014-06-17 09:47:30
    Temat: Re: i3-4150 - czy to dobry wybór?
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 06/06/2014 21:37, ToMasz wrote:

    > ostatnio napaliłem się na używanego xeona. w jakimś tam teście miał 5
    > tyś punków. Niestety, "standard allegro" przewiduje olanie pytań

    Bardzo mocno zalezy od testu.

    > punktów. Zbaraniałem. intel i3 czasami jest lepszy (ma więcej punktów)
    > niż i7! no tak, pewno dlatego zeby nikt tego nie skumał. a może jest w

    i3 szybszy niz i7 tej samej generacji i tym samym taktowaniem? Impossibru.

    --
    Pozdr