  • 1. Data: 2009-11-17 10:29:28
    Temat: [lekkie ot] Ktos tu chyba sobie kupil nowego windowsa :)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    http://www.dobreprogramy.pl/Windows-OEM-nie-dla-zwyk
    lych-uzytkownikow,Aktualnosc,15352.html

    Brawo, nie ma jak dobra kampania na początek sprzedaży :)

    A ja właśnie po odgórnym zleceniu przygotowania gimpa do prezentacji
    jestem już jedną nogą poza systemem. To okazuje się całkiem fajny
    program i mocno konfigurowalny. Jeśli sprzęgnie się go z dobrą
    obrabiarką rawów może się okazać, że owe 16 bitów, na które wszyscy
    czekają, przestanie mieć znaczenie. Bardzo możliwe, że za rok - dwa
    powiem mafii MS-Adobe pa, pa.

    A tak na marginesie - jedyny naprawdę skuteczny sposób zabezpieczający
    przed jakimikolwiek podejrzeniami nazywa się truecrypt. Bo może się
    okazać, że w keszu przeglądarki organ sprawiedliwości znajdzie
    opatentowane koło. Już takie przypadki miały miejsce i kończyły się smutno.
    Tylko kij ma dwa końce - jak mafia będzie nadal przeginać to okaże się,
    że za tymi truecryptami przestaną kupować cokolwiek nawet ci, co jeszcze
    kupują...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2009-11-17 10:47:34
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > http://www.dobreprogramy.pl/Windows-OEM-nie-dla-zwyk
    lych-uzytkownikow,Aktu
    > alnosc,15352.html
    > Brawo, nie ma jak dobra kampania na początek sprzedaży :)

    Tam zaraz "kupil" ;)

  • 3. Data: 2009-11-17 11:40:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hdttuo$bvv$1@news.onet.pl...
    > http://www.dobreprogramy.pl/Windows-OEM-nie-dla-zwyk
    lych-uzytkownikow,Aktualnosc,15352.html
    > Brawo, nie ma jak dobra kampania na początek sprzedaży :)

    Tylko ze jak pamietam to podobne zakusy MS mial od bardzo dawna.
    Chyba gdzies jeszcze na poczatku 95 tez byla podobna sytuacja ze
    nie bylo "pudelkowych" wersji oem.

    Ale co sie martwicie - wydac troche wiecej, kupic wersje
    oryginalna, a potem z czystym sumieniem dzwonic do infolinii z
    kazda duperela nieopisana w instrukcji :-)

    J.

  • 4. Data: 2009-11-17 11:53:20
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Może w końcu menadżerowie spod nadgryzionego jabłka postanowią sprzedawać
    swój produkt na wolnym rynku.

    Nie to, żebym kochał os-x i pochodne, ale trochę konkurencji nie zaszkodzi.

    Z drugiej strony, szybki rozwój aplikacji obsługujących CMS pod linuksem
    budzi spore nadzieje (włącznie z oprogramowaniem kalibracyjnym). Czekam na
    AgryllCMS z obsługą CM.
    Ciekawe jednak, czy macki korporacji nie "uwalą" projektów "otwartych" tak,
    że będą się one jedynie rozwijać w rejonie Zatoki Perskiej...

  • 5. Data: 2009-11-17 12:06:11
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Brawo, nie ma jak dobra kampania na początek sprzedaży :)

    cytat z www

    "Według Botta, Microsoft OEM System Builder License stwierdza obecnie, że
    oprogramowanie musi być zainstalowane przy pomocy OEM Preinstallation Kit i
    odsprzedane trzeciemu podmiotowi."

    czyli wg Botta jeśli komputer kupi mój sąsiad i mo go sprzeda to wszystko
    bedzie ok!

  • 6. Data: 2009-11-17 12:49:02
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    J.F. pisze:

    > Ale co sie martwicie - wydac troche wiecej, kupic wersje oryginalna, a
    > potem z czystym sumieniem dzwonic do infolinii z kazda duperela
    > nieopisana w instrukcji :-)

    A co ja będę instrukcję czytał ?!

    ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 7. Data: 2009-11-17 14:01:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hdu63s$4fg$2@news.onet.pl...

    > A co ja będę instrukcję czytał ?!

    Instrukcji nie ma, albo jest nieadekwatna, a sam program niezbyt
    przejrzysty z winy MS, wiec co sie szczypac :-)

    J.

  • 8. Data: 2009-11-17 14:27:12
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Instrukcji nie ma, albo jest nieadekwatna, a sam program niezbyt
    > przejrzysty z winy MS, wiec co sie szczypac :-)

    No jeśli infolinia darmowa, to oczywiście nie ma co się szczypać.

  • 9. Data: 2009-11-17 16:32:56
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    jasne, juz to widze jak sie pojawiaja na linuxa jakies fajne wolaczki
    RAW, ktorymi sie da pracowac na przyzwoitym poziomie.
    Mam to gdzies kupilem legalnie w sklepie, mam f-re i mam to
    w dupie. Jesli to jest nielegalne to nie powinno tego byc w
    sprzedazy chyba...

    Roger

  • 10. Data: 2009-11-17 17:11:25
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Mam to gdzies kupilem legalnie w sklepie, mam f-re i mam to
    > w dupie. Jesli to jest nielegalne to nie powinno tego byc w

    Tak jak lomow, ktorych niektorzy uzywaja do wlamania sie do sasiada ;)