  • 1. Data: 2014-06-06 08:56:15
    Temat: Zbyt wysoka temperatura jednego rdzenia
    Od: dcim007 <d...@g...com>

    Witam,
    Zmodernizowałem sobie komputer i zainstalowałem Quad 6600. Można go
    ładnie podkręcić, ale nie tego dotyczy moja prośba.
    Mianowicie Speed fan pokazuje, że temp. 2 wynosi 59 st. C. W przypadku
    rdzeni 0, 1 i 2 temperatury wynoszą odpowiednio 50/48/46 st. Temperatury
    są mierzone przy zamkniętej obudowie, z dodatkowymi wentylami
    zasysającymi powietrze/odprowadzające je.

    Pierwsze pytanie, czy taka temperatura 1 jest dopuszczalna. Angole
    piszą, że temperatury koło 60 st. są OK.

    Drugie pytanie to przyczyna nierównomiernego obciążenia -- procesor był
    instalowany 2 razy, temperatury są identyczne, więc błąd montażowy chyba
    można odpuścić.
    Dzięki za wszelkie sugestie
    dcim

  • 2. Data: 2014-06-22 23:24:02
    Temat: Re: Zbyt wysoka temperatura jednego rdzenia
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "dcim007" <d...@g...com> wrote in message
> [...]
    > powietrze/odprowadzające je.
    > Pierwsze pytanie, czy taka temperatura 1 jest dopuszczalna. Angole piszą, że

    temperatura rzedu 50 stopni (zakladam ze pod obciazeniem) jest ok, do 65 nie ma
    sie czym przejmowac

    > Drugie pytanie to przyczyna nierównomiernego obciążenia -- procesor był
    > instalowany 2 razy, temperatury są identyczne, więc błąd montażowy chyba można
    > odpuścić.

    temperatury zaleza od obciazenia, pomiar odbywa sie jeszcze w krzemie, pojemnosc
    termiczna okolic sensora jest mala wiec roznice zawsze beda, zalezy to tylko
    od tego jakie procesy na jakich procesorach beda najaktywniejsze

    --
    http://db.org.pl/

  • 3. Data: 2014-06-22 23:39:02
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik m4rkiz napisał:
    > "dcim007" <d...@g...com> wrote in message
    >

    > temperatura rzedu 50 stopni (zakladam ze pod obciazeniem) jest ok, do 65
    > nie ma
    > sie czym przejmowac

    Ale nalezy zmienic FukushimaCooler na cos lepszego ;)

    PB,NMSP

    :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg